NEJVHODNĚJŠÍ PALIVOVÝ FILTR S PŘEDEHŘEVEM
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
NEJVHODNĚJŠÍ PALIVOVÝ FILTR S PŘEDEHŘEVEM
JSEM DOCELA V KONCÍCH S VYŘEŠENÍM PALIVOVÉHO FILTRU S PŘEDEHŘEVEM.ABY BYL DOST VELKÝ A OLEJ MĚL CO NEJMENŠÍ ODPOR OLEJE A TAKE VYHŘÍVÁNÍ STAČILO V MRAZECH.PAR LIDÍ RADILO DOST NEKONKRETNÍ FILRY S DODÁVEK.JEN NEVÍM JAKÝ TYP NEBO ROK VÝROBY AUTA.PŘIDÁVALI JSETE NĚKDO VYHŘÍVANÝ FILTR A JAK JSTE SNÍM SPOKOJENI.CENA FITR.VLOŽKY.DÍKY JIRKA
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
z dodávky nebo z osobáku, to máš skoro jedno, většinou jsou stejně velký. Nejlevnější vložky v auto Kelly kupuju asi za 85 Kč, ale ucpává se mi to fest . Jezdim na surovej řepkáč a asi 1200km po novým filtru už to mam zase přicpaný. Jinak, předehřívanej filtr - podle mýho stačí, když máš filtr za výměníkem a olej už ti do něj jde teplej. Chviličku to trvá, než se po startu studenej obsah fitru nahradí čerstvým horkým olejem, ale to se dá přetrpět.
JInáč by mě ale zajímalo, jesi mi to ucpávají ňáký pevný sajrajty (prach, pyl ?) a nebo ňáký hustější zpolymerovaný složky nebo něco v tomhle duchu...Uvažuju, že tam dam filtr olejovej (na motorovej volej), i když někdo říkal, že je vo něco hrubší....
Co ostatní, jak často měníte filtry ???
JInáč by mě ale zajímalo, jesi mi to ucpávají ňáký pevný sajrajty (prach, pyl ?) a nebo ňáký hustější zpolymerovaný složky nebo něco v tomhle duchu...Uvažuju, že tam dam filtr olejovej (na motorovej volej), i když někdo říkal, že je vo něco hrubší....
Co ostatní, jak často měníte filtry ???
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Aj ja mam podozrenie, ze rastlinny olej palivovy filter predcasne zanasa.
Pri prevadzke na naftu staci filter vymenit kazdych 40 kkm. Ale teraz, ked jazdim aj na zmes nafty a oleja v pomere 5/1, mam problem so zimnymi startmi. Taktiez volnobeh mi padol o cca 100 otacok dole. A filter ma iba 12 kkm.
Pri prevadzke na naftu staci filter vymenit kazdych 40 kkm. Ale teraz, ked jazdim aj na zmes nafty a oleja v pomere 5/1, mam problem so zimnymi startmi. Taktiez volnobeh mi padol o cca 100 otacok dole. A filter ma iba 12 kkm.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
To jo, to je ale známej fakt, že se filtr zanese dřív olejem než naftou. Ale po 1200 km je trošku brzy. Co jsem slyšel, tak to lidi měněj od 5000 km do 15000 km. Podle mě je - jak psal Zdenda - skutečně ohřívaní oleje před filtrem nutností.
Určitě by ale pomohlo hnací čerpadlo do palivového okruhu. Pak to protlačí i tužší olej a nebo i olej filtrem, kterej je už trochu jetej. Profi-firmy tam to čerpadlo běžně dávaj aby zamezily těmhle starostem !
Určitě by ale pomohlo hnací čerpadlo do palivového okruhu. Pak to protlačí i tužší olej a nebo i olej filtrem, kterej je už trochu jetej. Profi-firmy tam to čerpadlo běžně dávaj aby zamezily těmhle starostem !
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Taky jsem toto řešil nejdřív tu někdo radil vyhřivanej filtr s Fiata ten fungoval jen na olej s krámu ale na suroví hned ucpanej a předehříval jen o 0,5 C . Tet mám upravenou vložku co se dává do zetorů jako druhý filtr (takový fylcoví cena 40kč) a u nádrže jako hrubý skleničku s traktoru.
Peugeot partner 1.9 D
Před hlavním filtrem mám takovej ten levnej (kolem 30 Kč) plastovej naftovej filtr, trochu to dokáže prodloužit životnost toho hlavního filtru.
Hlavně nepoužívat benzínovej, ty mají papírovou filtrační vložku, ta je moc hustá a může být dost problém tím procpat někdy i naftu, natož olej.
Ty naftové filtříky mají vevnitř jen takové plastové sítko.
Jinak předehřev před filtrem - vlastně na filtru, z výměníku chladiče oleje VW + el. předehřev Bosch filtru, dále za filtrem další výměník, tentokrát z letadla Zvládá to velice dobře, stačil by tak na náklaďák
Jinak ještě k tomu hlavnímu filtru: dělaj se různě velký, mám (myslím) ten největší, jednak se nemusí tak často měnit, a taky má větší filtrační plochu ==>snad menší odpor
Hlavně nepoužívat benzínovej, ty mají papírovou filtrační vložku, ta je moc hustá a může být dost problém tím procpat někdy i naftu, natož olej.
Ty naftové filtříky mají vevnitř jen takové plastové sítko.
Jinak předehřev před filtrem - vlastně na filtru, z výměníku chladiče oleje VW + el. předehřev Bosch filtru, dále za filtrem další výměník, tentokrát z letadla Zvládá to velice dobře, stačil by tak na náklaďák
Jinak ještě k tomu hlavnímu filtru: dělaj se různě velký, mám (myslím) ten největší, jednak se nemusí tak často měnit, a taky má větší filtrační plochu ==>snad menší odpor
moje 205 ma original predehrivanej filtr ma tam takovej bimetalovej bazmek na pruzince ze strany a ten privira predehrev ale staci ho vyrazit a pak to fachci gut ovsem po pravde pouziham poze na predehrev vlozka je venku a jako filtr pouzivam ten malej pruhlednej benzinovej ujel jsem sni cca 8 tkm a zatim nemam problem
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
no ten z P 205 mám doma taky, ale připadalo mi to, že to asi moc neohřeje.bobyd píše:moje 205 ma original predehrivanej filtr ma tam takovej bimetalovej bazmek na pruzince ze strany a ten privira predehrev ale staci ho vyrazit a pak to fachci gut ovsem po pravde pouziham poze na predehrev vlozka je venku a jako filtr pouzivam ten malej pruhlednej benzinovej ujel jsem sni cca 8 tkm a zatim nemam problem
Máš změřenou teplotu, na kterou to umí ohřát?
Ma na svojom Fiate original predhrievany palivovy filter. Idu k nemu dost hrube vodice. Zeby to zohrialo iba o 0,5°CZelenka píše:Taky jsem toto řešil nejdřív tu někdo radil vyhřivanej filtr s Fiata ten fungoval jen na olej s krámu ale na suroví hned ucpanej a předehříval jen o 0,5 C . Tet mám upravenou vložku co se dává do zetorů jako druhý filtr (takový fylcoví cena 40kč) a u nádrže jako hrubý skleničku s traktoru.
Ten predohrev je zapinany cez rele len v pripade studeneho paliva. Bimetalove cidlo teploty paliva je na privode paliva do filtra. Ale pri sucasnych rannych vonkajsich teplotach (10°C) to pravdepodobne palivo nezohrieva. Preto uvazujem o zapinani predohrevu rucne (najlepsie tlacitkom) aspon pri studenych startoch.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
palivový filter
Na margo upchávania filtrov asi toľko že slabo máte vyčistený olej. 54000 km za rok so spotrebou 11-12l/100KM na vypálený olej s jediným filtrom.Menil som ho len preto že prešiel rok čo som ho tam mal. Olej filtrujem na 4-8 mikronov.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra