Stránka 2 z 2

Napsal: 29 srp 2006, 21:24
od jbclaudio
julio co to je s40n?

filtr

Napsal: 29 srp 2006, 22:10
od DIESELRINTINTIN
Já tvořím předehřev podle návodu z těchto stránek. Bude ohřívat olej před a za filtrem a to myslím že bude stačit. Pak by se dal filtr zabalit do nějaký nehořlavý kapsy aby tak rychle nevychladl. Koneckonců by se dala udělat i čepice na čerpadlo, aby tak rychle nevychladlo.


A ještě snad něco ať to líp hoří?? Napadá Vás něco???

P.

Napsal: 06 zář 2006, 11:29
od Tkevlar
Mě dělá problém to, že mám celý systém v průměru 16mm a do filtru jsou hadičky o průměru 5mm (aspon u fiata). Nemate tam nekdo nejaky jiny lepsi. kdyby ano potreboval bych presny typ a z jakeho auta je drzak. Díky

Napsal: 06 zář 2006, 19:40
od KUK
S tím bych si na tvém místě nedělal starosti, protože hydrauliské ztráty (odpor) je závislý na průtoku, průřezu a délce, tudíž krátké zůžení nemá zas tak velký vliv. Horší je slabá dlouhá hadice než zůžené krátké, pár centimetrové místečko.

Napsal: 06 zář 2006, 20:17
od Kuba
:? Pozor pozor ! Ještě je odpor kapaliny např. v potrubí odvislej od TVARU potrubí !!! Stačí tam mít několik T-ček nebo odboček 90 stupňů ( ne Celsia ale úhlovejch přece (noteeth) ) a nebo to mít všude možne stočený a čerpadlo nestačí sát :-( . Zkus si vzít zahradní hadici, pustit vodu a pak to trochu stočit nebo dát 2x za roh a uvidíš jak Ti klesne tlak na konci (noteeth)

Napsal: 01 říj 2006, 19:41
od ratas
Me se jako nejlepsi filtr s predehrevem osvedcil naftovy filtr z rencka 19 1,9 D. Spodni cast filtru je vodou ohrivany zebrovany vymenik a fungovalo to super. Jak na te R19 tak nasledne na safranu 2,5 dT, lil jsem do toho co bylo mastne a alespon trochu teklo, od repky pres trafac az po hydrauliku a nemuzu si stezovat. Myslim ze tenhle filtr pouzival jeste renault 21 2,1 D.