NEJVHODNĚJŠÍ PALIVOVÝ FILTR S PŘEDEHŘEVEM
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 120
- Registrován: 22 srp 2006, 15:40
- Bydliště: Třebíč
filtr
Já tvořím předehřev podle návodu z těchto stránek. Bude ohřívat olej před a za filtrem a to myslím že bude stačit. Pak by se dal filtr zabalit do nějaký nehořlavý kapsy aby tak rychle nevychladl. Koneckonců by se dala udělat i čepice na čerpadlo, aby tak rychle nevychladlo.
A ještě snad něco ať to líp hoří?? Napadá Vás něco???
P.
A ještě snad něco ať to líp hoří?? Napadá Vás něco???
P.
S tím bych si na tvém místě nedělal starosti, protože hydrauliské ztráty (odpor) je závislý na průtoku, průřezu a délce, tudíž krátké zůžení nemá zas tak velký vliv. Horší je slabá dlouhá hadice než zůžené krátké, pár centimetrové místečko.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Pozor pozor ! Ještě je odpor kapaliny např. v potrubí odvislej od TVARU potrubí !!! Stačí tam mít několik T-ček nebo odboček 90 stupňů ( ne Celsia ale úhlovejch přece ) a nebo to mít všude možne stočený a čerpadlo nestačí sát . Zkus si vzít zahradní hadici, pustit vodu a pak to trochu stočit nebo dát 2x za roh a uvidíš jak Ti klesne tlak na konci
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Me se jako nejlepsi filtr s predehrevem osvedcil naftovy filtr z rencka 19 1,9 D. Spodni cast filtru je vodou ohrivany zebrovany vymenik a fungovalo to super. Jak na te R19 tak nasledne na safranu 2,5 dT, lil jsem do toho co bylo mastne a alespon trochu teklo, od repky pres trafac az po hydrauliku a nemuzu si stezovat. Myslim ze tenhle filtr pouzival jeste renault 21 2,1 D.
Toledo 1L 1,9 TDi