NEJVHODNĚJŠÍ PALIVOVÝ FILTR S PŘEDEHŘEVEM

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

jbclaudio
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 12 kvě 2006, 08:03
Bydliště: ostrava

Příspěvek od jbclaudio »

julio co to je s40n?
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
DIESELRINTINTIN
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 22 srp 2006, 15:40
Bydliště: Třebíč

filtr

Příspěvek od DIESELRINTINTIN »

Já tvořím předehřev podle návodu z těchto stránek. Bude ohřívat olej před a za filtrem a to myslím že bude stačit. Pak by se dal filtr zabalit do nějaký nehořlavý kapsy aby tak rychle nevychladl. Koneckonců by se dala udělat i čepice na čerpadlo, aby tak rychle nevychladlo.


A ještě snad něco ať to líp hoří?? Napadá Vás něco???

P.
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Mě dělá problém to, že mám celý systém v průměru 16mm a do filtru jsou hadičky o průměru 5mm (aspon u fiata). Nemate tam nekdo nejaky jiny lepsi. kdyby ano potreboval bych presny typ a z jakeho auta je drzak. Díky
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

S tím bych si na tvém místě nedělal starosti, protože hydrauliské ztráty (odpor) je závislý na průtoku, průřezu a délce, tudíž krátké zůžení nemá zas tak velký vliv. Horší je slabá dlouhá hadice než zůžené krátké, pár centimetrové místečko.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

:? Pozor pozor ! Ještě je odpor kapaliny např. v potrubí odvislej od TVARU potrubí !!! Stačí tam mít několik T-ček nebo odboček 90 stupňů ( ne Celsia ale úhlovejch přece (noteeth) ) a nebo to mít všude možne stočený a čerpadlo nestačí sát :-( . Zkus si vzít zahradní hadici, pustit vodu a pak to trochu stočit nebo dát 2x za roh a uvidíš jak Ti klesne tlak na konci (noteeth)
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
ratas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 zář 2006, 22:43

Příspěvek od ratas »

Me se jako nejlepsi filtr s predehrevem osvedcil naftovy filtr z rencka 19 1,9 D. Spodni cast filtru je vodou ohrivany zebrovany vymenik a fungovalo to super. Jak na te R19 tak nasledne na safranu 2,5 dT, lil jsem do toho co bylo mastne a alespon trochu teklo, od repky pres trafac az po hydrauliku a nemuzu si stezovat. Myslim ze tenhle filtr pouzival jeste renault 21 2,1 D.
Toledo 1L 1,9 TDi
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“