Tak jsem myslel, že se mi to vyhne....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Tak jsem myslel, že se mi to vyhne....

Příspěvek od TDIPOWER »

V sobotu jsem byl v Děčíně na brzdě, Reesha mi tam nachipoval Golfa. Mám to sice 500km, ale nelituju. Perfektní přístup všech zúčastněných....radost pohledět. Nechtěl jsem žádný extrém, ať to ještě chvíli vydrží, ale nevydrželo..... spojka v prdeli (wallbash) . Mám obrovskou prosbu na lidi, kteří řešili problém s obložením lamely. Nebyla by možnost obložit to někde, kde s tím jsou dobré zkušenosti a poslat to na dobírku??? Včichni jste někde z Čech..... mám tam 151PS a 337Nm. Nebo jestli můžete doporučit něco v okolí Ostravy. Pročetl jsem fórum, ale jen tak někde se mi to nechce nechávat dělat. Díky
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
dalik
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 24 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dalik »

Zajed si do Kelče - mezi Valašským meziříčím a Hranicemi, na počkání, cena 300-350 kacek. Byl jsem tam mockrát a spokojenost.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Na co jsi to prosímtě dával. Jaký výkon, krouťák??? Vydrželo???
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Víš, nerd bych tam jezdil "mockrát", jak píšeš :D
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
dalik
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 24 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dalik »

No na svoje auta - Renault25 2,2i Renault25 2,0i Citroen XM 3,0V6,
Na auta znamych - Citroen BX 1,9i, Felicia 1,3i, Felicia 1,9D...
Nemel jsem nikdy zadny problem, ale samozrejme stat se muze cokoliv...
Behem par mesicu se tam chystam s lamelou do oktavky (moji).

Delaji i brzdove pakny - nechal jsem si udelat do Porsche924, na pozadani mi nalepili o milimetr tlustsi nez origo, mel jsem dost sjete bubny. Taky to az do prodeje fungovalo bez problemu.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To dalik: Ale zde se bude jednat nejspíše o nějaké lepší obložení, to co tu popisuješ, bude asi klasika, né?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
dalik
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 24 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dalik »

Kornout píše:To dalik: Ale zde se bude jednat nejspíše o nějaké lepší obložení, to co tu popisuješ, bude asi klasika, né?
Asi ano, ale v uvodni otazce se o zadnem spec. oblozeni nemluvi :o
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Spojka

Příspěvek od bobG3 »

Ve Velkém Meziříčí obkládají spojky - na VW jednohmotnostní setrvákjsem se poptal , dávají tam "lepší materiál", což může a nemusí být pravda, obložení má o nějaký ten centimetr menší vnitřní průměr, takže se zvětší tření a i u víc čipnutých motorů to prý vydrží. Mají to prý s někým vyzkoušené. Pokud bys chtěl kontakt napiš.
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

Příspěvek od chucky »

bobG3 píše:Ve Velkém Meziříčí obkládají spojky - na VW jednohmotnostní setrvákjsem se poptal , dávají tam "lepší materiál", což může a nemusí být pravda, obložení má o nějaký ten centimetr menší vnitřní průměr, takže se zvětší tření a i u víc čipnutých motorů to prý vydrží. Mají to prý s někým vyzkoušené. Pokud bys chtěl kontakt napiš.
a jak poznam jestli mam jednohmotnostni nebo dvou? ja vubec nevim co to je... :-/
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

Příspěvek od Tupino »

chucky píše:
bobG3 píše:Ve Velkém Meziříčí obkládají spojky - na VW jednohmotnostní setrvákjsem se poptal , dávají tam "lepší materiál", což může a nemusí být pravda, obložení má o nějaký ten centimetr menší vnitřní průměr, takže se zvětší tření a i u víc čipnutých motorů to prý vydrží. Mají to prý s někým vyzkoušené. Pokud bys chtěl kontakt napiš.
a jak poznam jestli mam jednohmotnostni nebo dvou? ja vubec nevim co to je... :-/
pokud máš avatar ze svýho auta na tuty dvouhmoťák
V6 TDI 4M
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

dalik píše:
Kornout píše:To dalik: Ale zde se bude jednat nejspíše o nějaké lepší obložení, to co tu popisuješ, bude asi klasika, né?
Asi ano, ale v uvodni otazce se o zadnem spec. oblozeni nemluvi :o
Nepíše, ale píše, že ta spojka nevydržela, tudíž by to nové obložení nebylo stejně na dlouho. A když přihlédnu k tomu výkonu, jaké to auto má, tak je to jasný.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
dalik
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 24 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dalik »

Kornout píše:
dalik píše:
Kornout píše:To dalik: Ale zde se bude jednat nejspíše o nějaké lepší obložení, to co tu popisuješ, bude asi klasika, né?
Asi ano, ale v uvodni otazce se o zadnem spec. oblozeni nemluvi :o
Nepíše, ale píše, že ta spojka nevydržela, tudíž by to nové obložení nebylo stejně na dlouho. A když přihlédnu k tomu výkonu, jaké to auto má, tak je to jasný.
Ja to pochopil tak, ze mu nevydrzela protoze uz byla sjeta, ne ze spalil dobrou spojku. Mozna se pletu :-) Nicmene mi delali oblozeni i do XM 3.0 V6 a to ma jeste krapet vetsi vykon a vydrzelo to bez problemu. Pokud chce nejake lepsi oblozeni, musi se tam informovat, to nevim jestli delaji. Ja to pochopil tak ze chce co nejlevneji oblozit spojku. Jestli jsem to pochopil blbe tak sorry (wallbash)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

XM má sice větší výkon ale o 30% nižší Nm a hlavně taky záleží na velikosti spojky, určitě by to vyřešila komplet spojka z VR6, ta do 350Nm funguje celkem spolehlivě, ale musel by měnit setrvák (hodně lidí to ale tady na foru tak má)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Kornout má pravdu, spojka to nepřenese. No nic, chlapi. Zkusím to HDS, jak říkal titan, a uvidím. Takový parametry jak má on nemám, navíc na sprinty se nechystám, tak uvidím. Jestli to nevydrží, tak dám keramiku. Je to už ale za 6000. Dám vědět.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Tak jsem dneska odvezl lamelu do brna a dají mi tam materiál ferodo racing.. jsem na to docela zvědavej. cena 570 bez daně. takže pohoda. akorát to někam posílaj a chvilu to trvá.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“