Passat 2.5 TDI - ohřátý nestartuje.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: ČR

Passat 2.5 TDI - ohřátý nestartuje.

Příspěvek od Germi »

Passat 2.5 TDI (B5) - ohřátý nestartuje a kolísá volnoběh + je cítit spálenina. Nevíte co s tím ?
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Řekl bych, že to bude lambdasonda. Prý to dělává, když je motor zahřátý.
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

Já mám pocit,že kdyby to byla Lambda tak by to šlo alespoň nastartovat. Je to opravdu zapeklitý (wallbash)

Je to vůz známeho. Cituji co píše :

germi: toci to, ale nechyta to, vsechno funguje jak ma, ale z nejakyho duvodu netece nafta do motoru... VAG hlasi chybu nekde v nadrzi, ale tam jsou pry nejaky tri senzory ktery uz jsou vymeneny... barva koure je cira, jen proste z toho auta strasne smrdi olej... Minule kdyz ji to nestartovalo prijel si technik pro to auto k ni domu... napred nastrikal nejakou smes cehosi(asi benzinu) do sani a auto naskocilo, ujeli s nim asi 2km, ozvala se rana a pry z vyfuku a motoru vytekl olej... odtahli to, dolili olej, umyli motor a auto se zdalo byt v poradku...zni to divne, sam to enchapu a je to tak... ono je to slozity, sestra bydli v nemecku, takze mi tlumoci to co ji rikaji v servise a ja to zase tlumocim tady, takze tam muze byt nejaky mensi zkresleni... on je problem ze si s tim autem uz v servise neví rady, ale zase není jak ho dostat do ceska tech 900 km, ani ja nemam na to s tim nekam jet a cekat kde to klekne...
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Pokud to hlásí chybu, tak je tam nějaká závada.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jo, měl jsem taky podobnou závadu a byl zaseknutý palivoměr- ukazoval čtvrt nádrže a po otevření nádrže - tam bylo sucho!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Lambdou to na 100% nebude. Dieslový motory lambdu nemají. První nafta u který jsem ji viděl je 3.0TDI v A8.
pekari
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 24 led 2006, 03:06
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od pekari »

Měl jsem podobný problém. Za studena startuje ale za tepla už to nenaskočí,příčina vydřená(opotřebovaná) vstřikovací hlava na vstřikovačím čerpadle.Jo a když to bylo teplé, klesl volnoběh a padaly otáčky motoru :?
W- Passat Variant B3 motor 1.9 TDI Z1 trysky 81kw
Uživatelský avatar
Germi
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: ČR

Příspěvek od Germi »

Huml: To byl spíš nějaký NOx senzor né ?. Nedovedu si představit jak by klasická kyslíková Lambda sonda fungovala na TDI ? :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“