Zvyšování výkonu přes VAG

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

duchxt
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 25 led 2010, 21:56
Bydliště: c. krumau

.

Příspěvek od duchxt »

kolik mate nastaveno mg na golfu z grafu?
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44

Příspěvek od aligi »

Ceco píše:
aligi píše:mam 2.5TDI AFB, na aku hodnotu by som to mal zmenit podla vas? mne vobec nejde cierny dym z vyfuku ked na to slapnem, ale inac ide dost v pohode

momentalne to mam takto:
Obrázek[/img]
Hmm... To vyzera tak, ako keby sa s tym uz niekto hral. Tych 42768 a s tym suvisiace 6.3 mg/stroke sa mi vidi byt dost, a ak sa nemylim, default hodnota je 32768, co by malo byt nieco okolo 2.5 - 3mg.
Ty mas kolko mg na svojej audine? Mam to dat na default (32768-2.5-3mg/stroke) ? Bude citlivejsi na plyn? Inac teoreticky ked dostava viac nafty by malo kurit na cierno ni? Lebo u mna to tak neni, klasicky biely dym mi ide z vyfuku len...Alebo to moze robit ez mam trysky na prdel (za studena cura niektory) ? a ta hodnota 42768 nemoze znamenat ze auto uz bolo chipnute?
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44

Příspěvek od aligi »

xpassat píše:Nějak mně to nefunguje, hodnoty měnit můžu, ovšem nic se v reálu nezmění. Např. ať měním hodnoty volnoběhu jak chci, stále zůstávají stejné otáčky 861 ot./min. Nová hodnota se uloží, ale v reále žádná změna. Neví někdo čím to je? Co dělám špatně? Podotýkám, že se mi neprosvětlí TEST, jen ULOŽIT.
ja mam ten isty problem, zmenim to ulozim ale nezmeni sa nic, a ked spustim znovu aplikaciu su tam zas stare hodnoty...vyriesil si to uz?
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

A jde toto vůbec u V6? :roll:
Passat 4motion AVF
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44

Příspěvek od aligi »

xpassat píše:Nějak mně to nefunguje, hodnoty měnit můžu, ovšem nic se v reálu nezmění. Např. ať měním hodnoty volnoběhu jak chci, stále zůstávají stejné otáčky 861 ot./min. Nová hodnota se uloží, ale v reále žádná změna. Neví někdo čím to je? Co dělám špatně? Podotýkám, že se mi neprosvětlí TEST, jen ULOŽIT.
ja mam ten isty problem, zmenim to ulozim ale nezmeni sa nic, a ked spustim znovu aplikaciu su tam zas stare hodnoty...vyriesil si to uz?
Uživatelský avatar
Ceco
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 12 srp 2010, 08:37
Bydliště: Okres Senec, SK

Příspěvek od Ceco »

A co Login? Prihlasujete sa pred zmenou hodnot?
U V6 je login povacsine 26262
Audi A6 Avant 2002, 2.5 TDI BFC 120kW (163ps)
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44

Příspěvek od aligi »

Ceco píše:A co Login? Prihlasujete sa pred zmenou hodnot?
U V6 je login povacsine 26262
jj, spravil som login ale ajtak sa mi to neulozilo... na kolko mg/stroke mam nastavit V6ku?
Uživatelský avatar
Ceco
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 12 srp 2010, 08:37
Bydliště: Okres Senec, SK

Příspěvek od Ceco »

aligi píše:jj, spravil som login ale ajtak sa mi to neulozilo... na kolko mg/stroke mam nastavit V6ku?
To je individualne. Povoleny interval je tusim od 2 - 9 mg/h. Paradoxne, vraj cim nizsia hodnota, tym lepsia reakcia na plyn.

Kód: Vybrat vše

Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off. 
Specification is 2.5 to 9 mg/h. 
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1. 
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h. 
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.
Ja osobne som nechal default. Ukazuje mi to cca 2.5 - 3 mg/h, a mari sa mi, ze zodpovedajuca hodnota je 32768, ale mozem to este dnes vecer preverit, ak nezabudnem
Audi A6 Avant 2002, 2.5 TDI BFC 120kW (163ps)
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44

Příspěvek od aligi »

Ceco píše:
aligi píše:jj, spravil som login ale ajtak sa mi to neulozilo... na kolko mg/stroke mam nastavit V6ku?
To je individualne. Povoleny interval je tusim od 2 - 9 mg/h. Paradoxne, vraj cim nizsia hodnota, tym lepsia reakcia na plyn.

Kód: Vybrat vše

Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off. 
Specification is 2.5 to 9 mg/h. 
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1. 
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h. 
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.
Ja osobne som nechal default. Ukazuje mi to cca 2.5 - 3 mg/h, a mari sa mi, ze zodpovedajuca hodnota je 32768, ale mozem to este dnes vecer preverit, ak nezabudnem
ok,podakoval by som... neni mozne ze mam chipnute auto a preto mam taku hodnotu? JA auto som uz takto kupil, nemam sajnu ze ci to uz bolo chipnute alebo nie
Uživatelský avatar
Ceco
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 12 srp 2010, 08:37
Bydliště: Okres Senec, SK

Příspěvek od Ceco »

aligi píše: ok,podakoval by som... neni mozne ze mam chipnute auto a preto mam taku hodnotu? JA auto som uz takto kupil, nemam sajnu ze ci to uz bolo chipnute alebo nie
Kazdopadne, ja by som taketo upravy nenazyval zrovna chipovanim. Ale to nevylucuje moznost, ze sa s tym niekto nehral.
Audi A6 Avant 2002, 2.5 TDI BFC 120kW (163ps)
Tom191
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 pro 2010, 20:02

Příspěvek od Tom191 »

Ahoj, já bych si s toho hlavu nedělal já mám u V6 stejný hodnoty jako vy.Dnes s tím budu laborovat tak uvidím.
Audi A6 Allroad
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46

Příspěvek od Houba »

aligi píše:
Ceco píše:
aligi píše:mam 2.5TDI AFB, na aku hodnotu by som to mal zmenit podla vas? mne vobec nejde cierny dym z vyfuku ked na to slapnem, ale inac ide dost v pohode

momentalne to mam takto:
Obrázek[/img]
Hmm... To vyzera tak, ako keby sa s tym uz niekto hral. Tych 42768 a s tym suvisiace 6.3 mg/stroke sa mi vidi byt dost, a ak sa nemylim, default hodnota je 32768, co by malo byt nieco okolo 2.5 - 3mg.
Ty mas kolko mg na svojej audine? Mam to dat na default (32768-2.5-3mg/stroke) ? Bude citlivejsi na plyn? Inac teoreticky ked dostava viac nafty by malo kurit na cierno ni? Lebo u mna to tak neni, klasicky biely dym mi ide z vyfuku len...Alebo to moze robit ez mam trysky na prdel (za studena cura niektory) ? a ta hodnota 42768 nemoze znamenat ze auto uz bolo chipnute?
Ohřej motor aspoň na 85st a povypínej všechny spotřebiče a pak sleduj dávku.
A4.T4.G1.G3.G2 Country
Tom191
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 pro 2010, 20:02

Příspěvek od Tom191 »

Chlapi neuloží se Vám to proto že musíte dát testovat a ta hodnota co tu všichni píšou V6 neumožnuje.Ale když dáte testovat tak se Vám tam napíše hodnota která lze zadat a tu tam zadejte a uloží se to.Jinak ty tabulky co jste se dávaly tak já mám úplně to samý na mé V6.Jinak když jsem to zmenil na tu nejviší možnou hodnout tak jsem zmněnu na mg nezaznamenal, ale možná že je trošku živjejší od spodu.Dělal jsem to i kámošovi včetně omezení agr a docela mu pěkně padá spotřeba.
Audi A6 Allroad
Fido-1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 12 říj 2010, 14:58

Příspěvek od Fido-1 »

Dobrý den,
potřebuji poradit. Mám Octávku II 1,9TDi 77kW typ motoru BKC r.v. 2005 - automat.
Chtěl jsem zvýšit startovací dávku, ale řídící jednotka motoru nebere Login kod 12233. Hlásí nesprácný Login. Nemůže to číslo být u tohoto motoru jiný?


Obrázek
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Chtěl jsem si snížit volnoběh u svojí Fabie. 903 se mi zdálo moc. Zkoušel jsem to přes ten kanál 02. Defaultně je tam 32768. Nejmín mě to pustilo na 32743 a otáčky jsou tušim 884, takže posun do -20rpm, což tedy moc neni. Tohle šlo zobrazit a upravit bez loginu. Na kanále 01 jsem měl dávku kolem mezi 3,8-4,2 cca. Ale motor nebyl úplně prohřátej. Později to ještě zkusim s dobře ohřátým, tahle hodnota by byla dost velká. Jináč startuje to na drc ať je to studený nebo teplý.

EDIT: Ještě dotaz. Ty hodnoty měníte při běžícím motoru? Ve VIS píšou, že motor má stát. Tuten uživatel vidim to má nahozený tu audinu.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“