Zvyšování výkonu přes VAG

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Zvyšování výkonu přes VAG

Příspěvek od TDIPOWER »

Chlapi, někde jsem tu kdysi četl diskusi, zda jde VAGem přidat nebo ubrat na výkonu. Takže: Reesha si to vyzkoušel na mojem Golfu na brzdě a.....výkon takřka stejný, ale kruťák zvedl o 10Nm. Takže měl zase pravdu. No ale na to už jsme si zvykli, ne :-D Hlavně se mě neptejte, jak to udělal, protože s VAGem neumím, ale určitě vám to rád řekne.

---------------
Doplněno od admina:
V programu vag-com, řídící jednotka motoru, zadat login 12233
- adaptace, kanál 1
- pro zvýšení množství vstřikovaného paliva musíte snížit zobrazované množství "mg"
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

Jestli je to co myslím tak je super že to někdo odbrzdil,já rozdíl nepoznal,kromě kouře a zajímalo mě to a přemejšlel jsem nad tím zda to zkusit na brzdě,dát,min. nafty a max. nafty co by to udělalo na výkonu...ale alespn něco vzrostlo...Super. ;)
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

jo, je to jak říkáš. možná by sem moh dát Reesha ty grafy. Co, Reesho ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

taky me ty grafy zajimaj !! :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Jj mě taky!! :) Šup sem s nima Reesho. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

... a taky s návodem jak na to ;)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Tady je graf, už načipované auto. Dávka vagem jde změnit asi o 2-3mg.

Ve finále je max. rozdíl okolo 15 Nm a 5 HP. V oblasti max. výkonu mělo auto dostatek nafty, proto rozdíl není téměř žádný. Na sériovém autě by se to projevilo v celém rozsahu.

Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Matrix píše:... a taky s návodem jak na to ;)
http://www.dieselpower.cz/forum_old/vie ... 20&t_id=14

Speciální nastavení: Login 12233:
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte 12233 jako Login code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru

[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]

[Úprava - 10]
Vložte „číslo kanálu“
Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“
[Test]
Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]

Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty

Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)

Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

Kanál 4:
- ?? … nepoužívat

Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování

Aktivace tempomatu na nové jednotce (DBW):
Nové jednotky většinou mají vypnutý automat
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Login - 11]
Vložit 11463 pro aktivaci automatu
[Udělat]

- Úpravy provedl reesha dne: Oct 18, 2003 11:56:45 am
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Lumpo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 17:47

Příspěvek od Lumpo »

tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Lumpo píše:tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
delal jsi napred login?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Lumpo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 17:47

Příspěvek od Lumpo »

frantacech píše:
Lumpo píše:tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
delal jsi napred login?
jo dělal, ale nic mi to po zadání toho kodu neudělalo... je opravdu ten login kod stejný pro všechny
?
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Lumpo píše:
frantacech píše:
Lumpo píše:tak jsem to chtěl zkusit podle výše uvedeného popisu a u mého 1,2 TDI PD a i u 1,4 TDi PD lze pouze upravovat hodnotu na kanále 2, což je volnoběh. Je to tak u všech PD? Nebo poradte, co je jinak. Na kanále 1 a 3 a vlastně na všech kromě 2, to píše, že tam nic není a nic nelze nastavit...
delal jsi napred login?
jo dělal, ale nic mi to po zadání toho kodu neudělalo... je opravdu ten login kod stejný pro všechny
?
100proc neni. Treba pro 2.5TDi V6 je to 26262.
Pro PD nevim.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Lumpo
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 17:47

Příspěvek od Lumpo »

tak po tom loginu to fakt naběhne, jen u kanálu jedna když změním tu hodnotu, tak dám test, ale ona se v té testovací nepřepíše... u kanálu 2 a 3 to šlape bez problému... nevím co s tím...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Pro PD je login stejnej jak pro norm. TDI, akorát jak píšeš z tou hodnotou v kanále 1 se hejbat nedá, mělo by jít hejbat jen kanálama 2,3,5
Uživatelský avatar
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 04 zář 2006, 09:56

Příspěvek od yeager »

v postupe sa ale nepise, ze na aku hodnotu mam nastavit jednotlive kanaly, a tiez sa nepise, ze o kolko sa zvysi potreba?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“