Zvyšování výkonu přes VAG

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Re: all

Příspěvek od syncon »

Batezip píše:
midnight_man píše:no ten kanal jedna aka je tam zakladna hodnota? a kolko mozem ist hore a kolko dole? aby som nieco neposral :roll:
Já tam měl základní hodnotu 128 a to na všech kanálech.
Zkus a uvidíš. Já když jsem s tím hejbal, tak se mi to zastavilo samo na nějaký hodnotě a přes tu už to nešlo.


sem dneska ztema hodnotama zkousel hejbat a kdyz sem dal na kanale 1 hodnotu 132 coz slo nejvis tak mi to bile kourilo tak sem tam dal 124 jak se pise v navodu tak by to melo jit lip za plynem a je to mrtvesjsi :( poradte hodnoty pls
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od midnight_man »

no to ti nikdo neporadi :) musis si sam odskusat ktora hodnota je taka akurat :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
peter1202
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 bře 2007, 10:11

Příspěvek od peter1202 »

Skusal som komuniokaciu cez VAG, ako to bolo popisane, (01 motor)
(11 login) zadal som 26262 , lebo mam 2,5TDI V6, a Vag mi zahlasil taketo hlasenie: v pravom hornom rohu po chvilke zobrazilo ze "login bil stracen kuli preruseni komunikace" v lavom hornom rohu sa zobrazilo po chvili ze komunikacia bola prerusena koli mnozstvu chyb. viete mi s tym niekto pomoct? skusal som aj login 12233, dopadlo to obdobne, ak tam dam akekolvek ine cislo, tak hned vyhodi ze login je nespravny. za radu vopred dakujem.
xpassat
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 zář 2006, 12:55

Příspěvek od xpassat »

Nějak mně to nefunguje, hodnoty měnit můžu, ovšem nic se v reálu nezmění. Např. ať měním hodnoty volnoběhu jak chci, stále zůstávají stejné otáčky 861 ot./min. Nová hodnota se uloží, ale v reále žádná změna. Neví někdo čím to je? Co dělám špatně? Podotýkám, že se mi neprosvětlí TEST, jen ULOŽIT.
Uživatelský avatar
passat 3BG
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 08 bře 2007, 15:41

pasik

Příspěvek od passat 3BG »

zdravim chtel bych si čipnout pasika je to stejné tak jak se to tu pise??? diky za odpoved a jestli to nekdo už delal neposlali by jste mi nejaky navod???
NSFF
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 09 srp 2008, 16:53
Bydliště: CV

Příspěvek od NSFF »

xpassat píše:Nějak mně to nefunguje, hodnoty měnit můžu, ovšem nic se v reálu nezmění. Např. ať měním hodnoty volnoběhu jak chci, stále zůstávají stejné otáčky 861 ot./min. Nová hodnota se uloží, ale v reále žádná změna. Neví někdo čím to je? Co dělám špatně? Podotýkám, že se mi neprosvětlí TEST, jen ULOŽIT.

Zdravim,
zkoušim tu hledat ale mám stejnej problém jako kolega ...neví někdo ?
Díky

Jo a ještě když mám 861 ot/min tak o kolik musim zvýšít číslo 32768 abych měl 900 ot/min ?
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Neví někdo jak přidat Vagem na volnoběhu u benzínu???
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

marquee píše:Neví někdo jak přidat Vagem na volnoběhu u benzínu???
prizpusobeni kanal 2 ale nektery auta chteji login
Drag Power
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

a je nějaký způsob jak zjistit motorový login?? Nebo se používá nějaký speciální (rozdílný od TDi)????
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

kolik tam mate standardne mg a kolik tam nastavujete?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

vcera som to skusil ale iba upravit kedze som nemal cast sa previest...cislo v hodnotach musis zvyovat zo sandardneho 32768 az na ja neviem napr....32968..tym sa ti znizi davka v mg pribline na cca 2mg standardne som tam mal cca3

inac je do jednoznacne napisane pokial to uz clovek niekedy robil a hral sa s tymi hodnotami......hned na zaciatku...
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

colorconceptGT:no pokud se nepletu tak to jde i mechanickz nastavit na cerpadlu..tak se ptam, kolik tam mate standardne

ja tam ted mam 3.6 mg a na 2 to nesnizim..
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

ano ide pohnutim hlavy cerpadla...je tu niekde o tom topic...je to tam dost podrobne popisane...
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

colorconceptGT píše:ano ide pohnutim hlavy cerpadla...je tu niekde o tom topic...je to tam dost podrobne popisane...
Dnes jsem musel mechanicky posunout vršek na čerpadle na hodnotu 3 mg.... Z původních 9 mg celkem rozdíl i v jízdě... Ve Vagu mě to pustilo z původních 32768 na max 32784, což děla rozdíl asi - 1mg....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

pardon....nemyslel som slovom hlava cerpadla rozdelovaciu hlavu...ale vrsok...tu strechu cerpadla...vrchny kryt.....
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“