Zvyšování výkonu přes VAG

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

jeste pro jistotu, i pro ostatni

hybnout tam, kde je modra nebo cervena sipka?

Obrázek
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

červená
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Na octe 66 TDI 09/2000 som štartovaciu dávku dviho cez vag na 33 378, dalej ma to nepustilo, teplý štart sa zlepšil ale este stale to n ie je 100 percentné. Inak vag hlási, že povodnú hodnotu treba zvyšovať po 200
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

tu sa ale pise o volnobeznej davke nie startovacej...
startovacou aj ked ju nastavis na max tak to iba zlepsis...malo kedy to das na uroven ked to bude 100perc...
nieco by poriesilo startovacie rele atd...
pokial ti nepada nafta...ovsem...a ty riesis startovaciu davku...
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Soráč, už mi to došlo, že píšem o kanáli 5.
colorconceptGT
Přispěvovatel
Příspěvky: 173
Registrován: 08 srp 2007, 12:21
Bydliště: KE SR

Příspěvek od colorconceptGT »

pohoda...
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

tady je postup "čiptuningu vagem" v němčině:

TDI Tuning mit VAG-COM
Ich habe eine Möglichkeit gefunden dank meiner Kollegen, wie man einen TDI noch etwas mehr Leistung zu geben ohne ein Zusätzlichen Chip bzw. Box. Es wird im Motorsteuergerät mit Hilfe des VAG Tester VAS 5051 die Motordaten geändert. Dies ist nur in einen Autohaus deines Vertrauens möglich. Ich möchte darauf Hinweisen das eventuell die Garantie erlöschen kann. Frag einfach vorher nochmals nach. Zwar sind es nicht viel PS die daraus entstehen aber es macht sich doch bemerkbar im Drehmoment.
1. So nun genug gequatscht hier die Anleitung dazu: 1. Fehlercode auslesen
2. Falls Fehler im System vorher beheben lassen.
3. Falls eine Tuning Box eingebaut ist, muss Sie vorher ausgebaut werden weil sonst falsche Daten daraus entstehen. Sie kann später nach Beendigung wieder eingebaut werden. Das hier angegebene Tuning könnte auch direkt vom Werk sein. VW hat den Wert in die Mitte gesetzt und hier wird er nur etwas nach oben gesetzt. Es entstehen keine Beeinträchtigungen außer das er bissel mehr Rußen tut. Nach Aussage von VW - Servicetechniker besteht keine Gefahr. Bei mir sind bisher keine Schäden aufgetreten und einbußen sind auch nicht gekommen.
4. Nun das Schema für das Tuning: TDI Tuning für alle TDI außer Pumpe Düse Es ist sehr wichtig, dass die alten Werte vorher gespeichert werden für evt. Rücksetzung des Vorganges. 01 Motor Login 12233 Kanal 01 32784 Max Werte (da sind so Schieber die man hoch und runter schieben kann!) Kanal 02 33638 Max Werte
Nun ist es soweit. Dein TDI hat etwas mehr an Leistung. Der Effekt: Etwas mehr Drehmoment und bessere Durchzugskraft. Beim TDI Automatik mit zusätzlicher Box gleich bleibendes Drehmoment und die dazugehörige Leistung. Bei denen ich es schon gemacht habe, ist die Begeisterung groß.
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

.. tak me napadlo, neslo by podobnym zpusobem adaptovat hodnotu ze snimace z tlaku v sani, tak aby si jednotka myslela, ze je tam mensi tlak? .. a z vahy vzduchu, aby ukazovala vic ..??
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

malim9am píše:.. tak me napadlo, neslo by podobnym zpusobem adaptovat hodnotu ze snimace z tlaku v sani, tak aby si jednotka myslela, ze je tam mensi tlak? .. a z vahy vzduchu, aby ukazovala vic ..??
Je to debilita, ale šlo by to.
Obrázek
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

Dukes > ... hm .. .ok .. nj .. tak me to jenom napadlo, jestli by to slo ..
.. asi to neni moc koser .. jo to asi podobny princip jako obycejny powerbox .. proste oklamani snimacu ..
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

malim9am píše:.. tak me napadlo, neslo by podobnym zpusobem adaptovat hodnotu ze snimace z tlaku v sani, tak aby si jednotka myslela, ze je tam mensi tlak? .. a z vahy vzduchu, aby ukazovala vic ..??
uz som take videl (tusim to robili u benz. Audin), ked pouzijes Schottky diody tak sa to da zrazit dost jemne :) ja mam nieco podobne na snimaci tlaku ale to je kvoli tomu ze som nemal po ruke origo PD ale tusim z octavky, a octavka davala pri atmosferickom tlaku tusim 1,7V a PD dava 1,4V, tak som tam docasne vrazil Schottky a zrazil to na 1,4V a no problem (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
OKI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 07 úno 2007, 16:19

Příspěvek od OKI »

no ako to je podla toho nemeckého návodu treba zdvihnúť na max prvý a druhý kanál
prvý je množstvo vstrekovacieho paliva
a druhý podla toho čo tu bolo písané sú volnobežné otáčky ale načo zdvihnúť aj to nejako mi to nepasuje

zvíši sa dymivosť nebude problém na STK ?
OCTAVIA COMBI 1,9 TDI 81kW, AHF, r.v. 2001
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44

Příspěvek od aligi »

mam 2.5TDI AFB, na aku hodnotu by som to mal zmenit podla vas? mne vobec nejde cierny dym z vyfuku ked na to slapnem, ale inac ide dost v pohode

momentalne to mam takto:
Obrázek[/img]
Uživatelský avatar
Ceco
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 12 srp 2010, 08:37
Bydliště: Okres Senec, SK

Příspěvek od Ceco »

aligi píše:mam 2.5TDI AFB, na aku hodnotu by som to mal zmenit podla vas? mne vobec nejde cierny dym z vyfuku ked na to slapnem, ale inac ide dost v pohode

momentalne to mam takto:
Obrázek[/img]
Hmm... To vyzera tak, ako keby sa s tym uz niekto hral. Tych 42768 a s tym suvisiace 6.3 mg/stroke sa mi vidi byt dost, a ak sa nemylim, default hodnota je 32768, co by malo byt nieco okolo 2.5 - 3mg.
Audi A6 Avant 2002, 2.5 TDI BFC 120kW (163ps)
aligi
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 30 srp 2010, 14:44

Příspěvek od aligi »

no skusal som ukladat hodnoty dal som test ulozit zdalo sa to ze aj ulozilo ale ked som sa prihlasil znovu tak tam bola zas ta stara hodnota. skusal som to cez VCDS LITE. mam aj VW tool ale tam neviem ako na to...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“