Kolik z fabie RS?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jenz Uniplast
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 kvě 2006, 13:06
Odpovědi: 0

1,9 TDI PD Fabia RS

Příspěvek od Jenz Uniplast »

Chlapci měl by na vás jeden dotaz. Kolik se dá dostat z Fabie RS, s čipem tryskami a turbem? :?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

I přes 250koní,je to o prachách.

Trochu OT Nejsi ten s tou FRS co byla v mimoni???Jestli ano ,tak sem hoď nějaký info o modifikacích.Dík
Obrázek
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

No já bych spíš odpověděl takto: Záleží na tom s jakym turbem, protože s normálním 150PD se na 250PS nedostaneš a navíc k tomu by jsi potřeboval ještě pořádnej IC. Samozřejmě jestli by jsi chtěl na těch 250, jak říká Dukes, tak trysky budeš potřebovat RACE na Pd

Se 150PD tak na 200PS možná malinko víc
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

oni už velkej IC maj

a nic jim neraďte je to konkurence !! :D
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jak říká Mvolesko :D
Nejdřív zápisné (info o úpravách) (rofl)
Ještě musím vysondovat toto
Obrázek
Jelikož Juka (Juračka) motorsport jsou z Rumburka.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Možná se pletu, ale Fabia RS má 96kW, a ne 110, ne :? Tak jak je to s tím turbem??? A 200 koněma. 200 koní ze 130PD tu má snad jen jedno splašené Vento (noteeth) , ale určitě ne se sériovým turbem (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Dobrý, přečetl jsem si to ještě jednou, a pochopil. Takže jako bych nic neřekl... (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Fabia PD

Příspěvek od Stingray »

Je to fajn mať 250PS ale ešte lepšie ten adrenalin ked viete že hranica preneseného výkonu na 1ks PD ojnicu je na urovni 48-52Ps.


To bud auto pôjde ako odtrhnuté z retaze alebo pôjde rovno do servisu.....ale aj tak či tak raz sa do toho servisu dostane......na 100%
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Ok zabudol som hranica výkonu je na tento motor 130PD po náročných úpravách na urovni 320Ps.

2.0 kit
4x ojnice
4x piesty s povlakom
1x vačkový hriadel race spec. aj s optimalizovaným profilom pre PD vstrek
4x vstrekovače Race 783 alebo Bosch race spec
1x hybrid Garrett Race gt2571v
1x zvody 4-1
1x downpipe
8x ventily upravené
8x sedlá ventilov
1x uprava na 5-osej CNC freze
1x race pulzný sací trakt
1x FMIC

V DE behá takéto niečo na kolesách nie síc v takom ostrom prevedení ale lezie to cez 270PS
Jenz Uniplast
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 kvě 2006, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jenz Uniplast »

Jo jo jo jsme to my z mimoně 8) akorát nejsme konkurence. my se zabýváme plasty a máme to čiplé od LSC toť vše :-)
Sice jsem byl trochu zklamaný z toho, že nějací troubové, kteří neunesli to že jsme jim nakopali prdel - (bylo to jen zkušenostni, protože jsme se dostali na první místo až ve třetí jiždě - byli jsme dva řidiči) a podali protest a byli jsme bez odvolání přeřazeni do speciálů. (dozvěděli jsme se to až při vyhlášení - docela zklamání, ale letos celá Mimoň stála za h....o.

Co se týče úprav je tam jen velký IC. náporové sání a výfuk, jinak série - proto to patří do speciálů :-)
Jenz Uniplast
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 kvě 2006, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jenz Uniplast »

Kornout píše:Jak říká Mvolesko :D
Nejdřív zápisné (info o úpravách) (rofl)
Ještě musím vysondovat toto
Obrázek
Jelikož Juka (Juračka) motorsport jsou z Rumburka.
Co potřebuješ vědět o tomto? Znám je
Jenz Uniplast
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 17 kvě 2006, 13:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jenz Uniplast »

Tak jsem jim trochu křivdil, dali to tam nakonec tak jak to bylo (LOL)

http://www.mimonskevalky.cz/vysledky/mi ... 500ccm.htm
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Hmmm, takze to by chtelo asi upresnit nektera fakta::

1) ty s tim teda nejezdis rallye/okruhy?

2) nemas vstrikovani vody do sani?

3) prijeli jste po vlastni ose? my vsichni ano, mame totiz "upravene seriove vozy"...nevim, ale mam pocit, ze do specialu by melo patrit vse, co bylo nutne privezt na povalu (nema homologaci pro provoz na verejnych komunikacich - nemam tu namysli emise:) )

4) jinak ja se domnivam, ze porazku unesla naprosta vetsina v klidu - to, ze ostatni nemeli 4 nebo 5 startu jako ty, ze maji o pul tuny vice, jak ty a dojeli v zavesu za tebou je naplnuje blazenosti, protoze jim to prostym selskym rozumem dava, ze maji na motoru koni vic :) ...a cistejsich - o powerboxech a obelhavani cidel u LSC jsem slysel (i z osobni zkusenosti) dostatek
Marcos
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Registrován: 23 led 2006, 15:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Marcos »

Stingray: Diky za info, je prima, ze nam to rikas, ale neda mi to spat - to je toto vsechno udelane i na te Octavce od Maxe? Asi ne, kdyz na jejich strankach pisou, ze to je seriovy motor...nebo je to pokus o mystifikaci? :o Pokud ano, tak ze strany Maxe nebo Tvoji?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Jenz Uniplast píše:Jo jo jo jsme to my z mimoně 8) akorát nejsme konkurence. my se zabýváme plasty a máme to čiplé od LSC toť vše :-)
Sice jsem byl trochu zklamaný z toho, že nějací troubové, kteří neunesli to že jsme jim nakopali prdel - (bylo to jen zkušenostni, protože jsme se dostali na první místo až ve třetí jiždě - byli jsme dva řidiči) a podali protest a byli jsme bez odvolání přeřazeni do speciálů. (dozvěděli jsme se to až při vyhlášení - docela zklamání, ale letos celá Mimoň stála za h....o.

Co se týče úprav je tam jen velký IC. náporové sání a výfuk, jinak série - proto to patří do speciálů :-)
nevim o jakejch troubech mluvíš, já osobně jsem protest nepodaval ale mile me prekvapil a diky nemu mam 3. misto, navic, je logicke, ze kdyby treba z ladovim golfem jeli tri lidi po dvou jizdach tak maj doma treba tri pohary, navic cim vic jizd tim zahratejsi sliky a lepsi start (tady vidim hlavni neferovost k ostatnim a je to na tech vasich casech videt) , pak taky to zahrivani gumy na valcich tesne pred startem taky nebylo zrovna ok, kazdej by mel mit stejny podminky na staru (vykon, vaha, sliky, 4x4 at si kazdej vybere jakou cestou se ubere to je jeho vec)

a dalsi pro tebe asi dulezitou veci je nenazivat lidi troubama kdyz od nich zadas rady (LOL)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“