V3S
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
V3S
Moje Vejtřaska bez předehřevu taky v poho.
Praga V3S na olej BEZ předehřevu a bez úprav t.j. s původníma, jistě unavenejma vstřikovačema ??? Oj, oj, oj !!!! Teda čerpadlu by to moc udělat nemělo, zato si ale bedlivě hlídej hladinu motorovýho oleje !!! Jestli jezdíš na 100% rostlináč s V3Skou bez jakýchkoliv úprav, pak se možná dočkáš totiž překvápka - zdánlivě Ti nejen klesne spotřeba motorového oleje, ale bude Ti možná motorový olej ve vaně přibývat !!! Jenže příčinou nebude zřejmě ani nějáký záhadný mechanismus á la perpetuum mobile, nýbrž obyčejné ředění motorového oleje olejem rostlinným. U Pragovky V3S by tak 10 - 15 % rostlináče v olej.náplni vadit nemělo ( neplatí pro osobáky !!! ) a taky bacha na tzv. následnou polymerisaci motorového oleje v důsledku ředění s rostlináčem. - - - - - - - - - - Jak to poznáš, tu polymerisaci ? Jednoduše: Sundáš vanu a budeš se divit, kdo Ti do motoru naházel bláto a nebo jíl, v horším případě něco jako asfaltovou, lepkavou hmotu A teď bonbonek na konec: Existují právě pro motory s přímym vstřikem, kde ředení motor.oleje rostlinným hrozí a násl. polymerisace, specielní oleje motorové na rostlinné bázi. Tyhle oleje se ředit mohou třeba VEGETOLem a nic se nestane, nic nezpolymerisuje .... to není vtip, ale faktum, pánové !
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
KUBO, jestli víš o nějakém eshopu s vhodným motorovým olejem pro TDI a PD, který se snáší s rostlináčem tak tu prosímtě hod WWW.adresu.xx. Blíží se mi zase výměna tak bych to zkusil, protože naposledy jem hodil vzorek, toho co jsem vypustil (původně 10W40) do mražáu a byl z toho hustý med. Tak jsem tam nalil radši 5W40. Dík.
No právě. Kde vzít to teplo na ohřev rostináče, v motorovým oleji? Nebo vyhřívat elektricky? Přez výfuk? Udělat pod tím táborák ....????
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Proc sajrajt ? ten si myslim bude snad jen na dne vany, do mazani motoru zaden velky maras ktery by ucpal labyrint vymeniku nepujde, ucpalo by to kanaly mazani.
Skoda ze si uz nepamatuju jak u te pragovky bylo reseno mazani a kudyma by se dal udelat obtok pro vymenik.
P.S. ja bych to resil kombinaci elektro+vymenik(olej/olej)
Skoda ze si uz nepamatuju jak u te pragovky bylo reseno mazani a kudyma by se dal udelat obtok pro vymenik.
P.S. ja bych to resil kombinaci elektro+vymenik(olej/olej)
E91 N52B30