V3S

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

V3S

Příspěvek od Libor Hanzal »

Moje Vejtřaska bez předehřevu taky v poho.
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

8) No taky je to nesmrtelnej nezmar!
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

:? :? :x Praga V3S na olej BEZ předehřevu a bez úprav t.j. s původníma, jistě unavenejma vstřikovačema ??? :( :o :roll: Oj, oj, oj !!!! ;) :roll: :P Teda čerpadlu by to moc udělat nemělo, zato si ale bedlivě hlídej hladinu motorovýho oleje !!! Jestli jezdíš na 100% rostlináč s V3Skou bez jakýchkoliv úprav, pak se možná dočkáš totiž překvápka - zdánlivě Ti nejen klesne spotřeba motorového oleje, ale bude Ti možná motorový olej ve vaně přibývat (noteeth) !!! Jenže příčinou nebude zřejmě ani nějáký záhadný mechanismus á la perpetuum mobile, nýbrž obyčejné ředění motorového oleje olejem rostlinným. U Pragovky V3S by tak 10 - 15 % rostlináče v olej.náplni vadit nemělo ( neplatí pro osobáky !!! ) a taky bacha na tzv. následnou polymerisaci motorového oleje v důsledku ředění s rostlináčem. - - - - - - - - - - Jak to poznáš, tu polymerisaci ? Jednoduše: Sundáš vanu a budeš se divit, kdo Ti do motoru naházel bláto a nebo jíl, v horším případě něco jako asfaltovou, lepkavou hmotu (noteeth) (noteeth) (noteeth) A teď bonbonek na konec: Existují právě pro motory s přímym vstřikem, kde ředení motor.oleje rostlinným hrozí a násl. polymerisace, specielní oleje motorové na rostlinné bázi. Tyhle oleje se ředit mohou třeba VEGETOLem :D a nic se nestane, nic nezpolymerisuje .... to není vtip, ale faktum, pánové !
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

2 Kuba:
To je sice pekne s tim olejem, ale link by bodl. :)
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

oleje na rostliné bazi dělá třeba MOTUL

http://www.motul.cz/oillist.asp?typ=100
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

mvolesko píše:oleje na rostliné bazi dělá třeba MOTUL

http://www.motul.cz/oillist.asp?typ=100
Jo, ale to neni zaruka, ze se bude snaset s repkovym.

Jinak znam, Motul 800 davam do dvoudobyho leteckyho motoru.Bezkonkurencne nejmene usazenin, ale je drahej jak cert.Litr kolem 550 Kc, plna syntetika.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

KUBO, jestli víš o nějakém eshopu s vhodným motorovým olejem pro TDI a PD, který se snáší s rostlináčem tak tu prosímtě hod WWW.adresu.xx. Blíží se mi zase výměna tak bych to zkusil, protože naposledy jem hodil vzorek, toho co jsem vypustil (původně 10W40) do mražáu a byl z toho hustý med. Tak jsem tam nalil radši 5W40. Dík.
truck
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 01 kvě 2006, 20:06

Příspěvek od truck »

Pokud stím ihned nepřestaneš smrt tvé V3S je neodvratná. a byla by to škoda.
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Poraďte někdo jak teda správně upravit V3S na olej, aby se jí nic ,,nestalo". Je to dobrej stroj, jenom ta spotřeba, hrůza...
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

KUK píše:Poraďte někdo jak teda správně upravit V3S na olej, aby se jí nic ,,nestalo". Je to dobrej stroj, jenom ta spotřeba, hrůza...
Předehrev a dvounádržkovej systém.Pokud je motor chlazený vodou, tak by to neměl být problém.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

V3S je vzduchac :)
E91 N52B30 :)
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

No právě. Kde vzít to teplo na ohřev rostináče, v motorovým oleji? Nebo vyhřívat elektricky? Přez výfuk? Udělat pod tím táborák :-D ....????
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Uživatelský avatar
Reskator
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 led 2006, 23:06

Příspěvek od Reskator »

Tak to panove jedine elektrina ... ten sajrajt co je v klikove skrini ucpe jakykoliv labyrint ... (LOL)
Volvo 340DL 1.6D
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Proc sajrajt ? ten si myslim bude snad jen na dne vany, do mazani motoru zaden velky maras ktery by ucpal labyrint vymeniku nepujde, ucpalo by to kanaly mazani.
Skoda ze si uz nepamatuju jak u te pragovky bylo reseno mazani a kudyma by se dal udelat obtok pro vymenik.
P.S. ja bych to resil kombinaci elektro+vymenik(olej/olej)
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Reskator
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 led 2006, 23:06

Příspěvek od Reskator »

Ja nad necim podobnym uvazoval u T148, ta ma jeste pridavnou odstredivku na docisteni oleje ... a panove videl nekdo jakej sajrajt v te odstredivce na stenach je ??? Je to blato a nezbira se to ze dna klikove skrine ...
Volvo 340DL 1.6D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“