Stránka 1 z 2

odpojení egr

Napsal: 13 dub 2008, 20:59
od k.h.kh
chci se zeptat mám motor agr 66 kw + úpravu jednotky a když odpojim egr ventil bude to všechno v pohodě? nebo by se musela zase dělat úprava softu? zkrátka aby to nějak nezlobilo. dík za odpovědi

Napsal: 13 dub 2008, 21:46
od Huml
neměl by být problém

Napsal: 14 dub 2008, 15:18
od Schöny#7
A co u Golf IV 96kw PD? :o

Napsal: 14 dub 2008, 15:56
od este
Schöny#7 píše:A co u Golf IV 96kw PD? :o
taky by to melo bejt potom vše ok .)

Napsal: 14 dub 2008, 17:39
od Schöny#7
Diky...mno jeste uvidim..kamos to ma pry nejak elektronicky omezeny..tak mozna zkusim nejdriv tuhle cestu..bojim se co by na to rekla jednotka u toho PD..ale diky... :)

Napsal: 14 dub 2008, 19:59
od este
Schöny#7 píše:Diky...mno jeste uvidim..kamos to ma pry nejak elektronicky omezeny..tak mozna zkusim nejdriv tuhle cestu..bojim se co by na to rekla jednotka u toho PD..ale diky... :)
max bude kontrolka si myslim

Napsal: 14 dub 2008, 20:18
od 1pavel
este píše:
Schöny#7 píše:Diky...mno jeste uvidim..kamos to ma pry nejak elektronicky omezeny..tak mozna zkusim nejdriv tuhle cestu..bojim se co by na to rekla jednotka u toho PD..ale diky... :)
max bude kontrolka si myslim
Na PD zaslepený mám , je to bez problémů od spoda jde motor líp .

Napsal: 15 dub 2008, 15:11
od tomjety
85kw PD mám zaslepen,jede to normálně a řekl bych,že i stejně,
akorát to přetalo škubat kolem 1800-2000ot,čož byl důvod proč jsem to dělal

Napsal: 15 dub 2008, 17:34
od Schöny#7
Jasny :) No tak to to asi taky zaslepym a rovnou si tam navrtam diru na barometr protoze porad resim kam ho na PD zapojit..takhle se mi snad vyresi dva problemy najednou..:)

Napsal: 15 dub 2008, 21:00
od flekyc
proc by jednotka mela neco rikat ? pokud vyradis vsechno vcetne ventilu u N75ky (nevim ted z hlavy jeho presne oznaceni - cerny kloboucek) tak nebude vubec zadnej problem. akorad si budes muset udelat redukci na 130kovy sani, ale to uz tu taky nekdo poblikoval jako svuj vyrobek na zakazku ...

Napsal: 15 dub 2008, 21:21
od Sifon
Tu je mala inspiracia kde robia tie priruby ;) http://www.b3tuning.com/index.php?b3=sani

Napsal: 15 dub 2008, 22:40
od Schöny#7
Redukci na 130konovy sani?Proc?Aby mi budik neukazoval nesmysl? :o

Napsal: 15 dub 2008, 22:47
od Sifon
Schöny#7 píše:Redukci na 130konovy sani?Proc?Aby mi budik neukazoval nesmysl? :o
Redukcia sa dava namiesto EGR ventilu lebo ked das dole EGR nemas ako uchytit hadicu privadzajucu vzduch z Intercooleru...ta priruba je len prechod o ktory uchytis hadicu...inac na tej stranke maju prirubu aj s vyvodom pre napojenie na budik...

Napsal: 15 dub 2008, 22:51
od Schöny#7
Jo taaak takze je to uz vlastne jakoby predvrtane a pripravene a jeste i s uchyty na hadicku :roll:

Napsal: 15 dub 2008, 22:55
od Sifon
V podstate hej...staci to zasroubovat na zvody miesto EGR a nasadit hadicu...ten vyvod na budik sa da docasne zaslepit napr tym ze nanho nasadis hadicku ktora bude zaslepena a stiahnes eskapaskou a ked to budes chciet dat dole a napojit na budik tak tu eskapasku len povolis a das dole...