Muzu jezdit s odpojenim cidlem chl.kap?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

re5pekt
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 bře 2008, 18:29

Muzu jezdit s odpojenim cidlem chl.kap?

Příspěvek od re5pekt »

Pac mi malo zhavy, ale nemam cas s tim neco delat, kdyz mam odpojeny cidlo, tak zhavi dlouuuho, jak asi vsichni vite, a to me pomaha startovat, proto se ptam, jestli ho muzu nechat porad odpojeny? Nebudu varit nebo tak neco? Diky za rady
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57

Příspěvek od majjco »

asi to bude dost papat ...
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
re5pekt
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 bře 2008, 18:29

Příspěvek od re5pekt »

majjco píše:asi to bude dost papat ...
:? , kvuli cidlu???
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Co je to za auto?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32822
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

origoš píše:Co je to za auto?
přesně jsou auta které po odpojení čídla teploty zařadí -49.5 a za tepla je dostartováno miloš
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Jestli jde o čidlo teploty,tak by to mělo mít i volnoběžný otáčky kolem 1000 ot/min.
Uživatelský avatar
mejchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 08 lis 2006, 17:11
Bydliště: Hořovice

Příspěvek od mejchi »

Bosis píše:Jestli jde o čidlo teploty,tak by to mělo mít i volnoběžný otáčky kolem 1000 ot/min.
Otáčky sa nemenia.Po odpojení čidla si riadiaca jednotka berie náhradnú hodnotu(konstantu). Ak budeš trvale jazdit s odpojeným čidlom bude to papat.RJ prejde do nudzového režimu(je ich viac, teraz neviem aký je to stupen...).Preto ak chceš len zlepšit starty, tak preruš vedenie od čidla(4 vodiče-myslím že vedenie 3) cez tlačítko, ktoré pred zapnutím kluča stlačíš(prebieha žhavenie...), pustíš a možeš startovat...Osobne volím tento postup ako vhodnejší než tam dávat odpor...Ak sa vyznáš v el. tak použij časové relé...
PASSAT B5 1,9TDI PD Tiptronic 96ky vstriky+chip
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Tak to šoupni VAGem, ať žhaví dýl...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
mejchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 08 lis 2006, 17:11
Bydliště: Hořovice

Příspěvek od mejchi »

miš píše:Tak to šoupni VAGem, ať žhaví dýl...
Dobre riešenie...Ale na nič ked auto nestartuje za tepla... ;)
PASSAT B5 1,9TDI PD Tiptronic 96ky vstriky+chip
re5pekt
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 bře 2008, 18:29

Příspěvek od re5pekt »

mejchi píše:
miš píše:Tak to šoupni VAGem, ať žhaví dýl...
Dobre riešenie...Ale na nič ked auto nestartuje za tepla... ;)
jo no.. za tepla nezhavi a taky nestartuje:( .. Je to octa 1.9 TDI 66kw , r.v. 2002.
Mel jsem spatny teply starty, ranni byl na drc, ale "znamy" rekl, ze zkusi nastavit znova predvstrik a od ty doby mi to napi*u startuje, vag mu hlasil dobry hodnoty ale, myslite, ze to mohl udelat nekvalitne a ze se to pohlo nejak???? Pac jak se v tom hrabal, tak od ty doby to nejde nastartovat:( , menil jsem zhavicky, starter, baterku, davka je trosku zvednuta, ale porad nic:(. Mel bych znova na predvstrik k nejakymu odbornikovi? Jsem ale ve skotsku, tak to mam komplikovanejsi a drazsi:(. Jinak nenalez jsem hodnoty predvstriku jaky maji byt, takze jestli je nekdo vi, tak sup sem s nimi:) dekujuu
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

pokud nepomohlo zvednuti davky, tak to obejdi relatkem, v sekci FAQ najdes navod
Nissan Primera SW 1,9 DCi
re5pekt
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 08 bře 2008, 18:29

Příspěvek od re5pekt »

Peete píše:pokud nepomohlo zvednuti davky, tak to obejdi relatkem, v sekci FAQ najdes navod
a ten predvstrik se nemohl pohnout nebo tak?
Uživatelský avatar
palikx
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 úno 2007, 18:09
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od palikx »

no asi by to opravdu chtelo znova kouknout na skutecny predvstrik pokud je to tak jak rikas.
pri odpojenem cidle octavia nastavi teplotu na 0 stupnu.dnes jsem se koukal do moji a tam je cidlo odpojene.studeny start nic moc a teply jsem zlepsil davkou na maximum.
Skoda octavia combi 1,9TDI 81 r01
Skoda Felicia combi 1,3-50
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

palikx píše:no asi by to opravdu chtelo znova kouknout na skutecny predvstrik pokud je to tak jak rikas.
pri odpojenem cidle octavia nastavi teplotu na 0 stupnu.dnes jsem se koukal do moji a tam je cidlo odpojene.studeny start nic moc a teply jsem zlepsil davkou na maximum.
Odpojení čidla rozhodně neznamená 0C (wallbash)... spíš tak -40C (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
palikx
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 24 úno 2007, 18:09
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od palikx »

no dobre.ale proc moje auto pise odpojeny nebo zkratovany cidlo a ukazuje teplotu motoru porad 0 st?
Skoda octavia combi 1,9TDI 81 r01
Skoda Felicia combi 1,3-50
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“