2.0 TDI PD 103kw BKD Teplé starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDI PD 103kw BKD Teplé starty
Špatně a dlouho to startuje za tepla. Za studena to chytí na jedno protočení a za tepla to chytá až tak na šesté - sedmé protočení motoru. Tandemové čerpadlo? Dík za každou radu.
Co já jsem vysledoval s těmi okroužky, jsou tam dva na každém vstřkovači. Když jsou špatné tak se začne zvedat hladina oleje, ale to fakt záleží na tom jak moc jsou tvrdé. Je to, ale fakt možnost že by to mohla být jedna s příčin těch špatných startů. Někdo už tu o té ceně psal, ale stačí zavolat do Bosche a tam ti to řeknou, já je taky budu měnit. Měly by se měnit při každem vytažení vstřikovačů.
Tak mám taky problém s teplým startem 103 kw siemens vstřiky. Byli všechny na repas el ovládání pak nová lišta šrouby a gumičky..pak to po 1000 km začalo škubat ale jako by chtěl motor vyskočit za tepla a špatně startovat...Za studena to jede krásně i startuje na šup. Majitel tam už jednou natankoval benzín a tentokrát někde v Plzni naftu co nevoní jako nafta..co s tím, budou vstřiky vyjete?. Jinak vše bez závad.
- holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Co vím, tak 103kW BKD (16V) žádný gumičky nemá. Vstřik je napasován v kónusu a drží ho z jedné strany šroub - a to je slabina. Šroub se časem vytahá, a vstřik začne podfukovat. Řešení - vyndat vstřiky, přebrousit osazení a dát nový šrouby.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Chlapy jak zabrusujete ty sedla vsrikovacu? Me to ted taky zaclo delat na moji octavce, když doslapnu 6 nebo 5 tak mezi 1600-2200 mi to vibruje, jinak ne. Ale dneska start pri -10. Nechal jsem ji ohrat asi tak 15 minut. kdyz jsem vyjel, tak to delalo snad v\celem spektru otacek cca asi 10km.. po te to bylo dobry. Tak si chci obednat sadu gumicek a ty novy šrouby. jsou to ty M6x88?? a kde je kupujete? Moc díky
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
a jak bys k němu přivedl naftu? Má tři O-kroužky jako 8V ale drží ho dva šrouby,který aspoň drží a nevymelou hlavu v místě kde gumičky těsní.holy píše:Co vím, tak 103kW BKD (16V) žádný gumičky nemá. Vstřik je napasován v kónusu a drží ho z jedné strany šroub - a to je slabina. Šroub se časem vytahá, a vstřik začne podfukovat. Řešení - vyndat vstřiky, přebrousit osazení a dát nový šrouby.
Horší je ten konus, ale ten se dá v poho zabrousit..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI