2.0 TDI PD 103kw BKD Teplé starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Bydliště: dolni benesov

2.0 TDI PD 103kw BKD Teplé starty

Příspěvek od georg74 »

Špatně a dlouho to startuje za tepla. Za studena to chytí na jedno protočení a za tepla to chytá až tak na šesté - sedmé protočení motoru. Tandemové čerpadlo? Dík za každou radu.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

řekl bych spíš vstřiky, soudruzi zase udělali někde chybu a trochu to podcenili, nechat poladit ten start softwarově je taky jedno z řešení, známýmu to dost pomohlo, nejlepší je to nechat pořešit např. v rámci čipu, lepší firmy to tak dělají
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3881
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Jak píše Huml,vstřiky a pokud už máš okolo 100.000 km tak udělej startér.Hodně se o tom psalo na skoda fóru.Já osobně s tím měl taky problémy,najeto 106.000 jak jsem ji kupoval a po repasi startéru se to o 50% zlepšilo
altea
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 02 srp 2006, 20:51

Příspěvek od altea »

Ahoj,
někde ve VW fóru jsem se dočetl, že špatné teplé starty mají většinou za vinu špatné O-těsnící kroužky na vstřicích?
Může mi někdo polopatisticky vysvětlit princip tohoto?
Popř. jak velký problém je ty těsnící kroužky vyměnit - čas, money?
Díky moc.
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

Co já jsem vysledoval s těmi okroužky, jsou tam dva na každém vstřkovači. Když jsou špatné tak se začne zvedat hladina oleje, ale to fakt záleží na tom jak moc jsou tvrdé. Je to, ale fakt možnost že by to mohla být jedna s příčin těch špatných startů. Někdo už tu o té ceně psal, ale stačí zavolat do Bosche a tam ti to řeknou, já je taky budu měnit. Měly by se měnit při každem vytažení vstřikovačů.
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Bydliště: sev.morava

Příspěvek od Martinsek »

Tak mám taky problém s teplým startem 103 kw siemens vstřiky. Byli všechny na repas el ovládání pak nová lišta šrouby a gumičky..pak to po 1000 km začalo škubat ale jako by chtěl motor vyskočit za tepla a špatně startovat...Za studena to jede krásně i startuje na šup. Majitel tam už jednou natankoval benzín a tentokrát někde v Plzni naftu co nevoní jako nafta..co s tím, budou vstřiky vyjete?. Jinak vše bez závad.
Uživatelský avatar
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Co vím, tak 103kW BKD (16V) žádný gumičky nemá. Vstřik je napasován v kónusu a drží ho z jedné strany šroub - a to je slabina. Šroub se časem vytahá, a vstřik začne podfukovat. Řešení - vyndat vstřiky, přebrousit osazení a dát nový šrouby.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Samozrejme ze aj BKD ma tesniace O kruzky...neviem kde si co čítal, ale asi zle a polovičné info..rozdiel je iba ten,ze dosadacia plocha vstreku je konusova narozdiel od PD vstreku, ktorý ju ma rovnú..inak princíp je v podstate ten istý..
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

U 2,0 16v BKD je ještě problém právě v té dosedací konusové ploše vstřiku. Já jsem to nakonec výřešíl zaboušením toho konusu vstřiku do hlavy. Stává se že podfukujou a díky tomu to škube. Doporučuji nechat si to ale udělat u lidí co se tím zabývají.
Audi A4
Uživatelský avatar
georg74
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 pro 2007, 20:20
Bydliště: dolni benesov

Příspěvek od georg74 »

Teplý start jsem výřešil přestavením startovací dávky SW. No a to škubání, jak už to tu bylo popsáno. vyměnit postuoně všechno a nakonec zabroušení dosedacích plochy vstřiku.
Audi A4
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Chlapy jak zabrusujete ty sedla vsrikovacu? Me to ted taky zaclo delat na moji octavce, když doslapnu 6 nebo 5 tak mezi 1600-2200 mi to vibruje, jinak ne. Ale dneska start pri -10. Nechal jsem ji ohrat asi tak 15 minut. kdyz jsem vyjel, tak to delalo snad v\celem spektru otacek cca asi 10km.. po te to bylo dobry. Tak si chci obednat sadu gumicek a ty novy šrouby. jsou to ty M6x88?? a kde je kupujete? Moc díky
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

holy píše:Co vím, tak 103kW BKD (16V) žádný gumičky nemá. Vstřik je napasován v kónusu a drží ho z jedné strany šroub - a to je slabina. Šroub se časem vytahá, a vstřik začne podfukovat. Řešení - vyndat vstřiky, přebrousit osazení a dát nový šrouby.
a jak bys k němu přivedl naftu? Má tři O-kroužky jako 8V ale drží ho dva šrouby,který aspoň drží a nevymelou hlavu v místě kde gumičky těsní.
Horší je ten konus, ale ten se dá v poho zabrousit..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

A nemate nekdo vadnej vstrik abych si to tim mohl zabrousit? Nebo jde to jinak? Diky moc
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

na zabroušení je ruční frezka
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

prdlavka píše:na zabroušení je ruční frezka
poradis mi kde ji koupit nebo nejaky objednavaci cislo? Dik
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“