2.0 TDI PD 103kw BKD Teplé starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
já mám vadnej vstřik, na bazoši stál 500,-, brusná pasta a stačí je lehce aby to bylo všude stříbrný,jde to docela dobře. Ono s tím stejně neotočíš o víc jak 90 stupňů, je tam málo místa i když ho okudláš a rozebereš elektrickou část.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Dik za radu, tak nekde musim sehnat ten vadnej vstrik. A nemas cislo tech sroubu?Biimbo píše:já mám vadnej vstřik, na bazoši stál 500,-, brusná pasta a stačí je lehce aby to bylo všude stříbrný,jde to docela dobře. Ono s tím stejně neotočíš o víc jak 90 stupňů, je tam málo místa i když ho okudláš a rozebereš elektrickou část.
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Myslím si, že není špatné zeptat se u Dieselpower. Než jsem to prodal, poptával jsem výměnu vstřikovacích trysek, ale jenom špičky. Volil jsem je proto, že prodávají Fratelli Bosio. Nabídli mi výměnu trysek, opravná sada - o-kroužky, šrouby a opravu sedel. Ještě mi nabídli dobrou cenu úpravy SW. Cena byla hodně zajímavá.
Audi A4
Zkusím se přidat se svým startovacím problémem: v poslední době mám náhodné potíže se startem motoru (103kW BKD). Motor normálně startuje za studena i za tepla v pohodě. Ale někdy se stane, že chytne, okamžitě chcípne a pak už jen slibuje na jeden - dva válce při startování, ale nenaskočí (v naprosté většina zahřátý motor, ale udělal to už několikrát i úplně studený). Když mu pomůžu éterem, naskočí okamžitě a potom zase nějakou dobu seká latinu. Motor jinak neškube, pracuje krásně hladce, spotřeba se pohybuje kolem 5,5 l/100 km. Měnil jsem baterku, tou to nebylo (ona ale stejně potřebovala vyměnit). Měřil jsem elektrolištu ke vstčikům a žhavičkám, ta je v pořádku. Vstřiky se pohybují kolem + / - 0,3, BIPy kolem -20 / -30, pouze na čtvrtém válci je BIP stabilně kolem -80 a odchylka množství paliva kolem 0.7. Sedla vstřiků přebroušena frézkou, těsnící kroužky a šrouby vstřikovačů nové, motor při záběru neškube, takže nemyslím, že by podfukovaly vstřiky. Diagnostika nic nehlásí.
Že by ten čtvrtý vstřik měl nějaký vliv na stary motoru? Nebo kde by mohl být zakopaný hund?
Že by ten čtvrtý vstřik měl nějaký vliv na stary motoru? Nebo kde by mohl být zakopaný hund?
------------------------------------
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Zkusil jsem vyměnit vstřik na čtvrtém válci za továrně repasovaný. BIP je stále vysoké, což značí problém s těsnicími kroužky, resp. vymačkanou hlavou v místě styku s kroužky (o tom vím, ale nafta nijak výrazně nepadá a tak jako tak je plánovaná výměna hlavy, protože mi na podzim několik dnů mizela voda z chlazení), ale jinak se spolehlivost startování studeného i teplého motoru výrazně zlepšila (i když zatím je to příliš krátká doba na posouzení). Co se projevilo okamžitě po výměně: motor se mnohem rychleji zahřeje na provozní teplotu, spotřeba klesla o cca půl litru, auto méně smrdí výfukovými spalinami a zvýšil se výkon v nízkých a středních otáčkách, což je znát hlavně tady v kopcích, kudy jezdím denně do práce. Postupně tedy vyměním i zbývající vstřiky, přinejmenším tím ničemu neuškodím.
Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál .
Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál .
------------------------------------
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135