[b]JAK VYROBIT VYSOCE UČINNÝ VODNÍ OHŘÍVAČ OLEJE (NEREZOVÝ K

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

jbclaudio
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 12 kvě 2006, 08:03
Bydliště: ostrava

[b]JAK VYROBIT VYSOCE UČINNÝ VODNÍ OHŘÍVAČ OLEJE (NEREZOVÝ K

Příspěvek od jbclaudio »

(rofl)
PODAŘILO SE MI VYROBIT VYSOCE UČINNÝ VODNÍ OHŘÍVAČ OLEJE TAK MOŽNÁ NĚKOMU BUDE INSPIRACÍ A POMUŽE VYŘEŠIT JEHO PROBLÉM.

KOUPIL JSEM NEREZOVÝ INSTALATERSKÝ KRK 4m KDE MI PŘÍMO V PRODEJNĚ NALISOVALI NA KONCE MATICE NA KTERE SE NAMONTUJE REDUKCE NA GUMOVOU HADICI DLE LIBOVOLNEHO PRŮMĚRU.KRK JE VYROBEN Z NAPROSTO TENKÉHO NEREZOVÉHO PLECHU CCA 0,2MM STĚNA.ŽEBROVANÍ KRKU ZARUČUJE JEŠTĚ VELKOU PLOCHU NA PŘENOS TEPLA.
KRK VELMI PEČLIVĚ SVINETE DO SPIRÁLY A TEN PŘIJDE VLOŽIT DO OPLAŠTĚNÍ.
OPLAŠTĚNÍ:ČERNÝ PLECH,VYSTŘIHNOUT DVĚ KOLA O PRŮMĚRU 230MM A MEZI KOLA PO OBVODU NAVAŘIT ŽELEZ.PROUŽEK O ŠÍŘCE 20MM.NEZAPOMENOUT NAVAŘIT DVĚ TRUBKY NA VODU Z TOPENÍ.PRŮMĚR ZVOLIT PODLE VAŠÍ HADICE NA KTEROU SE BUDETE NAPOJOVAT.TRUBKY NAKLONIT DLE VAŠEHO UVÁŽENÍ ABY VODA IDEALNĚ PROUDILA A PŘEDÁVALA TEPLO.
VYŘEZAT PRVNÍ OTVOR NA OBVODOVEM 20MM PROUŽKU OTVOR NA NEREZOVÝ KRK.
DALŠÍ DIRU V DRUHÉM JEŠTĚ NEPŘIVAŘENÉM KOLE PROVRTAT PŘÍMO VE STŘEDU KOLA .VLOŽIT SVINUTÝ KRK A PROVLEST VÝVODY Z OPLÁŠTĚNI.TADY VYVÉST KONEC KRKU.ZAVAŘIT KOLO A ZALETOVAT NEREZOVÉ TRUBKY KRKU.KONEC
PRO CO NEJRYCHLEJŠÍ OHŘÁTÍ OLEJE DO ČERPADLA VLOŽIT DVA KRKY DO JEDNOHO OBALU.JEDEN KRK BUDE ZA FILTREM ABYCHOM NEMUSELI ČEKAT AŽ NAHŘEJEM VELKÉ MNOŽSVÍ OLEJE VE FILTRU.
DRUHÝM KRKEM OHŘÍVAT OLEJ KTERÝ POTEČE DO PALIVOVÉHO FILTRU.
DÉLKA DVOU KRKU JE 2* 4METRY.
ŠÍŘKA OBVODOVÉHO PROUŽKU PRO DVA KRKY JE 35MM.
NAPOJENI VODY PROVÉST PLASTOVYM ( T ) "TÉ" KUSEM POUŽÍVANY VE FIRMACH MONTÁŽÍ PLG CENA JEDNOHO JE 19,-KČ
CENA KRKU ZA METR 119,-KČ
OBAL OHŘÍVAČE JE JEŠTĚ TŘEBA DŮKADNĚ ZAIZOLOVAT I POTRUDI.
NA MATKU KRKU JSEM PŘIDAL ČIDLO DIG. TEPLOMĚRU ZA150,- ABYCH VĚDĚL KDY TEPLOTA PŘEKROČÍ HRANICI 70 STUP.(MAX.HODNOTA TEPLOMĚRU).
VLOŽÍM VÁM I NĚJAKÉ FOTO JEN MI MUSÍTE PORADIT JAK. AHOJ JIRKA
ČLAN.ZATÍM BEZ KOREKCÍ SORRY (offtopic) (wallbash)
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
jbclaudio
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 12 kvě 2006, 08:03
Bydliště: ostrava

Příspěvek od jbclaudio »

nevím jak vložit foto poradítemi.díky
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
Uživatelský avatar
Tkevlar
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 led 2006, 17:29
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tkevlar »

Ahoj. Zajímave.
Foto musísš mít už někde na internetu. Potom kliknes na IMG. A mezi to vložíš odkaz kde je foto.
Foto muzes vlozit na image http://www.imageshack.us/
AR 155 1.8TS
ex. Fiat Tipo 1.7D
bertold
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 dub 2006, 12:01

Promiň...

Příspěvek od bertold »

som zo "reformovaného" Slovenska a neviem si prelozit český výraz
"instaletérsky krk".Môžes mi "polopatisticky" vysvetlit o co ide?.Tato tema ma mirodiadne zaujima a uz dlhsiu dobu si lámem hlavu ako vyrobit ucinný výmennik voda - olej.Dakujem.
Ford Transit 300S,mikrobus,2.0Tdi,100k,Duratorq 16V.
Najazdených cca 50000km na R.O,predohrev "homemade" cca 200cm2.dvojnadrzovy...Vstrekovacie č. BOSCH
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

chce to fotky jestli dobre chapu tak krky maj prumer 2 cm?

jinak krk jestli myslim z eje to co mysim je takova hrbolata hadice kterou elektrikari perou do zdi a protahujou jima draty
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

nie si z juzneho SVK?
instalatersky krk je to iste aj v slovencine
to je ako keby rovna rura,kt ked chytis mozes ohybat ako xces preto sa to vola krk
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

tak jsem si dal tu praci a hledal jsem a myslim ze to byla docela fuska neco najit
http://www.maflex.cz/CZ/Kestak/MainPage.htm
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

E91 N52B30 :)
jbclaudio
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 12 kvě 2006, 08:03
Bydliště: ostrava

Příspěvek od jbclaudio »

krk má vnější průměr 12mm a vnitřní 8mm.
JINAK RADIM NAŠEL JEDNOHO Z MNOHA VÝROBCŮ TĚCHTO HADIC.
JEN KAŽDÝ MUSÍ OSLOVIT SVŮJ DOSTUPNÝ INTALATERSVÍ (VODA-TOPENÍ)OBCHOD A VYBRAT TEN SPRAVNÝ PRŮMĚR.JA ZVOLIL CO NEJTENČÍ.


http://www.maflex.cz/CZ/Kestak/MainPage.htm
ŠÍŘKA OHŘÍVAČE TEDY ŽELEZNÉHO PROUŽKU KTERÝ ZAVAŘÍM NA OBVOD PLECHOVÝCH KOL PRO JEDNU HADICI JE 20MM A KDYŽ BYCH CHTĚL DVĚ POTRUBÍ NA OHŘEV PŘED FILTREM A ZA FILTREM.ŠÍŘKA JE 35MM.
DÍKY ZA REAKCE !!!!
NAPIŠTE SVŮJ NÁZOR ABY FORUM BYLO FOREM.
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

to jbclaudio: pises "JINAK RADIM NAŠEL JEDNOHO Z MNOHA VÝROBCŮ TĚCHTO HADIC" posli prosim link na nejakeho ceskeho vyrobce ja jsem horkotezko nasel tento produkt a to jeste na strankach prodejce :?
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

a co se tyce meho nazoru aby tak ja pises bylo forum forem ;) naklady na vyrobu a pracnost nemaj daleko od uvahy nakupu deskoveho vymeniku v cene kolem 1000,- viz. http://www.secespol.cz/Catlists/Lline/LA14.pdf
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

to jbcl: posli mi fotky tveho vymeniku na mail a ja ti to pres svuj server sem soupnu jako link

hdesign@seznam.cz
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

jinak pro motivaci ,ja pouzivam k mereni teplot modre podsviceny monitorovaci panel pro pocitacovou skrin s 3 cidly napajeni je 12V
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=26812
ceny u prodejcu PC jsou ruzne okolo 250 az 300,- ja jej koupil za 230,- :)
E91 N52B30 :)
bertold
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 26 dub 2006, 12:01

Vďaka

Příspěvek od bertold »

Pochopil som a svoje vysledky v tomto "obore" zverejnim i fofo.
Velmi dobry napad...Gratulujem.Lebo toto je alfa i omega a povedal by som,ze najdôlezitejsia cast prestavby - poriadny vymennnik kôli viskozite a kvoli dobremu rozpraseniu paliva,aby sa nedostavalo do motoroveho oleja tym ho neznehodnocovalo - kontaminovalo.Dikes
Ford Transit 300S,mikrobus,2.0Tdi,100k,Duratorq 16V.
Najazdených cca 50000km na R.O,predohrev "homemade" cca 200cm2.dvojnadrzovy...Vstrekovacie č. BOSCH
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

je pravda ze pro mene zrucne jako jsem ja lze pouzit i tyhle bazmeky na klimatizaci a zavarit pouze jednu stranu uz se mi to zacina rysovat
http://www.d-klima.cz/katalog_4.htm
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“