No prave je to divne, ale co jsem koukal na fotky a rezy, tak jsem tam nic gumoveho nevidel. Nevím snad se vyjádří JBClaudio, nebo někdo kdo to měl v ruce.
Pač kdyby tam byla guma tak to je na prd
chlapi krk je bez gumy a výměna tepla je super.délka krku je cca 4m před a 4m za pal. filtrem=8 metru vlniteho potrubi s max.plochou na přechod tepla.mam digital. teploměr který ukazuje jen do 70 stup.
po 3-5km mam olej přes 70 celsia bez zapnutí el.předehřevu .
max teplotu bohužel neznam.
zatím funguji na 1 nadrž ale jdu na 2hou.
jednou za čas naliju i bionaftu ta je trosku agresivnější(můj dojem) a takhle uvolňuji tuhy a zaschlý olej.
mam neoficial. info že v boschi při seřizování motoru nalévají petrolej do paliva.takhle prý velmi ůčinně čistí system.
jirka krmelín
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
v zimě jsem ještě neměl namontovaný tepelný výměník.
ale budu vás informovat bude-li zájem jak mi to funguje.
nemám výřešenou izolaci.nyní je zabalen do tkaniny.
uvažuji o montážní pěně.
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
Fakt tam neni kousek gumy, pac ja nechapu jak to muze tesnit. Beru kdyby tam byl zamek z gumy, ale jinak nevim
Zkusím to sehnat tady v lbc, snad něco najdu.
koupíš delku jakou potřebuješ a v obchodě ti nasadí natky a na kocich asi 3 vlnovky na krku slisuji.tím vznikne placata příruba.
stajně jak vysokotlaké hadice.
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.