odber auta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Bydliště: Levice

odber auta

Příspěvek od dodo24943 »

cez vikend som meral kludovy odber auta so zapnutym alarmom a zistil som ze ma dost velku spotrebu 0,45apera,vseko som postupne odpajal a zistil som ze centralna jednotka uzatvarania dneri a el.stahahovania okien zerie
0,4apera ,takze nie alarm,ani nie palubovka,ani radio tieto zariadenia chlipu len zopar maper . Ked auto stoji dlhsiu dobu tak baterka ide down a to je v tejto zime zle,vie niekto poradit ci ta elektronika ma tolko zrat? alebo je to normal ? Na aute co s tyka el,vsekto funguje normalne len ta spotreba prudu. ww passat 1,9tdi 97r.
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34

Příspěvek od mira »

tyhle jednotky to je pruser. nam nesel krystal, v jinem threadu blbne procesor, tobe to zere moc proudu.

vymen ji. spotreba celyho auta by mela byt do 100mA.
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

nad výmenou jednotky som neuvazoval pretoze funguje,len je fakt otazne preco tak odobera prud ked nema zataz,nieco ten prud tam chlipat musi?
v vw passat su v kazdých dverach plno elektroniky otvarania okien zamkov
v jednom je otazne kde sa nachadza ta hlavna jednotka ktora komunikuje
cez vag,zda sa ze vo dverach vodica,vie to niekto potvrdit? dakujem (LOL)
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

hlavni jednotka centralu je pod kobercem u ridide..........zhruba mezi sedadlem a pedalama u prahu 8)


jestli chces muzu te poslat foto
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Co se týká klidové spotřeby, tak je důležitý, v jakém módu se nachází ŘJ Komfotu/Centrálu. Jednotka se ukládá cca po dvou hodinách do Sleep módu a to až po uložení CAN sběrnice, která se taky ukládá do sleep módu. Pak je klidová spotřeba u komfortu 2,8mA a centrálu 0,35mA.
Dále je potřeba znát signály, které sleep mód nepřipouštějí nebo jednotku aktivují.
Píšeš, že máš alarm, pokud je sériovej, tak hlídání vnitřního prostoru sleep mód nepřipouští.
Takže klidová spotřeba je vyšší.
Jde o to za jak dlouho se ti ta baterka vybije...
dodo24943
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 24 led 2006, 10:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od dodo24943 »

bateria sa v aute dost rychlo vybíja ,zhruba kazde 3 dni treba dobit lebo potom uz nevladze tocit a pritom je to funglovka akuma 74ah, tu hlavnu jednotku som nikde nevidel na tom passate tam kde to pises je to passat b5
97r 1,9 tdi asi predsa bude vo dverach vodiča ,ale ked sa mylim berim spat
poprosil by som foto dakujem.
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Re: odber auta

Příspěvek od travel242fx »

dodo24943 píše:cez vikend som meral kludovy odber auta so zapnutym alarmom a zistil som ze ma dost velku spotrebu 0,45apera,vseko som postupne odpajal a zistil som ze centralna jednotka uzatvarania dneri a el.stahahovania okien zerie
0,4apera ,takze nie alarm,ani nie palubovka,ani radio tieto zariadenia chlipu len zopar maper . Ked auto stoji dlhsiu dobu tak baterka ide down a to je v tejto zime zle,vie niekto poradit ci ta elektronika ma tolko zrat? alebo je to normal ? Na aute co s tyka el,vsekto funguje normalne len ta spotreba prudu. ww passat 1,9tdi 97r.
tak chod vylucovacou metodou postupne v poradi odpajaj vsetky jednotky na dverach a meraj prud mozno to blbne niektora znich
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
rusty
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 24 led 2006, 20:52
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od rusty »

Jen k tomu klidovému proudu... správná hodnota se má pohybovat od 12 do 40 mA . rozhodně by neměla být vyšší. Pokud ano není něco v pořádku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“