Leto olej auto bez upravy
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Leto olej auto bez upravy
da se ted v lete jezdit na olej bez upravy auta?? pedehrevu a tak
nebo na smesku nafta + olej ???
nebo na smesku nafta + olej ???
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS
Je toho hodne, co ovlivnuje snadny start a provoz na cisty studeny rostliny olej. Bude asi nejlepsi kdyz proctes vsechny diskuze kde se o tom docela hodne psalo. Nejhorsi to je u opotrebovanych motoru kde je pro zapaleni smesi potreba dobre rozpraseni oleje ve spalovacim prostoru a dostatek kompresniho tlaku. Taky bude moznym problemem filtrace a pronikani rostlineho oleje u primovstriku do motoroveho oleje.
Dnes hlasili ve zpravach ze bude docela studeny cerven, tak ti nevim nevim jak to bude s tim letem za chvili jdu zatopit
Jsou to vicemene jen takove obecne rady, t.j. pul na pul s naftou to resi
ostatni kluci az tady do fora dorazi tak ti snad poradi vic, ja osobne se studenymi starty na olej zkusenosti nemam.
Dnes hlasili ve zpravach ze bude docela studeny cerven, tak ti nevim nevim jak to bude s tim letem za chvili jdu zatopit
Jsou to vicemene jen takove obecne rady, t.j. pul na pul s naftou to resi
ostatni kluci az tady do fora dorazi tak ti snad poradi vic, ja osobne se studenymi starty na olej zkusenosti nemam.
E91 N52B30
Radovym cerpadlem bohuzel moje auto nedisponuje je to rotacni boschka
ja jsem z toho jelen nemohl by mi nekdo z vas poradit postup jak pro debila treba pres email nebo ICQ
ja jsem z toho jelen nemohl by mi nekdo z vas poradit postup jak pro debila treba pres email nebo ICQ
Naposledy upravil(a) Machča dne 01 čer 2006, 20:39, celkem upraveno 1 x.
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS
Směs RO,nafta. Max do 30% oleje a to při venkovní tepolotě kolem 20 Celsia a hlavně více. Jinak postupem času dojde co je již tady zmiňováno.
Motor velmi špatně spaluje a dojde postupem času k zakarbonování spalovacího prostoru pokud se to tak dá vůbec nazvat. Kdo má svoje auto rád namontuje, případně provede úpravu dle doporučení zkušených nebo svěří zasvěceným.
Motor velmi špatně spaluje a dojde postupem času k zakarbonování spalovacího prostoru pokud se to tak dá vůbec nazvat. Kdo má svoje auto rád namontuje, případně provede úpravu dle doporučení zkušených nebo svěří zasvěceným.
pro zacatek ti bude stacit jeden ventil kteri das mezi privod z kanystru s naftou a privod z nadrze kde mas olej samozrejme to musi byt tricestny [ventil] casem to doladis ale toh;e je zaklad
1. vymenik
2.ventil tricestny a kanystr na naftu [osobne pouzivam kanystrik od destilovane vody do vicka udelas dirku protahnes hadicku]
vymenik das nekam do hadic s vodou u mne je treba nejlepsi dat to na hadice od topeni protoze topeni je primi z hlavy jeste pred termostatem
napojis palivovou hadicku z nadrze pred filtrem do vymeniku a znej do filtru
ventil prijde tesne pred motor napojis hadicku z kanistriku s naftou a z filrtu a vystup jde do motoru
co se tyce zpatecky s tou bych si nelamal hlavu az se do toho dostanes treba tam das taky ventil ale zatim bych si stim rozhodne nelamal hlavu
uvidis jak do toho hrabnes zacne ti to byt jasnejsi chce to jen zacit
1. vymenik
2.ventil tricestny a kanystr na naftu [osobne pouzivam kanystrik od destilovane vody do vicka udelas dirku protahnes hadicku]
vymenik das nekam do hadic s vodou u mne je treba nejlepsi dat to na hadice od topeni protoze topeni je primi z hlavy jeste pred termostatem
napojis palivovou hadicku z nadrze pred filtrem do vymeniku a znej do filtru
ventil prijde tesne pred motor napojis hadicku z kanistriku s naftou a z filrtu a vystup jde do motoru
co se tyce zpatecky s tou bych si nelamal hlavu az se do toho dostanes treba tam das taky ventil ale zatim bych si stim rozhodne nelamal hlavu
uvidis jak do toho hrabnes zacne ti to byt jasnejsi chce to jen zacit
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
No s tou zpátečkou nevím, nevím.Já jsem to bez ní taky zkoušel, ale za 20 km jsem mel pomocnou naftovou nádrž ve voleji.Zpátečka mně to přečerpala.
Jinak souhlasím, bez předehřevu ani ránu.Pokud ředím olej naftou, tak ten oprcajtung za to nestojí.Navíc si myslím, že opravdu občasný projetí motoru jen na naftu mu velmi prospěje, provoz na olej skrývá určité nebezpečí ve formě poškození motoru.Není prostě na něj stavěnej a při vývoji nebylo s provozem na olej počítáno.Takže maximální opatrnost je na místě.
Jinak souhlasím, bez předehřevu ani ránu.Pokud ředím olej naftou, tak ten oprcajtung za to nestojí.Navíc si myslím, že opravdu občasný projetí motoru jen na naftu mu velmi prospěje, provoz na olej skrývá určité nebezpečí ve formě poškození motoru.Není prostě na něj stavěnej a při vývoji nebylo s provozem na olej počítáno.Takže maximální opatrnost je na místě.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
TO RADIM 205 D:
Ptáš se: to Kuba: nejsi taky prispevovatel na serveru www.mercedes-classic.cz?
Ano jsem ten přispěvovatel. Do toho fóra jsem dal mnoho myslím užitečných a fundovaných příspěvků. Jenže je tam velká mercedesácká lobby, která považuje lití oleje do médi za sviňárnu. Prostě to jsou mnohdy - ne vždycky - asi snobáci. Nic víc k tomu nemohu říct a proto tam už moc nepřis´pívám a to fórum sleduji jen namátkově.
Ptáš se: to Kuba: nejsi taky prispevovatel na serveru www.mercedes-classic.cz?
Ano jsem ten přispěvovatel. Do toho fóra jsem dal mnoho myslím užitečných a fundovaných příspěvků. Jenže je tam velká mercedesácká lobby, která považuje lití oleje do médi za sviňárnu. Prostě to jsou mnohdy - ne vždycky - asi snobáci. Nic víc k tomu nemohu říct a proto tam už moc nepřis´pívám a to fórum sleduji jen namátkově.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW