Leto olej auto bez upravy
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
S tema snobakama mas recht, kdyz jsem ty diskuze na mercedes serveru procital a videl ty nechutne a nesmyslne kecy, rikal jsem si ze jeste nekdo jako ty ma chut nejakym zpusobem prispivat a nechat se zesmesnovat vesmes nekym kdo v zivote jeste ani nedrzel sroubovak v ruce natoz mel neco na svym aute upravit nebo predelat.
E91 N52B30
jenom kte zkratle zpatecce nelze na ni jezdit pac cerpadlo fakt pumpuje fofrem ale ja to resim tak ze rano nastartuju necham to chvili bezet prepnu na olej a jedu vecer prijedu prepnu na naftu necham chvili bezet vypnu .
Jak to resite zapinate zpatecku ze zpozdenim? protoze jinak vam vlastne olej co je v cerpadle jede do nafty
Jak to resite zapinate zpatecku ze zpozdenim? protoze jinak vam vlastne olej co je v cerpadle jede do nafty
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Je to tak, jak říkáš - při proplachu čerpadla jde olej do nafty. Taky jsem to měl v zimě bez problému, protože, než se motor zahřál, tak nafty o dost více spálil než ted a ředění bylo zanedbatelné. Ale, když teploty byly chvíli nad 25stupnů a parkoval jsem na slunci, přestalo mi to chytat na cvaknutí, ale musel jsem točit ráno aspon dvě sekundy, tak jsem začal odebírat naftu, která se mi naštěstí hodí do sekačky, a dočerpávat čistou, a od té doby zase startuje v pohodě na cvaknutí. Proto považuji nějaké el. dohřevy pro rychlejší ohřátí pro přepnutí na olej za dobře vyhozené peníze, pro rychlejší smrt čerpadla a vstřiků, protože někdy nejedu třeba i celý týden a olej je žívý a v pohybu - v čerpadle řádí po vypnutí jak mořská voda!!!!!!!!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
" Benzinovej filtřík malej" to neni dobrý !!!!!! Když už tak se dává ten malej filtřík, ale specielní jen pro naftu - pozná se to podle toho, že uvnitř má maličký plastový sítko s velmi jemnými oky - benzinovej filtřík tam má ten žlutej, do hvězdice složenej papír. Za prvé: Tenhle papír se rychle zanese nečistotami a za druhé při dlouhodobym působení nafty se rozpadá !!!!! Za třetí pokud se pak maličko toho papíru - kterej je teda impregnovanej - uvolní a dostane do čerpadla, kde máš tolerance mikrometrový, pak to je taky blbý !!!! Zato ten specielně "dieselovej" minifiltřík je celej ze specielního plastu,i uvnitř hlavně to sítko, takže je odolnej všemu a hlavně vysokejm teplotám předehřátýho rostlináče, což o impregnovanym, žlutym do hvězdice složenym papíru říci nelze !
Jinak se tyhle filtry - jak u benzinu tak u dieselu - dávaj jako přídavný až na konec těsně před čerpadlo - takže až ZA hlavnim filtrem !!!! U nás friťáků se to dokonce doporučuje, protože z těch různejch výmeníků, ventilů třícestnejch, napojeníček apod. se může třeba něco (špona???) uvolnit a tak to tenhle filtřík spolehlivě zachytí !!!
Jinak se tyhle filtry - jak u benzinu tak u dieselu - dávaj jako přídavný až na konec těsně před čerpadlo - takže až ZA hlavnim filtrem !!!! U nás friťáků se to dokonce doporučuje, protože z těch různejch výmeníků, ventilů třícestnejch, napojeníček apod. se může třeba něco (špona???) uvolnit a tak to tenhle filtřík spolehlivě zachytí !!!
Naposledy upravil(a) Kuba dne 04 čer 2006, 21:43, celkem upraveno 6 x.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW