Leto olej auto bez upravy

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Ja si rikal, ze to nebude jen takova shoda jmen, ses fakt machr :-D
hodne sem se od tebe priucil co se tyce fritovani, za to ti mnohokrate dik!!

P.S.Jestli nekdy dorazis na Ostravsko tak se ozvi, sem tvym dluznikem, slivovice mam jeste dost!! (crazy)
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

S tema snobakama mas recht, kdyz jsem ty diskuze na mercedes serveru procital a videl ty nechutne a nesmyslne kecy, rikal jsem si ze jeste nekdo jako ty ma chut nejakym zpusobem prispivat a nechat se zesmesnovat vesmes nekym kdo v zivote jeste ani nedrzel sroubovak v ruce natoz mel neco na svym aute upravit nebo predelat.
E91 N52B30 :)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

jenom kte zkratle zpatecce nelze na ni jezdit pac cerpadlo fakt pumpuje fofrem ale ja to resim tak ze rano nastartuju necham to chvili bezet prepnu na olej a jedu vecer prijedu prepnu na naftu necham chvili bezet vypnu .

Jak to resite zapinate zpatecku ze zpozdenim? protoze jinak vam vlastne olej co je v cerpadle jede do nafty
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Ropák
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 03 úno 2006, 22:14

Příspěvek od Ropák »

Je to tak, jak říkáš - při proplachu čerpadla jde olej do nafty. Taky jsem to měl v zimě bez problému, protože, než se motor zahřál, tak nafty o dost více spálil než ted a ředění bylo zanedbatelné. Ale, když teploty byly chvíli nad 25stupnů a parkoval jsem na slunci, přestalo mi to chytat na cvaknutí, ale musel jsem točit ráno aspon dvě sekundy, tak jsem začal odebírat naftu, která se mi naštěstí hodí do sekačky, a dočerpávat čistou, a od té doby zase startuje v pohodě na cvaknutí. Proto považuji nějaké el. dohřevy pro rychlejší ohřátí pro přepnutí na olej za dobře vyhozené peníze, pro rychlejší smrt čerpadla a vstřiků, protože někdy nejedu třeba i celý týden a olej je žívý a v pohybu - v čerpadle řádí po vypnutí jak mořská voda!!!!!!!!!
julio tabi
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 02 úno 2006, 20:57
Bydliště: nitra

Příspěvek od julio tabi »

????????????????????????????????? julio
Maťa
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 04 čer 2006, 15:32

Příspěvek od Maťa »

pro bobyd
máš nějaký filtr na cestě od naftakanystru k čerpadlu, nebo snad ne?
otázka pro všechny: kde vy sháníte olej a za kolik?
Díky čau :)
autOLEJákům zdar! :O)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

to mata : urcite si ho tam dej staci takovej ten malej benzinovej filtrik na hadici

kdyz vyskocis ven tak je tam cela asi 8smi trankova diskuze kde od koho a zakolik" nejlevnější oleje v hypermarketech"
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

:P" Benzinovej filtřík malej" to neni dobrý !!!!!! Když už tak se dává ten malej filtřík, ale specielní jen pro naftu - pozná se to podle toho, že uvnitř má maličký plastový sítko s velmi jemnými oky - benzinovej filtřík tam má ten žlutej, do hvězdice složenej papír. Za prvé: Tenhle papír se rychle zanese nečistotami a za druhé při dlouhodobym působení nafty se rozpadá !!!!! Za třetí pokud se pak maličko toho papíru - kterej je teda impregnovanej - uvolní a dostane do čerpadla, kde máš tolerance mikrometrový, pak to je taky blbý !!!! Zato ten specielně "dieselovej" minifiltřík je celej ze specielního plastu,i uvnitř hlavně to sítko, takže je odolnej všemu a hlavně vysokejm teplotám předehřátýho rostlináče, což o impregnovanym, žlutym do hvězdice složenym (noteeth) papíru říci nelze ! (noteeth)

Jinak se tyhle filtry - jak u benzinu tak u dieselu - dávaj jako přídavný až na konec těsně před čerpadlo - takže až ZA hlavnim filtrem !!!! U nás friťáků se to dokonce doporučuje, protože z těch různejch výmeníků, ventilů třícestnejch, napojeníček apod. se může třeba něco (špona???) uvolnit a tak to tenhle filtřík spolehlivě zachytí !!! :)
Naposledy upravil(a) Kuba dne 04 čer 2006, 21:43, celkem upraveno 6 x.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

smazáno, páč omylem dvakrát :P
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Uživatelský avatar
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 974
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

to Kuba: dorazila ti zprava ohledne LCD thermocontroleru ?
E91 N52B30 :)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“