Zvyseni vykonu 1.9 JTD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvyseni vykonu 1.9 JTD
nevite nekdo jak se da lehce zvysit vykon u motoru 1.9 JDT krome chipu ? dekuji.
Origoš : diky ti jestli ti to nebude vadit napis me sem prosim este nejak pro hloupeho cloveka jak to provedu a jestli to udelam doma
) dikes
A jeste jeden dotaz jake sou pouzite trysky u 1.9 JTD 59 kw rv.2003 mam najeto 34 tis ma cenu je menit za nejake jine? jestli ano tak za ketre treba z 74 ci 81 kw ? dekuji

A jeste jeden dotaz jake sou pouzite trysky u 1.9 JTD 59 kw rv.2003 mam najeto 34 tis ma cenu je menit za nejake jine? jestli ano tak za ketre treba z 74 ci 81 kw ? dekuji
chiptuning
nabízín Ti jedinečnou možnost, jak načipovat 1.9JTD hodně levně, vím o akci, kde Ti to provedou za 5.000Kč.
Alfa 156 JTD
Poradím Ti jednu neškodnou úpravu,kterou můžeš vyzkoušet kdykoli a taky ji kdykoli můžeš odstranit.Na závodění to sice není,na běžný provoz taky ne,ale vyzkoušíš si tak jediné zvýšení vykonu v podstatě zdarma.Jinak běž do čipu a 5.000,-,jak nabízí Sarkan je velice výhodná nabídka.Já osobně bych pod 6.500,-nešel.
Tááákže k té úpravě potřebuješ doktorský cit v prstech a jednu nastavovací škrtící pásku na hadice.Najdi přepadové vedení z čerpadla,popř z railu(záleží na systému) a tu hadičku jednoduše přiškrť.Měj u toho nastartovaný motor a sleduj zvuk motoru.On se mírně změní.Zase nesmíš moc,protože tlak paliva v railu,který tímto měníš je řídící jednotkou velice přísně hlídaná veličina a tím bys mohl dosáhnout odstavení motoru z bezpečnostních důvodů.
Pokud Tě to baví,jistě najdeš ten správný kompromis.
Hodně zábavy.
Tááákže k té úpravě potřebuješ doktorský cit v prstech a jednu nastavovací škrtící pásku na hadice.Najdi přepadové vedení z čerpadla,popř z railu(záleží na systému) a tu hadičku jednoduše přiškrť.Měj u toho nastartovaný motor a sleduj zvuk motoru.On se mírně změní.Zase nesmíš moc,protože tlak paliva v railu,který tímto měníš je řídící jednotkou velice přísně hlídaná veličina a tím bys mohl dosáhnout odstavení motoru z bezpečnostních důvodů.
Pokud Tě to baví,jistě najdeš ten správný kompromis.
Hodně zábavy.
zachraňme spalovecí motory
DAVERS píše:Poradím Ti jednu neškodnou úpravu,kterou můžeš vyzkoušet kdykoli a taky ji kdykoli můžeš odstranit.Na závodění to sice není,na běžný provoz taky ne,ale vyzkoušíš si tak jediné zvýšení vykonu v podstatě zdarma.Jinak běž do čipu a 5.000,-,jak nabízí Sarkan je velice výhodná nabídka.Já osobně bych pod 6.500,-nešel.
Tááákže k té úpravě potřebuješ doktorský cit v prstech a jednu nastavovací škrtící pásku na hadice.Najdi přepadové vedení z čerpadla,popř z railu(záleží na systému) a tu hadičku jednoduše přiškrť.Měj u toho nastartovaný motor a sleduj zvuk motoru.On se mírně změní.Zase nesmíš moc,protože tlak paliva v railu,který tímto měníš je řídící jednotkou velice přísně hlídaná veličina a tím bys mohl dosáhnout odstavení motoru z bezpečnostních důvodů.
Pokud Tě to baví,jistě najdeš ten správný kompromis.
Hodně zábavy.
to je dobrý ftip!
- ReproBoy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: 04 srp 2006, 08:03
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
u JTD musis v RJ odbourat omezeni tlaku turba, jinak ti to bude porad padat do nouzaku, pak muzes pomoci priskrceni wastergate (pierburg ventil, boost controller nebo pruzinka) zvysit tlak turba.
P.S.: Casem se pryzovy regulatory (JTD1.gen i TD maji Garrett GT1544) opotrebovavaji a tak je regulator povolenej, takze otvira driv a turbo pak tlaci min a hlavne pomaleji!
P.S.: Casem se pryzovy regulatory (JTD1.gen i TD maji Garrett GT1544) opotrebovavaji a tak je regulator povolenej, takze otvira driv a turbo pak tlaci min a hlavne pomaleji!
AR146 TD
Ahoj, myslíš pryžový těsnění v nádobce s memnránou? Kde se popřípadě dá koupit náhradní?ReproBoy píše:u JTD musis v RJ odbourat omezeni tlaku turba, jinak ti to bude porad padat do nouzaku, pak muzes pomoci priskrceni wastergate (pierburg ventil, boost controller nebo pruzinka) zvysit tlak turba.
P.S.: Casem se pryzovy regulatory (JTD1.gen i TD maji Garrett GT1544) opotrebovavaji a tak je regulator povolenej, takze otvira driv a turbo pak tlaci min a hlavne pomaleji!
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
- ReproBoy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 88
- Registrován: 04 srp 2006, 08:03
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahoj, tu pryz nenahradis, musis regulator pritvrdit. Neco o zvysovani tlaku na turbu mame na www.italiancars.org v sekci technika 

AR146 TD
Jo, slišel jsem o super akci za 4k... upracení čípku pro zvednutí výkonu.. přidali 20% paliva...fakt super..hlavně na volnoběh...na čip bych si nenechal shat od nikoho koho neznám tak dobře abyhc mu mohl vypálit barák.
Spolupracuji jako programátor se servisem a pracuji na vývoji programu pro diagnostiku a přečipování. Info o tématu linkovat na ICQ or Em@il