Stránka 1 z 1
1,9 problem Vyreseno
Napsal: 27 kvě 2008, 07:52
od Vítek
ahoj, dneska kdyz jsem nastartoval tak poprve to nechtelo natocit rek bych ze je to novim klicem a nejakym divnym imobilizerem podruhe to chytlo na brnk ale kdyz jsem pridal tak na 1200 otacek sel s auta bilej kour a cosi to flisalo z vyfuku a vynechaval motor ale jak se to malinko prohralo tak bylo vse OK!!! na co to vidite?
Napsal: 27 kvě 2008, 08:04
od Marek77
Voda ve válci ?
Ale spíš si myslím, že jsi někde blbě natankoval.
Re: 1,9 problem
Napsal: 27 kvě 2008, 08:04
od Hošík
Vítek píše:ahoj, dneska kdyz jsem nastartoval tak poprve to nechtelo natocit rek bych ze je to novim klicem a nejakym divnym imobilizerem podruhe to chytlo na brnk ale kdyz jsem pridal tak na 1200 otacek sel s auta bilej kour a cosi to flisalo z vyfuku a vynechaval motor ale jak se to malinko prohralo tak bylo vse OK!!! na co to vidite?
Imobilizer bych vyloučil,to by jsi to si myslim nenastartoval vůbec.Co to je za motor,auto?
Napsal: 27 kvě 2008, 09:07
od Pavel_H
Ja by som to typoval na palivový filter ak si jazdil na bio naftu tak môže byť voda v nafte ... filtri ...
Ideálne riešenie vymeniť naftový filter ... ale na odskušanie či to je ono ho iba vypusti.
Napsal: 27 kvě 2008, 12:15
od Vítek
je to polo 1,9d jezdim na bio! natankoval jsem je tam ve ctvrtek a palivak mam novej!!!a ten imo nechal jsem si priprogramovat novej klic a s nim se to obcas nepohodne a chytne az na podruhe jinak myslite ze je to nejakej vetsi problem?
Napsal: 28 kvě 2008, 07:52
od Vítek
tak dnes auto naskocilo dobre zase se obevil bili dym a po pridani parkrat vynechal motor, taky jsem si vsiml ze trochu prosakuje vstrik. Prosim poradte
Napsal: 28 kvě 2008, 07:57
od Marek77
Prosakuje vstřik??? Myslíš jako že Ti prolíná nafta kolem vstřiku ven z hlavy?
To je nejspíš potřeba řešit. Osobně bych demontoval vstřiky a nechal je proměřit na tlakové zkoušečce - na otvírací tlak a úkap. Při následné montáži je nutné použít nové izolační podložky na sedla vstřikovačů - tím by měl být problém vyřešen.
Podle mého názoru je kouřivost zastudena u motoru spalujícího bionaftu celkem normální. Biosložky obsažené v palivu (ředevším metylestery řepkových olejů a cukry) obsahují velké procento vody.
Jezdi na pořádné palivo a máš po problémech.
Napsal: 29 kvě 2008, 11:23
od Vítek
Vyreseno spatne zhavi!