Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Grafy z brzdy - posílejte
Toto téma slouží k tomu, aby se všichni diskutující (kdo chce) mohli pochlubit se svými výsledky v lazení.
Kdo máte, hoďte sem svůj graf, a napište kdyžtak jaké úpravy jsou vykonány, jak je to s kouřivostí, apod..
Admin Reesha
-----------------------
Aktualizace:
Doporučené brzdy:
Auto Jarov
- brzda MAHA
- nepřívětivá obsluha
- cena 1.900,- říjen 2007
Švandrag Děčín
- brzda Moto COM test - dynamické měření
- cena za uvázání a první změření Kč 1500,- (červen 2007), každa další započatá hodina Kč 500,-
- velmi ochotná obsluha
- doporučuji
- telefon 602/192866 (JirkaŠ)
- adresa: Vítězství 127, Děčín-Křešice
Kdo máte, hoďte sem svůj graf, a napište kdyžtak jaké úpravy jsou vykonány, jak je to s kouřivostí, apod..
Admin Reesha
-----------------------
Aktualizace:
Doporučené brzdy:
Auto Jarov
- brzda MAHA
- nepřívětivá obsluha
- cena 1.900,- říjen 2007
Švandrag Děčín
- brzda Moto COM test - dynamické měření
- cena za uvázání a první změření Kč 1500,- (červen 2007), každa další započatá hodina Kč 500,-
- velmi ochotná obsluha
- doporučuji
- telefon 602/192866 (JirkaŠ)
- adresa: Vítězství 127, Děčín-Křešice
Naposledy upravil(a) reesha dne 13 čer 2007, 07:09, celkem upraveno 4 x.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1235
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Takže já začínám. ..malý dieselpower sraz na Jarově. Nechci dělat reklamu, ale trochu udělám .
Kdyby to někdo hledal, tady jsou údaje (22.11.2005 aktuální):
telefon: 251 002 227, pan Krejsa, nebo Hromád
adresa: Osikova 2, Praha 3
cena: 1.090,- za změření
brzda: MAHA
hodnocení obsluhy: chvíli ochotná, chvíli docela nervní
A teď už graf:
Úpravy:
trysky Race520, turbo PD150 tlak 1.55 baru, softík, jinak sériovka
Jo a málem bych zapomněl. V sérii to je 90HP/66kW ALH motor.
kouřivost minimální. Je asi problém s dodávkou nafty (bude se řešit). Ve vysokokých otáčkách padá fór, tím se zvyšuje kouřivost a snižuje výkon.
s úpravou najeto už asi 60.000 km.
.... no a kdyby to někoho zajímalo, ještě jsme udělali pokus a narychlo přidali palivo. Pěkně to hulilo, a graf je pěkně hnusný. Což je důkaz, že ne vždy víc paliva znamená víc koní
Tady klikni pro zobrazení hnusného grafu
Kdyby to někdo hledal, tady jsou údaje (22.11.2005 aktuální):
telefon: 251 002 227, pan Krejsa, nebo Hromád
adresa: Osikova 2, Praha 3
cena: 1.090,- za změření
brzda: MAHA
hodnocení obsluhy: chvíli ochotná, chvíli docela nervní
A teď už graf:
Úpravy:
trysky Race520, turbo PD150 tlak 1.55 baru, softík, jinak sériovka
Jo a málem bych zapomněl. V sérii to je 90HP/66kW ALH motor.
kouřivost minimální. Je asi problém s dodávkou nafty (bude se řešit). Ve vysokokých otáčkách padá fór, tím se zvyšuje kouřivost a snižuje výkon.
s úpravou najeto už asi 60.000 km.
.... no a kdyby to někoho zajímalo, ještě jsme udělali pokus a narychlo přidali palivo. Pěkně to hulilo, a graf je pěkně hnusný. Což je důkaz, že ne vždy víc paliva znamená víc koní
Tady klikni pro zobrazení hnusného grafu
Naposledy upravil(a) reesha dne 08 kvě 2006, 19:06, celkem upraveno 1 x.
graf z 22.11.2005 Auto Jarov
Úpravy:
trysky Race520, turbo PD130 tlak 1.7 baru, mechanické čerpadlo (z nákladáku a to se na průběhu výkonu podepsalo)
motor je původně 90k TDI z octávky , ale teď si chrochtá v autě co má cca 850kg , docela to kouří
jo a díky reeshovi za trysky bez toho by to bylo špatný, andremu za turbo a fazzemu za prvotní informaci o autě který se otunilo
Úpravy:
trysky Race520, turbo PD130 tlak 1.7 baru, mechanické čerpadlo (z nákladáku a to se na průběhu výkonu podepsalo)
motor je původně 90k TDI z octávky , ale teď si chrochtá v autě co má cca 850kg , docela to kouří
jo a díky reeshovi za trysky bez toho by to bylo špatný, andremu za turbo a fazzemu za prvotní informaci o autě který se otunilo
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11 úno 2006, 10:22
- Bydliště: novy bor
- Kontaktovat uživatele:
hoj posilam graf z mobilni brzdy, ktera bude na mimonskych valkach c. 9, cena 800 kc /auto
VW golf 3, puvodne 66 kw motor 1Z, ted trysky race by reesha, turbo za 130hp tdi pd (tlak 1.4 baru), pisty pd, software ressha
/brzda je ted v usti, shanim nekoho, kdo ma graf odjinut kvuli porovnani sleva mozna, tel na majitele j.svandu je 602192866 cau sandy
VW golf 3, puvodne 66 kw motor 1Z, ted trysky race by reesha, turbo za 130hp tdi pd (tlak 1.4 baru), pisty pd, software ressha
/brzda je ted v usti, shanim nekoho, kdo ma graf odjinut kvuli porovnani sleva mozna, tel na majitele j.svandu je 602192866 cau sandy
Jen pro doplnění Sandyho.Ta brzda není v Ústí ale v Děčíně-Křešicích,do Ústí je to kousíček.
Jinak graf od Dukese a mvoleska:nelíbí se mě špičky na všech třech křivkách v oblasti 2.500 ot.Typoval bych to na prokluz???Jsem zvyklý vyhodnocovat "naše" křivky a to co píši je jen názor,mohu se mýlit.
Rád bych to porovnal na naší brzdě.
Jinak graf od Dukese a mvoleska:nelíbí se mě špičky na všech třech křivkách v oblasti 2.500 ot.Typoval bych to na prokluz???Jsem zvyklý vyhodnocovat "naše" křivky a to co píši je jen názor,mohu se mýlit.
Rád bych to porovnal na naší brzdě.
Věřím,jen tomu co změřím.
Hodím sem niekoľko svojich grafov, väčšina je GOLF IV, TDI PD, ARL 4motion. Len pre zaujímavosť aj dva grafy OCTAVIA, TDI AHF. Ospravedlňte nízku kvalitu grafov, nemám scanner, tak som to odfotil digitálom.
Tieto dve merania sú so sériovým software. Ako všetky TDI, má už v sérii viac, ako udáva výrobca. Sú to merania na 3. a 4. prevodový stupeň, odchýlky vo výsledkoch sú spôsobené rozdielnymi stratami v prevodoch pri rôznych stupňoch, ako aj odchýlkou merania.
http://www.alex.wolf.szm.com/6.JPG
http://www.alex.wolf.szm.com/7.JPG
Toto je sériový software v ECU, ale s powerboxom- tie schody na grafe sú zásahy RJ - obmedzuje.
http://www.alex.wolf.szm.com/4.JPG
Toto je chipnuté, nejaká X-tá verzia softvaru. Už nie aktuálne, teraz má auto novší software, odhadom o 5kW viac, ale bohužiaľ nemám odmerané.
http://www.alex.wolf.szm.com/2.JPG
http://www.alex.wolf.szm.com/5.JPG
http://www.alex.wolf.szm.com/8.JPG
Toto je chipnuté + powerbox (toto už dymilo ako TATRA 148 v úbohom techickom stave, môžem priložiť video)
http://www.alex.wolf.szm.com/3.JPG
Toto je Octavia TDI séria (s nejakým technickým problémom- tá diera vo vysokých otáčkach. Pri tomto meraní zblbol snímač otáčok, a preto je graf zdeformovaný, stupnica otáčok je zlá a hodnota Mk je tiež zlá. Je to tu len kvôli výkonu - 89 kW)
http://www.alex.wolf.szm.com/9.JPG
Toto je tá istá Octavia TDI so zapnutým powerboxom, teraz už otáčky OK, Mk OK. Výkon 99 kW, takže box pridal 10 kW. Dymivosť meraná podľa platných predpisov - vyhovuje, stále v limite. Potom dymivosť meraná na brzde pod záťažou- oproti sérii nárast asi o 1000 percent. Takmer prekročenie meracieho rozsahu. Okom- dymí, ale pohoda znesiteľné. Problém tam je státle - tá diera. BOX ju len okopíroval.
http://www.alex.wolf.szm.com/10.JPG
Tieto dve merania sú so sériovým software. Ako všetky TDI, má už v sérii viac, ako udáva výrobca. Sú to merania na 3. a 4. prevodový stupeň, odchýlky vo výsledkoch sú spôsobené rozdielnymi stratami v prevodoch pri rôznych stupňoch, ako aj odchýlkou merania.
http://www.alex.wolf.szm.com/6.JPG
http://www.alex.wolf.szm.com/7.JPG
Toto je sériový software v ECU, ale s powerboxom- tie schody na grafe sú zásahy RJ - obmedzuje.
http://www.alex.wolf.szm.com/4.JPG
Toto je chipnuté, nejaká X-tá verzia softvaru. Už nie aktuálne, teraz má auto novší software, odhadom o 5kW viac, ale bohužiaľ nemám odmerané.
http://www.alex.wolf.szm.com/2.JPG
http://www.alex.wolf.szm.com/5.JPG
http://www.alex.wolf.szm.com/8.JPG
Toto je chipnuté + powerbox (toto už dymilo ako TATRA 148 v úbohom techickom stave, môžem priložiť video)
http://www.alex.wolf.szm.com/3.JPG
Toto je Octavia TDI séria (s nejakým technickým problémom- tá diera vo vysokých otáčkach. Pri tomto meraní zblbol snímač otáčok, a preto je graf zdeformovaný, stupnica otáčok je zlá a hodnota Mk je tiež zlá. Je to tu len kvôli výkonu - 89 kW)
http://www.alex.wolf.szm.com/9.JPG
Toto je tá istá Octavia TDI so zapnutým powerboxom, teraz už otáčky OK, Mk OK. Výkon 99 kW, takže box pridal 10 kW. Dymivosť meraná podľa platných predpisov - vyhovuje, stále v limite. Potom dymivosť meraná na brzde pod záťažou- oproti sérii nárast asi o 1000 percent. Takmer prekročenie meracieho rozsahu. Okom- dymí, ale pohoda znesiteľné. Problém tam je státle - tá diera. BOX ju len okopíroval.
http://www.alex.wolf.szm.com/10.JPG
passat b5 81kw chip+vložka
Naposledy upravil(a) jipi dne 04 bře 2006, 21:20, celkem upraveno 7 x.
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Alex:Koukal jsem na grafy a tady je můj názor na ně.
graf 7,2,3-celkem v pořádku.
graf 4-velký problém a proč chybí křivka krouťáku?
graf 5,8-nechápu špičku na P-norm?
graf 6-špička ve 2.000ot prozrazuje prokluz a proč křivky končí ve 4.000?
graf 9-nic neříkající graf,chyba měření a tudíž se nemůže věřit ani výkonu.
graf 10-proč to nakreslí křivky už od 1.000 ot. a co ten kráter v 3.800ot?
Mě víc zajímá tvar křivek,než nějaké čísla maximálních hodnot.
graf 7,2,3-celkem v pořádku.
graf 4-velký problém a proč chybí křivka krouťáku?
graf 5,8-nechápu špičku na P-norm?
graf 6-špička ve 2.000ot prozrazuje prokluz a proč křivky končí ve 4.000?
graf 9-nic neříkající graf,chyba měření a tudíž se nemůže věřit ani výkonu.
graf 10-proč to nakreslí křivky už od 1.000 ot. a co ten kráter v 3.800ot?
Mě víc zajímá tvar křivek,než nějaké čísla maximálních hodnot.
Věřím,jen tomu co změřím.
JirkaŠ:
graf4: krivka Mk chýba, pretože som vtedy ešte nevedel poriadne tú brzdu obsluhovať a bol som rád, že som to vytlačil aspoň takto. Pán, čo robí obsluhu brzdy, bol momentálne indisponovaný. Takže to zostalo na mne.
graf5,8: to nie je špička výonu, tam sa tie krivky Mk a výkonu pretínajú. Nedotýkajú sa, ale pretínajú. Ja viem, je to blbo vidieť. Krivka výkonu (tá ružovšia) kopíruje modrú krivku. Ružová=modrá+zelená. Teda: výkon na motore=výkon na kolesách+straty v prevodoch. To, čo od cca 3700 ot/min padá dole, je Mk, nie výkon. Na grafe 8 to vidno trošku lepšie. Červená=Mk, ružová=výkon.
graf 6: áno, je tam problém, ale s obsluhou to bolo úplne prvé meranie tohoto auta a vôbec auta nad 50 koní na tejto brzde a chlapík-obsluha brzdy nevytočil motor nad 4000 lebo mal pocit, že už je to na diesel dosť a výkon už aj tak klesá. Je to starší pán. Tak som sa s ním nehádal a väčšinu ďaľších meraní som si už robil sám. Ten zub v nízkych otáčkach- neviem, tipoval by som že na chvíľu ubral plyn, teda nemal ho na plno. Preklz nebol ani pri oveľa väčších hodnotách, tak prečo pri základnom meraní by mal byť? Podľa mňa- chyba obsluhy.
graf9:áno, chyba merania- ale výkonu sa veriť dá. Výkon odmeriaš správne bez ohľadu na to, či blbne alebo neblbne snímač otáčok. Brzda len potom nevie pri akých otáčkach ten max výkon je, nevie urobiť krivku Mk a krivku výkonu. Jediné, čo je neovplyvnené, je hodnota výkonu.
graf10: kráter v 3800 bol nejaký technický problém na aute. Graf som sem dal len kvôli ukážke, že box pridal 10kW a kvôli komentáru o tej dymivosti - to auto nebolo tuningový špeciál, ale obyčajná zaprášená rozhrkaná octavia s BOXom. Ja som to sem nedal s komentárom, že "takto má vyzerať super tuning". Opakujem, len kvôli porovnaniu výkonu BOXu, čo to asi urobilo. A ani na ostatných grafoch nezačínajú krivky pri 1000 ot/min.
Nikomu tieto grafy nevnucujem, že sú dokonalé, alebo neviem aké. Áno, majú svoje muchy- keby som mal za tie merania platiť, tak by mi to vadilo.
graf4: krivka Mk chýba, pretože som vtedy ešte nevedel poriadne tú brzdu obsluhovať a bol som rád, že som to vytlačil aspoň takto. Pán, čo robí obsluhu brzdy, bol momentálne indisponovaný. Takže to zostalo na mne.
graf5,8: to nie je špička výonu, tam sa tie krivky Mk a výkonu pretínajú. Nedotýkajú sa, ale pretínajú. Ja viem, je to blbo vidieť. Krivka výkonu (tá ružovšia) kopíruje modrú krivku. Ružová=modrá+zelená. Teda: výkon na motore=výkon na kolesách+straty v prevodoch. To, čo od cca 3700 ot/min padá dole, je Mk, nie výkon. Na grafe 8 to vidno trošku lepšie. Červená=Mk, ružová=výkon.
graf 6: áno, je tam problém, ale s obsluhou to bolo úplne prvé meranie tohoto auta a vôbec auta nad 50 koní na tejto brzde a chlapík-obsluha brzdy nevytočil motor nad 4000 lebo mal pocit, že už je to na diesel dosť a výkon už aj tak klesá. Je to starší pán. Tak som sa s ním nehádal a väčšinu ďaľších meraní som si už robil sám. Ten zub v nízkych otáčkach- neviem, tipoval by som že na chvíľu ubral plyn, teda nemal ho na plno. Preklz nebol ani pri oveľa väčších hodnotách, tak prečo pri základnom meraní by mal byť? Podľa mňa- chyba obsluhy.
graf9:áno, chyba merania- ale výkonu sa veriť dá. Výkon odmeriaš správne bez ohľadu na to, či blbne alebo neblbne snímač otáčok. Brzda len potom nevie pri akých otáčkach ten max výkon je, nevie urobiť krivku Mk a krivku výkonu. Jediné, čo je neovplyvnené, je hodnota výkonu.
graf10: kráter v 3800 bol nejaký technický problém na aute. Graf som sem dal len kvôli ukážke, že box pridal 10kW a kvôli komentáru o tej dymivosti - to auto nebolo tuningový špeciál, ale obyčajná zaprášená rozhrkaná octavia s BOXom. Ja som to sem nedal s komentárom, že "takto má vyzerať super tuning". Opakujem, len kvôli porovnaniu výkonu BOXu, čo to asi urobilo. A ani na ostatných grafoch nezačínajú krivky pri 1000 ot/min.
Nikomu tieto grafy nevnucujem, že sú dokonalé, alebo neviem aké. Áno, majú svoje muchy- keby som mal za tie merania platiť, tak by mi to vadilo.