Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cajickova fabie RS seriove turbo GT2559V 275k/475Nm
http://www.mvolesko.cz/Skoda_Fabia_RS19 ... ladeni.pdf
http://www.mvolesko.cz/Skoda_Fabia_RS19 ... ladeni.pdf
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Po vymene trubky sania pod nosnikom za diel z AGU (dik Ladas) a home-made sacej hadice z turba padla hranica 2xx.... (Brano dik za trpezlivost, ale uznaj ze by bolo skoda nedat sem graf)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Tak ten nastup je teda radne jinej. Jipi moc pekne , ja na tomhle hybridu udelal 214koni a 460Nm, 360Nm to ma v 2000ot.
Nastesti spojka je dimenzovana na 600Nm takze tak velkej moment nevadil.
Nastesti spojka je dimenzovana na 600Nm takze tak velkej moment nevadil.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tady je graf k mojí Boře AJM... Po špatných zkušenostech s nalejvačstvím jsem chtěl soft na míru, s mými požadavky a chtěl jsem k tomu i graf... To vše mi bylo umožněno u M *vole*ska, tímto díky!!!
V softu byla zohledněna kouřivost,sériové IC,spojka s 200tkm atd, pač Bora je auto pracovní a požaduji hlavně spolehlivost!
Vše lazeno na Maze.
Soft se za jízdy trocha předělal,takže graf je z prvního softu...
V softu byla zohledněna kouřivost,sériové IC,spojka s 200tkm atd, pač Bora je auto pracovní a požaduji hlavně spolehlivost!
Vše lazeno na Maze.
Soft se za jízdy trocha předělal,takže graf je z prvního softu...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
- scharan2000
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 08 čer 2009, 07:55
- Bydliště: Topolčany
Jedná se o VW Golf 4, TDI typ ALH.
Byly instalovány tyhle komponenty:
1. Turbo GT1749VB
2. Trysky FB PP 764
3. Čerpadlo s "12" hlavou
4. Čerpadlo do nádrže z PD
5. Sání do turba z ASZ/ARL
6. Kat a EGR of
7. Spojka z F/ATD + lepší obložení
8. Dlouhá 5Q řevodovka EWT
9. FMIC z ARL + vedení vzduchu v nerezu INDI
10. "C" čidlo
11. EGT,TB,Oil.P
12. Podvozek H&R
13. Soft TDIFUN
Motor byl nalazen na 208 PS/483Nm, ale výkon byl snížen z důvodu kouřivosti a životnosti turba na 191PS/434Nm.
To se už odehrává bez kouře a přetěžování turba.
Graf 208PS: http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... F4_ALH.pdf
Finální graf 191PS: http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdf
Byly instalovány tyhle komponenty:
1. Turbo GT1749VB
2. Trysky FB PP 764
3. Čerpadlo s "12" hlavou
4. Čerpadlo do nádrže z PD
5. Sání do turba z ASZ/ARL
6. Kat a EGR of
7. Spojka z F/ATD + lepší obložení
8. Dlouhá 5Q řevodovka EWT
9. FMIC z ARL + vedení vzduchu v nerezu INDI
10. "C" čidlo
11. EGT,TB,Oil.P
12. Podvozek H&R
13. Soft TDIFUN
Motor byl nalazen na 208 PS/483Nm, ale výkon byl snížen z důvodu kouřivosti a životnosti turba na 191PS/434Nm.
To se už odehrává bez kouře a přetěžování turba.
Graf 208PS: http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... F4_ALH.pdf
Finální graf 191PS: http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdf