Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pridavam aj Ja dnesny Graf Co mi branko odbrzdil.
Hodnoty na seriovom softe JTD 95PS 192Nm.
Len dodam ze to ide pekne ten priebeh krutaku a ze si vykon drzi az do 5000ot je pekne. Na seriovu turbinu celkom slusne
Hodnoty na seriovom softe JTD 95PS 192Nm.
Len dodam ze to ide pekne ten priebeh krutaku a ze si vykon drzi az do 5000ot je pekne. Na seriovu turbinu celkom slusne
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Takže dnes sa konal malý TEST MAHA a MotoCOM.
Auto som dodal ja a je to VW Passat 1.9 TDI AFN 81KW.
Auto bolo merané najkôr na MAHA LPS3000
a o niekoľko hodín na MotoCOM
(niekoľko hodín, pretože neviem lietať s autom - Martin - Bohumín)
Bzdu MAHA LPS3000 obsluhoval Braňo - BH Motor
Brzdu MotoCOM obsluhoval TDIfun
za čo obom veľmi pekne dakujem, obaja vedia svoje brzdy ovladať bravúrne.
MOTOCOM
MAHA LPS 3000
po jemnom doladení na MotoCom brzde
Auto som dodal ja a je to VW Passat 1.9 TDI AFN 81KW.
Auto bolo merané najkôr na MAHA LPS3000
a o niekoľko hodín na MotoCOM
(niekoľko hodín, pretože neviem lietať s autom - Martin - Bohumín)
Bzdu MAHA LPS3000 obsluhoval Braňo - BH Motor
Brzdu MotoCOM obsluhoval TDIfun
za čo obom veľmi pekne dakujem, obaja vedia svoje brzdy ovladať bravúrne.
MOTOCOM
MAHA LPS 3000
po jemnom doladení na MotoCom brzde
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 61
- Registrován: 09 bře 2006, 22:43
- Bydliště: Prešov SR
Audi S4 2,7 BITURBO
Ahojte - chcem sa podeliť o graf s priebehu ladenia AUDI S4.
Ladenie ešte pokračovalo, no výsledný graf žiaľ nemám - len mi "PÁN" ladič zavolal a podal informáciu 505 koní.
Tu je graf z priebehu ladenia :
A aby som nezabudol - ladil to Braňo, alias BH MOTOR (LOL[/url]
Ladenie ešte pokračovalo, no výsledný graf žiaľ nemám - len mi "PÁN" ladič zavolal a podal informáciu 505 koní.
Tu je graf z priebehu ladenia :
A aby som nezabudol - ladil to Braňo, alias BH MOTOR (LOL[/url]
VW Bora Variant (ZLATÚŠIK) power by BH MOTOR
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
SToledo II
Seat Toledo AHF 81kW serie
Uprava: KKK96kW Sharan(1.35Bar), S764, EGR OFF, KAT OFF, Soft
Uprava: KKK96kW Sharan(1.35Bar), S764, EGR OFF, KAT OFF, Soft
STOledo 1M, AHF - poladeno
konecnme jsme se dostali ktomu zmerit pajinovu oktavku v tyhle konfiguraci uz to jelo i v milovicich ted na podzim
319koni a 533Nm
lepsi rozliseni tady http://www.mvolesko.cz/OI319k.pdf
319koni a 533Nm
lepsi rozliseni tady http://www.mvolesko.cz/OI319k.pdf
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Nejlepsi palivo je CH4 !
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Tak tady graf od Bjukemena, vpodstatě serie jen s CHIPEM.
Alfa Romeo 146 1,9 JTD, serie 105 koní.
Zbytek už si dokomentuje Bjukemen
Alfa Romeo 146 1,9 JTD, serie 105 koní.
Zbytek už si dokomentuje Bjukemen
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD