Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Moje ASZ v sérii . rok 2003, najeto 165 000 snad poctivých německých km.. kterým se dá asi věřit - auto je moc zachovalé.


graf : http://www.vican.name/ASZserieVICI.JPG

jsem rád že motor funguje jak má . TDIFUNovi díky a myslím že se zas uvidíme až vymyslím co a jak a jak a co
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

cajickova fabie RS seriove turbo GT2559V 275k/475Nm



http://www.mvolesko.cz/Skoda_Fabia_RS19 ... ladeni.pdf
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Po vymene trubky sania pod nosnikom za diel z AGU (dik Ladas) a home-made sacej hadice z turba padla hranica 2xx.... (Brano dik za trpezlivost, ale uznaj ze by bolo skoda nedat sem graf) :)

Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

To iste auto VW GOLF 4 1.9TDi ASZ + ARL turbo hybrid (nepodarok) + moja maličkosť

Graf pred úmrtim turba a výmenou za normal hybrid by Andre.

Obrázek[/img]
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Tak ten nastup je teda radne jinej. Jipi moc pekne , ja na tomhle hybridu udelal 214koni a 460Nm, 360Nm to ma v 2000ot.
Nastesti spojka je dimenzovana na 600Nm takze tak velkej moment nevadil.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
donuzo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17 led 2010, 23:49
Bydliště: piestany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od donuzo »

Moje kachle 330d e46 (204ps),,uprava spojka a vyfuk + cip...

Obrázek

momentalne uz je viac,ale este nie oficko zmerane..
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Serie auto. Po výměně trysek za PP 764, Obrázek
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

Q7 Obrázek
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
jordi
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 06 dub 2008, 14:04
Bydliště: Trencin

Příspěvek od jordi »

hruba ciara - chip + Milltek turboback
tenka ciara - chip

Obrázek
Ibiza FR 2.0TDI - Bocanegra
ex - Seat Leon TopSport 1,9 TDI 150 PS/320NM - upgradena 181PS/413NM ( chip + Milltek vyfuk )
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1647
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tady je graf k mojí Boře AJM... Po špatných zkušenostech s nalejvačstvím jsem chtěl soft na míru, s mými požadavky a chtěl jsem k tomu i graf... To vše mi bylo umožněno u M *vole*ska, tímto díky!!!
V softu byla zohledněna kouřivost,sériové IC,spojka s 200tkm atd, pač Bora je auto pracovní a požaduji hlavně spolehlivost!
Vše lazeno na Maze.
Soft se za jízdy trocha předělal,takže graf je z prvního softu...

Obrázek
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1259
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

grafik po montazi FMIC na FRS a doladeni sw

http://fabiator.sweb.cz//FRS_ST3.JPG
Uživatelský avatar
scharan2000
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 08 čer 2009, 07:55
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od scharan2000 »

Takto je na tom moja A3-chip profituning na 145PS/328NMObrázek
Audi A3 sporback r.v.06, 1.9TDI,77KW,uprava profituning na 107KW 320NM uz len spomienky
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

Seat Leon 81kW s hybridem a nejakejma drobnostma

Obrázek
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Jedná se o VW Golf 4, TDI typ ALH.
Byly instalovány tyhle komponenty:

1. Turbo GT1749VB
2. Trysky FB PP 764
3. Čerpadlo s "12" hlavou
4. Čerpadlo do nádrže z PD
5. Sání do turba z ASZ/ARL
6. Kat a EGR of
7. Spojka z F/ATD + lepší obložení
8. Dlouhá 5Q řevodovka EWT
9. FMIC z ARL + vedení vzduchu v nerezu INDI
10. "C" čidlo
11. EGT,TB,Oil.P
12. Podvozek H&R
13. Soft TDIFUN

Motor byl nalazen na 208 PS/483Nm, ale výkon byl snížen z důvodu kouřivosti a životnosti turba na 191PS/434Nm.
To se už odehrává bez kouře a přetěžování turba.

Graf 208PS: http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... F4_ALH.pdf

Finální graf 191PS: http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... OJEKT2.pdf
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Tady je graf z mého auta( audi cab B4 1.9 TDI- AVF)
Turbo hybrid a race 783Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“