U jaké firmy si nechat udělat přestavbu?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
U jaké firmy si nechat udělat přestavbu?
Zdar. Uvažuju o přestavbě na olej, jak tak čtu všechno tady kolem, tak spousta šikulů si to dělá sama, ale já bych si to stejně radši asi nechal od někoho udělat. Poradí mi někdo nějakou dobrou firmu? Má s tím někdo zkušenosti? Je to na VW T4. Dík za radu!
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
No, nějaký firmy to dělaj. Našel jsem na netu třeba Rapidoil (těch prý je víc po ČR a jak jsem pochopil, navzájem si konkurují), nebo Europecon pak něco na Slovensku... Ale myslel jsem, jestli nemá někdo s těmahle firmama zkušenost a případně by poradil.
Nevím třeba jak velkou druhou nádrž a kam jí dát. Do vnitřku se mi jí dávat nechce, páč to mám spíš jako obytnou dodávku a vzadu pod postel se mi tak tak vejdou věci na serfování. Navíc to mám 4x4 takže pod postelí už mi dost překáží rezerva. Dělají se takový speciální plastové nádrže na pitnou vodu pro obytný VW T4, který se připlácnou zespoda na podlahu. Jsou už tak tvarovaný že zapadají do všech tech různých žeber a profilů co na spodku jsou. To by se mi asi líbilo, ale jak velkou?
Nevím třeba jak velkou druhou nádrž a kam jí dát. Do vnitřku se mi jí dávat nechce, páč to mám spíš jako obytnou dodávku a vzadu pod postel se mi tak tak vejdou věci na serfování. Navíc to mám 4x4 takže pod postelí už mi dost překáží rezerva. Dělají se takový speciální plastové nádrže na pitnou vodu pro obytný VW T4, který se připlácnou zespoda na podlahu. Jsou už tak tvarovaný že zapadají do všech tech různých žeber a profilů co na spodku jsou. To by se mi asi líbilo, ale jak velkou?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
PD to není jen normální TDI 75 kW. Chlápek od Rapidoilu mi říkal že nic by prý nepřenastavovali. Vše prý nechají jak je, vstřiky i rídící jednotku. Dají prý jen tu druhou nádrž, ohřívání oleje a nějaký automatický přepínaní na olej, když už jako bude dost teplej. Řidič prý musí jen před vypnutím motoru systém propláchnout naftou, což prý u tohoto motoru trvá do 2 minut. I s prací vše asi za 22 tis. Tak nevím.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
22 tisic za nepovolenou prestavbu haha se asi posr.......... ne ? unas to neni typizovany nic muselo by to projit statni zkusebnou a to by bylo mnohem drazssi kyz to budes delat sam i s koupenymi komponenty vyjde to max na 10 tisic a pokud to budes delat sam vse tj.vyrobis si ohrivac tak se vejdes do 5 tisic
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
No když chlápek z Rapidoilu tvrdí, že u VW TRANSPORTERu TDI (nikoliv PD) by do řídící jednotky nezasahovali, pak ví o čem hovoří. Předpokládám, že tedy zná konkrétní typ motoru dokonale. Protože se stává že pokud dostává čerpadlo moc horký palivo tzn. např. předehřátej olej, pak u některejch modelů to může jít do nouzovýho režimu a zaloguje se chyba. To je hlavní důvod, proč se tyhle řídící jednotky překopávaj - ne všechny, pokud to není třeba, jak už jsem řekl.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW