U jaké firmy si nechat udělat přestavbu?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

U jaké firmy si nechat udělat přestavbu?

Příspěvek od KUK »

Zdar. Uvažuju o přestavbě na olej, jak tak čtu všechno tady kolem, tak spousta šikulů si to dělá sama, ale já bych si to stejně radši asi nechal od někoho udělat. Poradí mi někdo nějakou dobrou firmu? Má s tím někdo zkušenosti? Je to na VW T4. Dík za radu!
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

nikdo to nedela alespon ne v cechach nebo dela ale bez zaruky a pomerne draho oproti domaci vyrobe
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

mozes si kupit sadu a spravit si to sam 8)
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

No, nějaký firmy to dělaj. Našel jsem na netu třeba Rapidoil (těch prý je víc po ČR a jak jsem pochopil, navzájem si konkurují), nebo Europecon pak něco na Slovensku... Ale myslel jsem, jestli nemá někdo s těmahle firmama zkušenost a případně by poradil.

Nevím třeba jak velkou druhou nádrž a kam jí dát. Do vnitřku se mi jí dávat nechce, páč to mám spíš jako obytnou dodávku a vzadu pod postel se mi tak tak vejdou věci na serfování. Navíc to mám 4x4 takže pod postelí už mi dost překáží rezerva. Dělají se takový speciální plastové nádrže na pitnou vodu pro obytný VW T4, který se připlácnou zespoda na podlahu. Jsou už tak tvarovaný že zapadají do všech tech různých žeber a profilů co na spodku jsou. To by se mi asi líbilo, ale jak velkou?
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

no ja tam mam 3l kanystrik a staci tak na tyden rano nastartuju na naftu vecer vypnu na naftu
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Někde už se o tom diskutovalo a na Rapidoil nebyly dobré reference, pokud mě paměť neklame (hm)

Třeba už se ale zlepšili ;)
nemám žádné auto na naftu
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

Pokud ten Transporter je moderni TDI nebo TDI PD, tak uz je problem to doma jednoduse udelat.Je potreba i zasah do ridici jednotky, co jsem tak kde pochytal za rozumy
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

PD to není jen normální TDI 75 kW. Chlápek od Rapidoilu mi říkal že nic by prý nepřenastavovali. Vše prý nechají jak je, vstřiky i rídící jednotku. Dají prý jen tu druhou nádrž, ohřívání oleje a nějaký automatický přepínaní na olej, když už jako bude dost teplej. Řidič prý musí jen před vypnutím motoru systém propláchnout naftou, což prý u tohoto motoru trvá do 2 minut. I s prací vše asi za 22 tis. Tak nevím.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
alda164
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 úno 2006, 11:25

Příspěvek od alda164 »

Co tě může těšit, že komponenty na přestavbu můžeš vymontovat a použít na jiné auto.
Ford Transit 2.5 DI 51kw
AUDI A4 1.9 TDI 8E 130 HP palivo nafta
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

22 tisic za nepovolenou prestavbu haha se asi posr.......... ne ? unas to neni typizovany nic muselo by to projit statni zkusebnou a to by bylo mnohem drazssi kyz to budes delat sam i s koupenymi komponenty vyjde to max na 10 tisic a pokud to budes delat sam vse tj.vyrobis si ohrivac tak se vejdes do 5 tisic
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18

Příspěvek od Kuba »

:? No když chlápek z Rapidoilu tvrdí, že u VW TRANSPORTERu TDI (nikoliv PD) by do řídící jednotky nezasahovali, pak ví o čem hovoří. Předpokládám, že tedy zná konkrétní typ motoru dokonale. Protože se stává že pokud dostává čerpadlo moc horký palivo tzn. např. předehřátej olej, pak u některejch modelů to může jít do nouzovýho režimu a zaloguje se chyba. To je hlavní důvod, proč se tyhle řídící jednotky překopávaj - ne všechny, pokud to není třeba, jak už jsem řekl.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“