Spotreba a servisni interval rozvodu 2.0 TDI PD 100kw (BGW)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Spotreba a servisni interval rozvodu 2.0 TDI PD 100kw (BGW)

Příspěvek od Funstorm »

zdravim, opet predemnou stoji rozhodnuti zda koupit noveho passata B5,5...mam 2 dotazy

- auto ma servisku a udajne opravdu najetych 174000km...po kolika tisicich se na motoru 2.0TDI PD 100kw delaji rozvody (zrejme kod motoru je BGW) ?

- a jakou ma spotrebu tenhle motor pokud ma nekdo zkusenosti nebo ho nekdo vlastni ?

dekuji za informace
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

passat

Příspěvek od mirek »

Rozvody by se mělí měnit kole 90tis. až 100tis.km
a spotreba ja myslím ze taky zaleží poodle stilu jízdy ale pokud budeš jezdit rozumně tak 5 až 6lt 100km
a jestlí ma skutečné km težko řict ale jak je po prvním majitelí a ma servisku mohlo by mit skutečné km ja mám taky Passat mám na něm 273tis km
a uplně v pohodě.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

no jedna se o rok 2004...jeden majitel v nemecku a druhej tady...ja bych byl treti...servisku to ma a udajne nehavarovano...musim se na to jet podivat...

ty rozvody maji nektere motory po 90 a nektere dokonce po 120tis km...tak by me zajimalo kdy....

jinak umim jezdit hodne ekonomicky...s B5 85kw AJM jsem jezdil za 5,2 tak bych se rad kolem tech 5,5 zustal :D
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vzhledem k tomu že na 2.0 BKD se dělají ve 120tis tak na tom budeš asi stejně jinak 5.5 to ti držím palce ale myslím že se na to nedostaneš
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

nebo aspon do 6...nedela mi problem jezdit predpisove (crazy)
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

uz nikdo nema zkusenosti?
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14460
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Počítal bych tak 6-7 litrů nafty.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tomas.cz píše:Počítal bych tak 6-7 litrů nafty.
s velmi citlivou nohou....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

to me nejde do hlavy...preci to nemuze zrat o moc vic jak 96kw a i s 96kw jde jezdit za malo (kolem 5,5)
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

ale může :) na tý 96kw si to bral podle nádrže nebo podle palubáku tu spotžebu?
VW T5 GP 103 KW long
Funstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 25 lis 2006, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Funstorm »

za to jezdi udajne znamej...podle nadrze
VW Passat TDI PD 96kW+Chip+EGR OFF+N18 OFF
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

96 a za 5 to bych se chtěl povozit s tímhle brkem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

mam 2.0 tdi 100 kw AZV, touran,vaha auta 1650 kg. dlhodoba kombinovana 7 litrov. Pri tomto motore to zalezi hlavne od nohy. Po dialnici na 1000 km sa mi podarilo na tempomate pri 120-130 km/h priemer okolo 5.5. Mesto rozumne okolo 7-8 litrov. Pri nakladacke 8-9.
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
petanzl
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 01 čer 2008, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: uherské hradiště

Příspěvek od petanzl »

oktáva 81, spotřeba podle počítače je jiná než podle nádrže, je třeba palubní spotřebu vynásobit koeficientem 1,07, pak je to dost přesné:-) Takže místo krásných 5,4 jezdím za slušných 5,8, ale to je pořád ok. jinak jestli je to (offtopic) tak sorry ;)
Octavia 1,9 81Kw, kombi, 2000, 300 000
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

petanzl píše:oktáva 81, spotřeba podle počítače je jiná než podle nádrže, je třeba palubní spotřebu vynásobit koeficientem 1,07, pak je to dost přesné:-) Takže místo krásných 5,4 jezdím za slušných 5,8, ale to je pořád ok. jinak jestli je to (offtopic) tak sorry ;)
No ja bych radsi zustal u tej B5 a koupil nakou 99 s 81kw TDI od Pd bych dal ruce pryc. Když s tím pojedes fakt tech rovných 90km/h tak se pod 5l na sto dostanes v poho. Ja mam B4 81kw,pri 90km/h mi bere pod 4,5l a zkousel jsem to dvakrat a mel jsem saní s kanystru 5l,a ujel jsem na to 120km a na podruhý 113km tak si to spocitej,vychazí to zhruba 4,2l ,výrobce udava asi 3,9l pri 90km/h ale ty decky neresím. Aby ti to nebralo a melo spotrebu jak ma,tak musí byt vaha ok,žadna dírka v koleru ani netesnost ve spojích u preplnovaní,pak to bude brat co má. No mezi náma,stejne to dlouho nevydržís jet 90km/h,když výs že to auto jede tak mu stejne obcas das pod ocas,nebo ne? :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“