AHF nebo ASV ? Jak to poznám?
Napsal: 12 čer 2008, 21:19
Ahojte, mám malý dotázek, jak poznám kód motoru a k čemu je to dobré, případně, který je lepší, jaké jsou rozdíly? Diky moc 

Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PSMarek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.subz3ro_tdi píše:Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PSMarek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...Zdeněk M píše:AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.subz3ro_tdi píše:Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PSMarek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).
Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.
Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)hopko píše:No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...Zdeněk M píše:AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.subz3ro_tdi píše: Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PS
To nevým ale 11 lopatek sem vydel jen na ASZ,jestli jde o plnicí tlak tak tech 9 lopatek ti natlací 1,2-1,4 baru taky,ciste teoreticky -tech 11 lopatek by melo ten plnici tlak udelat rychleji ale je to hlavne o regulaci. Ja mam B4 v kombiku AFN 81kw mam tam turbo s 9 lopatkama a plní to seriove 1,2-1,4bar ,AHF a ASV plní seriove mín ,max 1,2baru. Pocet lopatek na vykon vliv nema,jen plnicí tlak. Jinak ty turba jsou podle etky zameny .AHF za ASV a ATDjordee_23 píše:jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)hopko píše:No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...Zdeněk M píše: AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik.
Tak to sa mi nezda ze by AFNko v serii tlacilo tak vela ... sam mam AFN a v serii to maximalne tlacilo 0.9482 ...mame doma aj oktu ASV a maximalne tlaci 1.0298 ...viac som v serii nevidel ...z upravovanymi softami ano.... (myslim maximalnu ziadanu hodnotu na ktoru pak doreguluje tlak , spicky su vacsie)Zdeněk M píše:To nevým ale 11 lopatek sem vydel jen na ASZ,jestli jde o plnicí tlak tak tech 9 lopatek ti natlací 1,2-1,4 baru taky,ciste teoreticky -tech 11 lopatek by melo ten plnici tlak udelat rychleji ale je to hlavne o regulaci. Ja mam B4 v kombiku AFN 81kw mam tam turbo s 9 lopatkama a plní to seriove 1,2-1,4bar ,AHF a ASV plní seriove mín ,max 1,2baru. Pocet lopatek na vykon vliv nema,jen plnicí tlak. Jinak ty turba jsou podle etky zameny .AHF za ASV a ATDjordee_23 píše:jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)hopko píše: No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...
Ty trysky přece nejsou stejný?Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV