Stránka 1 z 2

AHF nebo ASV ? Jak to poznám?

Napsal: 12 čer 2008, 21:19
od petanzl
Ahojte, mám malý dotázek, jak poznám kód motoru a k čemu je to dobré, případně, který je lepší, jaké jsou rozdíly? Diky moc :?

Napsal: 12 čer 2008, 21:43
od Tomas.cz
Řekl bych že máš AHF, ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak) a lepší turbo.

Napsal: 13 čer 2008, 07:05
od Marek77
Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).

Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.

Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).

Napsal: 13 čer 2008, 07:44
od nogis
Na AHF nedám dopustit, to byl dělník... ;)

Napsal: 13 čer 2008, 08:07
od subz3ro_tdi
Marek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).

Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.

Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PS ;)

Napsal: 13 čer 2008, 17:10
od Zdeněk M
subz3ro_tdi píše:
Marek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).

Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.

Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PS ;)
AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik. :)

Napsal: 13 čer 2008, 19:21
od hopko
Zdeněk M píše:
subz3ro_tdi píše:
Marek77 píše:Ono je to trochu jinak. ASV má menší trysky (ale vyšší otvírací tlak).

Nicméně ASV má mnoho konstrukčních výhod oproti AHF.

Především lepší písty, větší turbo (shodné s motorem ATD), větší intercooler a pár dalších detailů. Pro úpravy výkonu je vhodnější (nicméně i AHF vydrží dost).
Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PS ;)
AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik. :)
No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...

Napsal: 14 čer 2008, 08:41
od subz3ro_tdi
Tak to by som si nebol taky isty, ale netvrdim ze je to nemozne... Chcelo by to niekoho kto mal nejake to ASV turbo rozobrate ;)
Kazdopadne, sedliacky rozum mi hovori ze pri tlaku 0.9bar tam asi moc velke spicky byt nemozu, takze 11-lopatkova regulacia by bola viacmenej zbytocna... nevidim v tom moc velky prinos, jedine ze by si chcel to turbo modifikovat na nejaky hybridny typ, potom by to bol dobry zaklad ;)

Napsal: 14 čer 2008, 11:39
od Huml
jj, většina ASV má 11 lopatkový turbo

Napsal: 14 čer 2008, 16:49
od jordee_23
hopko píše:
Zdeněk M píše:
subz3ro_tdi píše: Pokial zostanes len u chiptuningu, tak je to ako pises...... ale malokto s tym motorom zostane na 130-140PS ;)
AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik. :)
No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...
jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)

Napsal: 15 čer 2008, 12:08
od Zdeněk M
jordee_23 píše:
hopko píše:
Zdeněk M píše: AHF splnuje euro 2 a ASV euro 3, mechanická cast je stejna,a ty turba stejný s ATD mely AHF taky od nakýho roku. Jina je jen ridicí jednotka a vstriky,jak písí kolegové mensí trysky a vyžsí tlak. Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV. S tou životností je to hlavně otom,jak se k tomu kdo chova a stara,tak podle toho mu slouží a vydrží. A špatný písty mely jen TDI v Golfu 3,typ 1Z. Ty se propalovaly když to nekdo čipoval. U octavii a 4 golfech sem se stím nesetkal,pokud nebyl ko vstrik. :)
No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...
jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)
To nevým ale 11 lopatek sem vydel jen na ASZ,jestli jde o plnicí tlak tak tech 9 lopatek ti natlací 1,2-1,4 baru taky,ciste teoreticky -tech 11 lopatek by melo ten plnici tlak udelat rychleji ale je to hlavne o regulaci. Ja mam B4 v kombiku AFN 81kw mam tam turbo s 9 lopatkama a plní to seriove 1,2-1,4bar ,AHF a ASV plní seriove mín ,max 1,2baru. Pocet lopatek na vykon vliv nema,jen plnicí tlak. Jinak ty turba jsou podle etky zameny .AHF za ASV a ATD

Napsal: 16 čer 2008, 07:56
od Marek77
Podle ETKy je záměnné turbo ASV a ATD, potom AHF a ALH, ale mezi sebou nee.

Napsal: 16 čer 2008, 15:33
od jordee_23
Zdeněk M píše:
jordee_23 píše:
hopko píše: No dovolím si nesúhlasiť. Autám a motorom sa nerozumiem až tak ako HUML, Origoš, Ladas a iný (ja som skôr cez compy), ale ako viem tak turbo ASV má 11lopatiek a turbo AHF 9 lopatiek...
jo presne tak a ASV v serii tlaci max 1,05 a AHF tusim teraz ze 0.95 or 0.945 :O)
To nevým ale 11 lopatek sem vydel jen na ASZ,jestli jde o plnicí tlak tak tech 9 lopatek ti natlací 1,2-1,4 baru taky,ciste teoreticky -tech 11 lopatek by melo ten plnici tlak udelat rychleji ale je to hlavne o regulaci. Ja mam B4 v kombiku AFN 81kw mam tam turbo s 9 lopatkama a plní to seriove 1,2-1,4bar ,AHF a ASV plní seriove mín ,max 1,2baru. Pocet lopatek na vykon vliv nema,jen plnicí tlak. Jinak ty turba jsou podle etky zameny .AHF za ASV a ATD
Tak to sa mi nezda ze by AFNko v serii tlacilo tak vela ... sam mam AFN a v serii to maximalne tlacilo 0.9482 ...mame doma aj oktu ASV a maximalne tlaci 1.0298 ...viac som v serii nevidel ...z upravovanymi softami ano.... (myslim maximalnu ziadanu hodnotu na ktoru pak doreguluje tlak , spicky su vacsie)

Napsal: 16 čer 2008, 20:06
od jini
Podobný je to s AGR a ALH kde vlastně má ALH stejný turbo jak AHF a trysky stejný jak nyní ASV
Ty trysky přece nejsou stejný? :?

Jinak moje ASV má 11-ti lopatkový turbo - fotil jsem to když jsem je čistil :D
Obrázek

Napsal: 17 čer 2008, 08:48
od Marek77
To je správně, buď rád :wink:.