Stránka 1 z 4

Potíže s kotoučema

Napsal: 14 čer 2008, 20:22
od pedro
koupil jsem auto které mělo 139tis najeté. první kotouče jsem měnil tak zhruba po 60ti tis. koupil jsem nové a ty vydržely tak 50tis km a zvlnily se. další už vydržely jen 40tis a ted jsem koupil zimmermany sportovní a ty se mi zvlnily už po 3tisících km. Neřešil tu už někdo takový problém? dík moc

Napsal: 14 čer 2008, 20:27
od Tomas.cz
Na jaký je to auto?

Napsal: 14 čer 2008, 20:33
od conti
Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.

Napsal: 14 čer 2008, 20:36
od turbo kamna power
conti píše:Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.
souhlas ;)

Napsal: 14 čer 2008, 20:38
od Slavkov
... asi jsi čím dál tím větší závodník (noteeth)
Mimochodem co tam pereš za desky?

Napsal: 14 čer 2008, 21:04
od pedro
auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já? :)) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?

Napsal: 14 čer 2008, 21:10
od Slavkov
A dal jsi těm Zimmermanům alespoň trochu šanci (cca prvních 200km) nebo hned dostaly čočku?

Napsal: 14 čer 2008, 21:11
od miš
pedro píše:auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já? :)) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?
Mrkni na náboj a hnací kloub jestli nemaj vůli a není to tím...

Napsal: 14 čer 2008, 21:13
od pedro
jj. dal jsem jim šanci 1000km, jel jsem z hodonína do košic a pak rovnou do prahy. celou dobu jsem si dával hodně bacha abych to jen tak lechtal. aby si sedli. ale nepomohlo to. :(

Napsal: 14 čer 2008, 21:17
od pedro
miš píše:
pedro píše:auto je VW sharan 1,9tdi 85kw, kotouče mám ted zimmerman vrtané a desky jsou bremba. jsem z tohodle problému už celkem neštastný. jsem v autě pořád takže mi to celkem vadí. na značku to nesvádím. věřím že se vždy může najít kus který je prostě vadný, ale proč ho vždy musím dostat já? :)) už jsem vystřídal kotouče brembo, TRW, pak nějaké noname, a ted zimmerman. ty poslední se zvlnily hned po 3tis km, neříkám že jezdím zrovna pomalu. ale snad by to mělo něco vydržet ne?
Mrkni na náboj a hnací kloub jestli nemaj vůli a není to tím...
pěknou octávii máš.

Napsal: 14 čer 2008, 22:00
od 1pavel
conti píše:Přesně po 3000km se většinou projeví špatná montáž. Kdybys je zkontroloval na házivost po montáži, neměl bys tenhle problém. Z pár stovek házivosti se ti udělá po 3000km už několik desetin. Teď už jedině pomůže soustruh.
Hlavně to nesváděj na značku.
(rofl) Chtěl bych vydět soustruh na kterým uděláš házivost ve stovce . Kotouče se vlněj teplotou soustředil bych se spíš na to jak se vracej pístky jestli to nedře , ale stačí někdy jedno prudký brždění a je zvlníno .

Napsal: 14 čer 2008, 22:05
od pedro
jako jak to myslíš jedno prudší zabrždění a je zvlněno. snad je to na to uzpůsobeno ne? nebo by to aspoň mělo být dle mě. tak už jen se soustředit na závodní auta čím oni brzdí. :) jestli někdo víte tak dejte vědět.

Napsal: 14 čer 2008, 22:19
od 1pavel
pedro píše:jako jak to myslíš jedno prudší zabrždění a je zvlněno. snad je to na to uzpůsobeno ne? nebo by to aspoň mělo být dle mě. tak už jen se soustředit na závodní auta čím oni brzdí. :) jestli někdo víte tak dejte vědět.
Brzdil jsem ze 130 natvrdo až na nulu , když mě nedali přednost a výsledkem byla házivost na pravým 6 levým 4 desetiny . Kotouče jako jiný materiály mají v sobě vnitřní pnutí při ohřátí na určitou teplotu se pnutí uvolní a kotouče zvlní . Většinou jak se jednou zvlní a orovnají tak už je klid . Závoďáky brzděj keramikou .

Napsal: 14 čer 2008, 22:29
od pedro
no jo ale s tím se snad musí počítat. nebo ne? Jezdím už dlouho a mám odjeté hodně ale tohle řeším jen u tohodle auta. jsem s ním max spokojený jen tenhle problém mě celkem dost tíží. Zrovna tahle závada je pro mě dost nepochopitelná že to ty brzdy dělají. V podstatě brzdy jsou na autě nejdůležitější. měl jsem dřáv auto 160 HP a tohle jsem neřešil.

Napsal: 14 čer 2008, 22:41
od pedro
ted jsem našel na netu že by se keramické brzdy mohli prodávat už za nějakých 10tis v nejbližší době. bude-li to řešení tak jsem první kdo je testne. teda jestli je nějaký dobrák začne dělat na mé auto. :)