Tak co? Nastartovali jste?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jakub
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 24 led 2006, 11:29
Bydliště: Praha/Melnik

Příspěvek od jakub »

to michal761850
Caj Michale, jak jsme se bavili, myslim, ze je to tou naftou. Nafta OMV "Alpin"(udajne), vypadovka na Teplice a zamrzla taky. Podeziram je, ze delaj reklamu, ale ve skutecnosti tam maj klasiku na mirny klima a hresej, ze zima nebyla tak velka......Mraz, ktery prisel z Moskvy je zaskocil a me poucil, ze znacka neni zarukou kvality. Fakt me ale prekvapilo, ze mi nikdo z obsluhy nebyl schopnej rict do kolika - stupnu by to melo bejt v azuru. Nalil jsem tam nejaky zlepsovadlo nafty a dnes rano v -18 na 1.drc a vcera jsem to nenatocil ani za zlaty prase.
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

brno, garaz a silenych -16 asv stejně jako při nule na drnc, což se divim, panč tam mám 3roky stejnou baterku, stejnej starter, altik, vše

ahf vibrace
pd v pohodě, ale tam je snad 72ka baterka

celkove sem velmi mile prekvapen
V6 TDI 4M
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

Vcera rano zamrzl kolega v jiznich Cechach. Filtr plny parafinu, auto se rozehrivalo v servisu nekolik hodin. Nafta OMV "Alpin" udajne natankovana nekde u Tabora.
Radar
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 14:24

Příspěvek od Radar »

V noci -22°C auto venku na průvanu a ve stínu, startoval sem v poledne při -15°C. Tři žhavení a šel hned i když si zakoktal a pak si sám přidal. :D
Uvidim zítra ráno odjíždím po 6:00.
Toledo 90 PS+trysky, nafta SHELL
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tak dnes s novou Bannerkou- nevím kolikrát se to otočilo, jakej to byl fofr, ale byla to asi vteřina. :D Sice jsem potupně nastupoval a vystupoval kufrem... :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Bóďa píše:Tak dnes s novou Bannerkou- nevím kolikrát se to otočilo, jakej to byl fofr, ale byla to asi vteřina. :D Sice jsem potupně nastupoval a vystupoval kufrem... :D
Boda, Ty neumis vice verzi pravdy. Mel jsi napsat, ze jsi do vozu nastupoval zadni branou. :) Coz je u Airbusus vicemene pravda. :)
Rendl
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 led 2006, 18:58
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Rendl »

-17 jako v létě, 130 000km najeto
Rendl
Passat TDI 90 HP
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11

Příspěvek od tomjety »

-17°C nafta OMV bez problému,truchu zakouřila ale jinak OK Bora PD
Bora TDi PD 85kw 6-st.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

S tím etherem mám špatný zkušenosti, jednou jsem to zkoušel na 1,6TD a starter nemohl přemoct ty prdy před HÚ (motor se vždy úplně zastavil), nehledě na to, že pro ten (studenej) motor je to asi docela záhul.[/quote]

Ano s tym eterom je to o drzku. Aj mne to takisto uplne zastavilo motor a starter to nevedel pretocit. Ale raz, asi pred mesiacom mi to pomohlo - ale musia byt na to dvaja. Jeden startuje a druhy v spravnom okamziku (zhavicky nesmu zhavit) strieka do sania. Tiez som pocul, ze to motor riadne nici :(
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Stan
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 24 led 2006, 19:15
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od Stan »

-21 st. GIV TDI 110 K. startér moc netočil, ale motor na dvě otáčky běžel
GIV TDI
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Boda, Ty neumis vice verzi pravdy. Mel jsi napsat, ze jsi do vozu nastupoval zadni branou. Coz je u Airbusus vicemene pravda.
Dobrá, nastupoval jsem posledními dveřmi. Tu zadní bránu odmítám, je to Airbus, ne Hercules. :D :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

já předevčírem startoval PDčko s 80Ah baterkou zašhavil jsem a pak už se starter ani nehnul, den předtim jsem si celej den hrál na autě s notebookem a VAGem kterej jsem napájel ze zapalovače a holt to baterce nějak neprospělo, tak jsem vyškub baterku z golfa kde mám jen 55Ah BANNERku ale chytlo to hnedka, tak teď jezdim jen s 55Ah aspoň budu mít menší spotřebu za ušetřený kila :) tu 80 original VW mám ale nabitou a připravenou v garáži kdyby něco
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Obelisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 24 led 2006, 10:52
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od Obelisek »

Jo ja v pohode ,mam takovej ritual ze dvakrat zhavim a pri startovani pridavam trochu plyn takze v pohode.Mozna by to starovalo i tak ale ja uz sem tak zvyklej
Uživatelský avatar
bobo7
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 24 led 2006, 19:33

Příspěvek od bobo7 »

Bracha ma nezavisle topeni na kokte tak pohoda,ale dneska rano -20 tak zkousel co to udela.Chytlo,ale myslel ze motor vystreli hroznej ramus nez se to ohralo.To topeni je parada motor je krasne prohraty. 8)
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

vcera na par otoceni a 2x zhaveni a chytla akorad budu muset pridat trochu volnobeh na 900 ot. na cerpadle -15, dneska rano - 17 filtr plnej parafinu totalne jsem zdunel baterku a nic ohrati filtru startovaci kabely a asi 15 minutovej protest motoru a pak chytla zatim jezdim s 1.7 OMV alpin start v alpach asi neklesa teplota pod - 10, po udrzbe baterky zase na drc. 250000 km najeto
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“