Tak co? Nastartovali jste?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to michal761850
Caj Michale, jak jsme se bavili, myslim, ze je to tou naftou. Nafta OMV "Alpin"(udajne), vypadovka na Teplice a zamrzla taky. Podeziram je, ze delaj reklamu, ale ve skutecnosti tam maj klasiku na mirny klima a hresej, ze zima nebyla tak velka......Mraz, ktery prisel z Moskvy je zaskocil a me poucil, ze znacka neni zarukou kvality. Fakt me ale prekvapilo, ze mi nikdo z obsluhy nebyl schopnej rict do kolika - stupnu by to melo bejt v azuru. Nalil jsem tam nejaky zlepsovadlo nafty a dnes rano v -18 na 1.drc a vcera jsem to nenatocil ani za zlaty prase.
Caj Michale, jak jsme se bavili, myslim, ze je to tou naftou. Nafta OMV "Alpin"(udajne), vypadovka na Teplice a zamrzla taky. Podeziram je, ze delaj reklamu, ale ve skutecnosti tam maj klasiku na mirny klima a hresej, ze zima nebyla tak velka......Mraz, ktery prisel z Moskvy je zaskocil a me poucil, ze znacka neni zarukou kvality. Fakt me ale prekvapilo, ze mi nikdo z obsluhy nebyl schopnej rict do kolika - stupnu by to melo bejt v azuru. Nalil jsem tam nejaky zlepsovadlo nafty a dnes rano v -18 na 1.drc a vcera jsem to nenatocil ani za zlaty prase.
S tím etherem mám špatný zkušenosti, jednou jsem to zkoušel na 1,6TD a starter nemohl přemoct ty prdy před HÚ (motor se vždy úplně zastavil), nehledě na to, že pro ten (studenej) motor je to asi docela záhul.[/quote]
Ano s tym eterom je to o drzku. Aj mne to takisto uplne zastavilo motor a starter to nevedel pretocit. Ale raz, asi pred mesiacom mi to pomohlo - ale musia byt na to dvaja. Jeden startuje a druhy v spravnom okamziku (zhavicky nesmu zhavit) strieka do sania. Tiez som pocul, ze to motor riadne nici
Ano s tym eterom je to o drzku. Aj mne to takisto uplne zastavilo motor a starter to nevedel pretocit. Ale raz, asi pred mesiacom mi to pomohlo - ale musia byt na to dvaja. Jeden startuje a druhy v spravnom okamziku (zhavicky nesmu zhavit) strieka do sania. Tiez som pocul, ze to motor riadne nici
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
já předevčírem startoval PDčko s 80Ah baterkou zašhavil jsem a pak už se starter ani nehnul, den předtim jsem si celej den hrál na autě s notebookem a VAGem kterej jsem napájel ze zapalovače a holt to baterce nějak neprospělo, tak jsem vyškub baterku z golfa kde mám jen 55Ah BANNERku ale chytlo to hnedka, tak teď jezdim jen s 55Ah aspoň budu mít menší spotřebu za ušetřený kila tu 80 original VW mám ale nabitou a připravenou v garáži kdyby něco
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
vcera na par otoceni a 2x zhaveni a chytla akorad budu muset pridat trochu volnobeh na 900 ot. na cerpadle -15, dneska rano - 17 filtr plnej parafinu totalne jsem zdunel baterku a nic ohrati filtru startovaci kabely a asi 15 minutovej protest motoru a pak chytla zatim jezdim s 1.7 OMV alpin start v alpach asi neklesa teplota pod - 10, po udrzbe baterky zase na drc. 250000 km najeto
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS