Tak co? Nastartovali jste?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28

Příspěvek od dodiak »

dnes -24 dvakrat zhavenie a startovanie bez problemu octavia 1,9 tdi
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak jak jsem tu slzel, ze jsem startoval natrikat. (drc...chcip, drc...chcip,drc) v -15, tak to je tim, ze zhavim tak maximalne kontrolkou v palubce. 4 z 5 zhavicek maj nekonecnej odpor, patou jsem nemeril, ale verim, ze i ona dodrzi standard.

Takze Audi Vidi Vici -> 2.5TDi R5, 195tis, -15°C bez zhaveni. :D
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

-27st, Martin-Slovensko. nazhavil som radsej 2x,chytil mi na 2x,ale ten rozbeh... Ked nakopol,par sekund sa motor rozbiehal kym dosiahol volnobeh. Podotykam,nejde mi na čerpadle dávkovanie predvstreku paliva,takze si mozem gratulovat. Chvilu som nechal povrcat a potom som jazdil bez problemov
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

Koukam, že sem teda pěknej lůzr. POndělí dopoledne, -12°, s měsíc starou baterkou (nějaká Varta, 66 Ah a docela z těch dražších) sem s tim chvíli kroutil , ale moc přesvědčivý to teda nebylo. Tak nevim, jestli to blbě dobíjí a nebo je slabej startér. Každopádně ani ťuk. Ale žhavicí svíčky asi ještě nikdo neměnil a motor je vyčvachtenej až hrůza - ca. 500 000 km, takže má vcelku nárok. Nepomohla ani finta ruských stíhačů trojité žhavení. Nechal sem se roztáhnout a chytlo to na ňákých 10 metrech...Zkusim tam narvat ňákej benzín...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ahoj.auto startujem tak raz za tyzden teplota tu je okolo -10 a viac
zhavi asi 7 sekund a chyti na 1 krat ale tie otacky...a zvuk...
a zaujimave je ze ked sa mi ho podari dostat do garaze kde je asi 7st zhavi si veselo dalej...asi to bude tou nadmorskou vyskou
octavia tdi 81kw asv 68000km 1760 m.n.m :?
dimec

Příspěvek od dimec »

-28 dvakrat nazhavit a uz vrci nafta shell bez zadnich prisat benzinu oleju atd.Jsem unešen diesel mam 2 mesice OCT.1.9tdi 81kw 160tis km r.v.2000
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31

Příspěvek od pietromasoni »

dimec píše:-28 dvakrat nazhavit a uz vrci nafta shell bez zadnich prisat benzinu oleju atd.Jsem unešen diesel mam 2 mesice OCT.1.9tdi 81kw 160tis km r.v.2000
to te brzo prejde chi
punto 1.7TD 46kw
Tesak
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 27 led 2006, 08:27
Bydliště: Dubna - Rusko

Příspěvek od Tesak »

Takze trosku oneskorene, ale myslim rekord v (ne)nastartovani :(
17.1. teplota -36, olej (motorovy) stuhnuty tak, ze sa motor zacal otacat az po cca. 1-2 sekundach, prva otacka trvala snad 5 s. Potom sa motor roztocil, ale ani neblafol.
:x
Po tyzdni laborovania, predvcerom pri -15 na prve brnknutie.
Ako sa pokusam privyknut feldu na arkticke podmienky, napisem do separatnej temy.
Felda 1.9d
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

-20, TDI 90PS, rok 95. Nešli ani otevřít dveře :x . Ale motor nažhavil a za půl otáčky chytl a krásně bežel :D . Najeto cca 220tis.
Bůček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 23 led 2006, 18:45
Bydliště: Ktiš

Příspěvek od Bůček »

-19°C -Peugeot 405 1,9TD po zarachtaní a zabouchání čapnul

-12,5°C - Audi A6 2,5TDI chytla jen taktak-mám jí teprv měsíc,tak budu muset zkontrolovat žhav.svíčky,popř silnější baterku-mám tam 75 Ah.
Bůček
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

tak u O1 po 3dnech stání prakticky vyplivla baterie, nažhavilo to, chytlo, ale pak bylo třeba to po cca 5min vypnout a už to nějak nechytalo, nakonec dost ztěžka naskočilo...

přitom byla sotva rok stará, asi nějakej šmejd... (wallbash)

je tam náhradní ze servisu a uvidi se co dál... :roll:
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

travel242fx píše:
TURBO píše:Při -17C octavka 81KW chytla až na potřetí :? motor zvuk jak by jel na dva válce pak malé bum :shock: a oblak dýmu no byl jsem z toho všoku :shock: nechal jsem nabít baterku tak dneska uvidím
mne to chyta nejako podobne ako tebe...videl by som to na vadny zhavic jeden alebo aj viacere,prave sa ich pokusam zohnat a spravim ich vymenu potom napisem ako som dopadol ale bude to asi tak za tyzden tak musim vydrzat :(
tak ako som spominal mne to startovalo podobne ako tebe tak som zkontroloval dnes zhavice a zistil som ze tri zhavici svicky boli uplne kaput (LOL) startoval som iba na jednej zhaviacej sviecke :D
skus to aj ty prekontrolovat ,som si isty ze mas aspon jednu zlu
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
dickss
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 23 led 2006, 14:40
Bydliště: Brnensko

Příspěvek od dickss »

-18,5°C Audi A3 1,9TDi AHF 115tis. km nazhavil jsem na kontrolku a na prevaleni. Mam novou baterku Varta Dynamic 62Ah a max spokojenost.
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Tak jsem se tu před týdnem naparoval jak mi startuje oct. na otočení,
včera ráno -15a až napočtvrté.Pokaždém startu seto převalilo,jako že
čapne,ale až se motor rozběhl a bíle zakouřil. Dnes mrknu na žhavičky,
jsou původní 109 000KM.,tak bude asi komplet výměna. :o
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Tak jsem změřil žhavičky a na 3.válci byla špatná.Ted už je to zase ok.
Cena žhavičky BOSCH ks. 307,-Kč. :-) octávia 66KW r. 2000
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“