Toto téma slouží k diskuzi ke grafům z TÉTO sekce.
Pravidla diskuze:
Vždy, když budete chtít diskutovat k nějakému grafu, tak nejdříve do příspěvku "zde" vložte link na příspěvek s grafem, ze sekce "Grafy z brzdy" na který chcete reagovat.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=435
Nevím, na Maze jsem nikdy nebyl, vím že ta zátěž na auto je tam podstatně větší, že ty válce jsou bržděny. Nicméně mě pořád sere jak se do tý statický brzdy furt někdo naváží.
Tak nedávno bylo prováděno měření na brzdě co měl Mvole a výsledky byly srovnatelné s Mahou a nebylo to jediné auto.
Další věc je ta, že pokud by ta brzda vykazovala nesprávné hodnoty, nebyl by to náhoudou důvod k reklamaci? To by asi výrobce dlouho fungovat nemohl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Stingray píše:ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)
DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349
Mě nezajímaj normy kterým beztak nerozumím, ale to co z tech brzd vylezlo.
Jinak dobrej výpis norem, ale věřím tomu, že kdyby to byly normy třeba na přípravu těsta pro rohlíky, tak stejně nikdo nic nepozná. Max. ta SAE by někoho trkla.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Stingray píše:ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)
DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349
Mě nezajímaj normy kterým beztak nerozumím, ale to co z tech brzd vylezlo.
Jinak dobrej výpis norem, ale věřím tomu, že kdyby to byly normy třeba na přípravu těsta pro rohlíky, tak stejně nikdo nic nepozná. Max. ta SAE by někoho trkla.
No, na rohlíky to opravdu není
Mimochodem EEC 80/1269 je v podstatě novela DIN 70020
Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Asi vím o jakou octu jde, pokud se nepletu, tak je tam turbo z Octy 2.0 103kW 16V a má navařený svody aby to sedělo na tu 1.9kovou hlavu. Soft to má good, ale ten krouťák je dost vysoko, takže odspodu nic moc, softem to ale není.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
cupra píše:Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara...
Že ne jen turbo a čip?
Třeba jo...
MORE POWER? DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
cupra píše:Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara...
Týýý jóó! Tak ty ještě nemám!
Já zatím jen to turbo. Sice mu to chvíli trvá, ale pak je to hroznej kopanec!
Hlava není vidět za sloupkem, protože jsem se instinktivně předklonil ve snaze přenést těžiště.
MORE POWER? DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®