Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Diskuze ke grafům z brzdy

Příspěvek od Dukes »

Toto téma slouží k diskuzi ke grafům z TÉTO sekce.

Pravidla diskuze:

Vždy, když budete chtít diskutovat k nějakému grafu, tak nejdříve do příspěvku "zde" vložte link na příspěvek s grafem, ze sekce "Grafy z brzdy" na který chcete reagovat.

Ukázka:
Link:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 048#117048

Komentář: Moc pěkné hodnoty :) . Gratuluji.
Díky, Admin
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=435
Nevím, na Maze jsem nikdy nebyl, vím že ta zátěž na auto je tam podstatně větší, že ty válce jsou bržděny. Nicméně mě pořád sere jak se do tý statický brzdy furt někdo naváží.
Tak nedávno bylo prováděno měření na brzdě co měl Mvole a výsledky byly srovnatelné s Mahou a nebylo to jediné auto.
Další věc je ta, že pokud by ta brzda vykazovala nesprávné hodnoty, nebyl by to náhoudou důvod k reklamaci? To by asi výrobce dlouho fungovat nemohl.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)

DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Stingray píše:ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)

DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349
Mě nezajímaj normy kterým beztak nerozumím, ale to co z tech brzd vylezlo.
Jinak dobrej výpis norem, ale věřím tomu, že kdyby to byly normy třeba na přípravu těsta pro rohlíky, tak stejně nikdo nic nepozná. Max. ta SAE by někoho trkla.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Kornout píše:
Stingray píše:ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)

DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349
Mě nezajímaj normy kterým beztak nerozumím, ale to co z tech brzd vylezlo.
Jinak dobrej výpis norem, ale věřím tomu, že kdyby to byly normy třeba na přípravu těsta pro rohlíky, tak stejně nikdo nic nepozná. Max. ta SAE by někoho trkla.
No, na rohlíky to opravdu není (noteeth)
Mimochodem EEC 80/1269 je v podstatě novela DIN 70020 :)

Jinak takové shrnutí v kostce je třeba tady: http://www.scielo.br/pdf/jbsms/v25n3/a10v25n3.pdf

... ono není od věci si ujasnit, co vlastně porovnáváme... aby to nedopadlo jako s udáváním "hudebního" výkonu místo RMS u audio zařízení :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Hmm, tak takto zdatný v AJ opravdu nejsem. Takže nic (wallbash)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Takže bude provedeno kontrolní měření na obou brzdách jedno auto stejná konfigurace a uvidí se.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Kornout píše:Takže bude provedeno kontrolní měření na obou brzdách jedno auto stejná konfigurace a uvidí se.
to som rad,uz som kedysi o to snazil,ale bezuspesne... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Kornout píše:Takže bude provedeno kontrolní měření na obou brzdách jedno auto stejná konfigurace a uvidí se.
jj, konec teorie, praxe ukáže (noteeth)

BTW stejná teplota, stejná vlhkost vzduchu, stejný atm. tlak atd :D :D :D

Jsem zvědav, zda budou rozdíly cca 2-3%...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Asi vím o jakou octu jde, pokud se nepletu, tak je tam turbo z Octy 2.0 103kW 16V a má navařený svody aby to sedělo na tu 1.9kovou hlavu. Soft to má good, ale ten krouťák je dost vysoko, takže odspodu nic moc, softem to ale není. ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

cupra píše:Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara... ;)
Že ne jen turbo a čip?
Třeba jo... (noteeth)
Obrázek
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

Bóďa píše:
cupra píše:Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara... ;)
Že ne jen turbo a čip?
Třeba jo... (noteeth)
ale k tomu tam ma určite aj RACE ULTRA trysky (LOL) (noteeth) Obrázek
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Týýý jóó! Tak ty ještě nemám! :D
Já zatím jen to turbo. Sice mu to chvíli trvá, ale pak je to hroznej kopanec! (noteeth)
Obrázek
Obrázek
Hlava není vidět za sloupkem, protože jsem se instinktivně předklonil ve snaze přenést těžiště. (LOL)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

:o mmm tak to uz teda je :D
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“