Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
fighter
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 led 2009, 08:34
Bydliště: stred SK

Příspěvek od fighter »

Co to vidim?? :o , kde sa ti podarilo tych 14,5...?, sorry za (offtopic)
Seat Ibiza 6K2_ASV_3x off,GTB2260VK,12mm,EWT,Sachs Race,
Race 520,240/500Nm.
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Satu Mare, Rumunsko (offtopic)
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

ja to vidim realne...na ten vykon a super sofer...neni problem...si myslim ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

pekné lineárne krútiaky od BH, pekne naladené ako turbo benzin :-D
Mercdes C cdi
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Děje se ještě něco v DP? Dlouho jsem tu neviděl graf nějaký extrémní konfigurace. :(
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Kilingman: moc pěkný průběh kroutícího momentu ;) jaké jsou úpravy?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

turbo kamna power píše:Kilingman: moc pěkný průběh kroutícího momentu ;) jaké jsou úpravy?
Jen SW úprava ŘJ od Motordesign, nic dalšího nemá v poměru cena/nárustek výkonu pro mě smysl :-) Podle webu tam má být sice víc (150KW, 300Nm), ale i tak si myslím že je to hodně slušný, díky :-)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Killingman píše: Jen SW úprava ŘJ od Motordesign, nic dalšího nemá v poměru cena/nárustek výkonu pro mě smysl :-) Podle webu tam má být sice víc (150KW, 300Nm), ale i tak si myslím že je to hodně slušný, díky :-)
Mno podle webu se Tebou uvadene hodnoty tykaji 1.8 Turbo RS (uprava Plus 25, tedy 132 kW / 235 Nm -> 150 kW / 304 Nm a jestli jsem to dobre pochopil, tak Ty jsi majitelem motoru AXR, takze 1.8 Turbo (uprava Plus 50, tedy 110 kW / 210 Nm -> 148 kW / 295 Nm ... by me zajimalo, kde je zbytek, tedy 15koni a 28Nm (10% vykonu a 13% krouticiho momentu z puvodnich hodnot). Kdyz vezmu v potaz, ze vykon byl navysen o 2,9% dle ISO, tak i tak je to podle me na reklamaci, nemyslis? :roll:

Navic ten prubeh se mi zda prinejmensim hodny dotazu, ktery si neodpustim: co je duvodem toho cetneho kolisani, resp. znacneho zvlneni? :o
Naposledy upravil(a) Forest dne 09 srp 2010, 11:16, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

Tak kam se poděl zbytek netuším, ale je pravdou, že teď má auto najeto 170.000 a při čipu mělo 110, je tomu již 5 let co jsem to nechal dělat.

Co je duvodem zvlnění nevím, na to tu jsou určitě jiní odborníci kteří to dokážou vysvětlit, pro mě je podstatné to, že k nárůstu oproti seriovým hodnotám došlo, je to dokázaný měřením a nikoliv pocitově, auto vcelku vydrželo bez dalšího zásahu či odejití spojky a podobných kravin 60.000km a jezdí pořád dál bez problémů. Nejsem typ člověka, který by řešil +- 10 koní :-D

EDIT: K dotazu, ano, máš pravdu, mám 4x4 1.8T 110KW v základu...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Killingman píše: Co je duvodem zvlnění nevím, na to tu jsou určitě jiní odborníci kteří to dokážou vysvětlit
Ako odbornik sa necitim, ale podla mna je problem s bohatostou zmesi... bud v haji vstrekovanie alebo nejaka lambda sonda....
Na spojku to nevyzera (navyse pri tom "rozumnom" krutaku)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Pozor! Nové fórum určené ke zveřejňování výkonových grafů je zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=32

Díky za pochopení.
Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

DYNO DAY 2010 - Audi R8, BMW 330ci aj.

http://www.youtube.com/watch?v=-oDE1qKTOAY

Obrázek

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3295
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »


..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“