Stránka 1 z 1
160 a dost :-(
Napsal: 12 čer 2006, 01:58
od Racer
Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/h

dnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi
Re: 160 a dost :-(
Napsal: 12 čer 2006, 07:00
od Csala
Racer píše:Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/h

dnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi
Kolko ma maximalku udanu vyrobcom?
Moje ma 185 km/hod.
Citroen Xsara 2,0HDI/66kW ma 180km/hod.
Napsal: 12 čer 2006, 07:03
od Lusťa
Nejprve bych kouknul na váhu. Kamarád měl přech chvilkou ten samej problém na octávce 66kW. Víc jak 165km/h z toho nedal. Byla to špatná váha. Mrkni na to, pak začni řešit něco jinýho
Napsal: 12 čer 2006, 10:43
od gigi
Při 160 to pár sekund táhne, pár sekund nic, pár sekund táhne atd. - je to tak?
Na Toledu 97 tdi 66kw mám chip, při 160 mi to dělá to samé, někde jsem slyšel, že je to omezení výrobcem, že snad kvůli spotřebě.
Napsal: 12 čer 2006, 11:06
od Racer
Lusta: a jak se prosím dá zjistit že je špatná váha ? díky
Gigi: ee mě to táhne do 160 a konec

Napsal: 12 čer 2006, 11:09
od Racer
Csala: max výrobce udává 181 ale minulý rok v létě sem s tím letěl něco pod 200

Re: 160 a dost :-(
Napsal: 12 čer 2006, 11:11
od reesha
Csala píše:Racer píše:Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/h

dnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi
Kolko ma maximalku udanu vyrobcom?
Moje ma 185 km/hod.
Citroen Xsara 2,0HDI/66kW ma 180km/hod.
Tohle je ale VW

Napsal: 12 čer 2006, 11:12
od reesha
Racer píše:Lusta: a jak se prosím dá zjistit že je špatná váha ? díky
Gigi: ee mě to táhne do 160 a konec

Taky bych to viděl na tu váhu. Chce to píchnout na diagnostiku a vyzkoušet
Napsal: 12 čer 2006, 11:13
od reesha
gigi píše:Při 160 to pár sekund táhne, pár sekund nic, pár sekund táhne atd. - je to tak?
Na Toledu 97 tdi 66kw mám chip, při 160 mi to dělá to samé, někde jsem slyšel, že je to omezení výrobcem, že snad kvůli spotřebě.
To by se dít nemělo, máš tam něco špatně
Napsal: 12 čer 2006, 12:20
od RadekR
Ja ma B5 AHU 66kW a dostanu z toho jen 170 km/h, driv to jelo trochu rychleji a hlavne se to na tu rychlost sebralo ochotneji. Je to ted trochu linejsi. Na nizsi stupne 3,4 to, ale jde ochotne az do max otacek. Muze to byt taky tou vahou? Jeste nemam vymeneni trysky (nevim kolik maji najeto), takze to mozna bude i tim.
Re: 160 a dost :-(
Napsal: 12 čer 2006, 14:30
od Csala
reesha píše:Csala píše:Racer píše:Lidi moje TDi 66 Kw nechce jet rychleji než 160 km/h

dnes na dálnici se mi z kopce podařilo skoro 170 . Nevíte co by to mohlo být ? zjistím diagnostikou ? Jedná se o Seat Toledo 2001 1.9 TDi 66 Kw . díky za odpovědi
Kolko ma maximalku udanu vyrobcom?
Moje ma 185 km/hod.
Citroen Xsara 2,0HDI/66kW ma 180km/hod.
Tohle je ale VW

Maximalna rychlost je dana hlavne sucinitelom odporu vzduchu, celnou plochou, vahou auta a maximalnym vykonom motora.
Od znacky auta to zavisi minimalne

Napsal: 13 čer 2006, 08:31
od gigi
gigi napsal:
Při 160 to pár sekund táhne, pár sekund nic, pár sekund táhne atd. - je to tak?
Na Toledu 97 tdi 66kw mám chip, při 160 mi to dělá to samé, někde jsem slyšel, že je to omezení výrobcem, že snad kvůli spotřebě.
To by se dít nemělo, máš tam něco špatně
to reesha: myslíš chip? Na diagnostice to bylo vícekrát a nehlásilo to žádnou chybu.
Napsal: 13 čer 2006, 09:54
od jayd
gigi: a to takhle dela jen pri tech 160 nebo i kdyz das plny plyn a rozjizdis se z nissi rychlosti
Napsal: 13 čer 2006, 10:55
od reesha
gigi píše:
to reesha: myslíš chip? Na diagnostice to bylo vícekrát a nehlásilo to žádnou chybu.
nevím jestli chip. Chtělo by to proměřit za jízdy.
Určitě by to nemělo takhle pulzovat.
Napsal: 15 čer 2006, 10:37
od gigi
to jayd: to dělá jen při 160, víc to netáhne, je to cítit hlavně do kopce, ale jen trochu, projevuje se to tak, že to 3-4s táhne, další 3-4s nic, další 3-4 táhne atd. Po rovině a z kopce to skoro vůbec není cítit, jen to víc nejede.
Do 160 to táhne normálně.
to reesha: myslíš že je to špatný čip? na diagnostice to píše:
01208 035
Záznamy v řídicí jednotce změněné
- myslím, že každý čip je na diagnostice takhle poznat
- možná je to mimo mísu, ale před časem v Seatu ve Frýdku kvůli této chybě mi na autě nechtěli nic dělat, protože tam mám čip, že ať s to dám do původního stavu, a pak mi auto vemou - ale to je asi kravina?
- před časem to házelo chybu:
00575 017
Tlak v sacím potrubí
Regulační odchylka sporadická
- tehdy turbo zapínalo od 2300 otáček, na auto se jen podívali a pak to jezdilo (platil jsem 99 Kč)
Výše uvedené nad 160 to netáhne se projevovalo pokaždé.