Stránka 1 z 2
Audi A6 rv:96 TDI 103kW: NEŽHAVÍ / Kde je OBD zásuvka?
Napsal: 30 čer 2008, 21:03
od A6 TDI 103kW
Čau odborníci,koupil jsem teď takovou starou audinu a nějak to nežhaví...
Takže: Otočím klíčkem,kontrolka žhavení se rožne a zhasne,svítí asi 1sekundu,možná jen půl,a to vždy,ať je motor teplý či studený.
Takže měřím a zjišťuji,že do svíček nejde žádný proud.
Tak,co mám teď zkontrolovat?
Je to A6 rok 96 AEL TDI 103kW
Nmůže být špatná velká 50A pojistka? Je tam vůbec někde taková? Nemohu ji najít,vím,že ji měl diesel 47kW,u TDI už nebude,nebo ji musím jen najít?
Nevíte kde? V palubovce zboku není a před volantem v motorovém prostoru taky ne,jsou tam jen maličké pojistky do 30A
Nemůže být pojistka od volantem pod schránkou pro odkládaní věcí?
Nebo nějaké to relátko? Jeho číslo a umístění?
Cokoliv Vás napadne,dejte vědět,díky,mechoši jsou u moře,tak to zkusím dát do kupy sám,ale nechce se mi to řešit naslepo,potřebuji radu..
(jinak to startuje teplé na brnk a studené asi za 4-6sekund a když to jede,tak to nemá problém,pouze to žhavení,teď mi není jasné,jestli to nemá dožhavovat když je to studené i po startu? Ale volnoběh je výborný i bez žhavení,takže tak.
Jinak budíky teploty vody i oleje ukazují,fungují,takže co to značí? Je čidlo teploty OK?nebo to nesouvisí? Tak kde bude,aspoň přibližně?)
Kde je vlastně OBD zásuvka pro VAG,kdo ví?
Napsal: 30 čer 2008, 21:15
od Holz-tdi
Asi by sis měl zjistit, od kolika stupňů vůbec žhaví. Jednak máš špatnej kod motoru a asi taky předvstřik, proto ti to tak dlouho startuje studený. Většinou žhaví až pod plus 4 stupně. Čao.
Napsal: 30 čer 2008, 21:25
od Zdeněk M
Holz-tdi píše:Asi by sis měl zjistit, od kolika stupňů vůbec žhaví. Jednak máš špatnej kod motoru a asi taky předvstřik, proto ti to tak dlouho startuje studený. Většinou žhaví až pod plus 4 stupně. Čao.
No ta kontrolka blikne po každym zapnutí klicku pro funkcní kontrolu,pak ma navic chybovou kontrolku check. žhaví to pod + 5 stupnu. Pokud ti studena nechyta skontroluj predvstrik. Pojistka na žhavení je bud na boku sloupku u ridice u nohou nebo nad nohama v zadu,modra 60A,musis sundat ten plast nad nohama ti cerny sroubky na 8 klicek. A pripojení diagnostiky najdes v pojistkovým panelu u motoru je tam bila a cerna dvoupolova zasuvka,smerujou nahoru,je to pro starej konektor,predchudce obd,caues.

Napsal: 30 čer 2008, 21:28
od A6 TDI 103kW
kód motoru jsem zeditoval,byl skutečně chybný
Od kolika žhaví netuším,ale myslel jsem,že bude žhavit i v létě,když je studený?
Předvstřik? To stačí řešit povolením šroubů kola,pohánějícího čerpadlo a hnout s ním o pár milimetrů? Nebo je třeba kalibrace přes VAG?
Stále nevím,kde je OBD zásuvka,zítra se podívám pod volant,jinde jsem ji nenašel.
Napsal: 30 čer 2008, 21:32
od pafka
A6 TDI 103kW píše:kód motoru jsem zeditoval,byl skutečně chybný
Od kolika žhaví netuším,ale myslel jsem,že bude žhavit i v létě,když je studený?
Předvstřik? To stačí řešit povolením šroubů kola,pohánějícího čerpadlo a hnout s ním o pár milimetrů? Nebo je třeba kalibrace přes VAG?
Stále nevím,kde je OBD zásuvka,zítra se podívám pod volant,jinde jsem ji nenašel.
obd nemá , má dvě černou , a bílou, hledej je v motor. prostoru
předvstřik jak píšeš , stačí s tím kroutit
žhavení -odpoj čidlo a uvidíš
Napsal: 30 čer 2008, 21:35
od A6 TDI 103kW
Zdeněk M píše:No ta kontrolka blikne po každym zapnutí klicku pro funkcní kontrolu,pak ma navic chybovou kontrolku check. žhaví to pod + 5 stupnu. Pokud ti studena nechyta skontroluj predvstrik. Pojistka na žhavení je bud na boku sloupku u ridice u nohou nebo nad nohama v zadu,modra 60A,musis sundat ten plast nad nohama ti cerny sroubky na 8 klicek. A pripojení diagnostiky najdes v pojistkovým panelu u motoru je tam bila a cerna dvoupolova zasuvka,smerujou nahoru,je to pro starej konektor,predchudce obd,caues.

No ty jsi zlatý člověk,vážně.
Tak předvstřik až nastavím,je třeba ho na diagnostice ještě poladit? Na kterou stranu otočit?
předchůdce OBD? Bože,co jsem to koupil

a jde to připojit na VAG? je nějaká redukce na OBD,nebo je třeba jiný kabel? Jak se nazývá přesně?
Takže jaký vidíte postup?
Nejprve vyčíst závady na diagnostice a pokud tam bude tem předvstřik,tak ho posunout na řemenici čerpadla,nebo na diagnostice předvstřik jako závada motoru vůbec nebude uveden,a dá se to poznat jen z grafu nebo z hodnot?
Napsal: 30 čer 2008, 22:29
od Slavkov
Redukce vypadá takto:
http://www.aukro.cz/item390114980_diagn ... _audi.html
Ideální je TDIgraf, ale samozřejmě, že to bere z bloku hodnot

Napsal: 30 čer 2008, 23:49
od lt.kubosh
OBD to má! Nemá to OBD2 nebo EOBD. jinak je to plně diagnostikovatelné VAGem. Tenhle motor na sebe řekne docela dost, zhruba jako 81kW 4válec TDi. Zásuvka je stará koncernová 2x2 u pojistek pod kapotou hned před sloupkem řidiče. Na fotce je diagnostika benzinove A100, proto je tam ještě modrý, tak se neděs.
Žhaví to cca pod 8°C jinak ne, ale chytá to na drc bez žhavení i v -15°C
Napsal: 01 črc 2008, 06:16
od A6 TDI 103kW
Takže z toho soudím,že ani žádné dožhavování neprobíhá,resp v létě neprobíhá,viďte.
Redukci na OBD seženu,skvělé,a VAG potřebuji kterou verzi? Měla by stačit stará verze třista-něco, (314?) která byla před čtyřistadevítkou?
Potom vyčtu závady no a předvstřik udělám naslepo metodou pokus-omyl,přesto bych ocenil,
kdyby někdo věděl,zda otáčet ve směru nebo proti směru otáčení řemenice???
Napsal: 01 črc 2008, 06:22
od A6 TDI 103kW
Prosím Tebe,není náhodou ta redukce tvoje zboží?
Na aukru nemám registračku,a neumím se tam dozvědět email prodávajícího.
Koupil bych tu redukci.
(případně nemá někdo z Vás registraci na Aukro?
Tak bych požádal,klikněte zde:
http://www.aukro.cz/item390114980_diagn ... _audi.html
a odešlete mu email,že já koupím tu redukci,a hoďte mu na mě kontakt
mealan@seznam.cz )
Napsal: 01 črc 2008, 08:37
od Slavkov
Moje zboží to není. Napíšu mu, počítej s tím, že bude chtít platbu předem 250+50,-
Napsal: 01 črc 2008, 08:47
od lt.kubosh
A6 TDI 103kW píše:Takže z toho soudím,že ani žádné dožhavování neprobíhá,resp v létě neprobíhá,viďte.
Redukci na OBD seženu,skvělé,a VAG potřebuji kterou verzi? Měla by stačit stará verze třista-něco, (314?) která byla před čtyřistadevítkou?
Potom vyčtu závady no a předvstřik udělám naslepo metodou pokus-omyl,přesto bych ocenil,
kdyby někdo věděl,zda otáčet ve směru nebo proti směru otáčení řemenice???
Neprobiha.
311 staci bohate na vsechno.
Nevim, predal jsem profikum - Holz-TDi ovi

)
Napsal: 01 črc 2008, 12:04
od Zdeněk M
lt.kubosh píše:A6 TDI 103kW píše:Takže z toho soudím,že ani žádné dožhavování neprobíhá,resp v létě neprobíhá,viďte.
Redukci na OBD seženu,skvělé,a VAG potřebuji kterou verzi? Měla by stačit stará verze třista-něco, (314?) která byla před čtyřistadevítkou?
Potom vyčtu závady no a předvstřik udělám naslepo metodou pokus-omyl,přesto bych ocenil,
kdyby někdo věděl,zda otáčet ve směru nebo proti směru otáčení řemenice???
Neprobiha.
311 staci bohate na vsechno.
Nevim, predal jsem profikum - Holz-TDi ovi

)
Otacením ve smeru chodu motoru se pridava a v protismeru ubíra. Cili ve smeru otacení se tam foukne nafta drív a v protismeru se davka opozdí. A naklápí se celý cerpadlo,remenice je na klínku tu nepovoluj.
Napsal: 01 črc 2008, 21:09
od Holz-tdi
Prosim tě pozor: Když přikláníš čerpadlo k hlavě- přidáváš předvstřik, když ho odkláníš od hlavy- ubíráš!!!
Podstatně jednodušší je povolit zadní kolo na vačce- to je uložené čelně- a tam přidat ve směru otáčení řemínku. Šroub se utahuje momentem 100 Nm. Čao.
Napsal: 02 črc 2008, 07:25
od A6 TDI 103kW
Všem děkuji mnohokrát
Kdyby byly ještě nějaké nápady k věci,uvítám je.
Pustím se do toho po dovolené,a pak dám vědět,jestli je to lepší.