Co je moc to je moc!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26

Příspěvek od mufti »

Obrázek
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '12 CFFB
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Peugeot 3008 rok 2014motor 1,6 THP 115KW

Příspěvek od karel4 »

Skočený rozvod naštěstí má kompres.Najeto 72000km

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na 72 pěknej humus v motoru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

na moderni podminky ma nanejvis 2 vymenu oleje za sebou
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ale ještě nemá vyrezavělé vačky, tak je to v pohodě..
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Na tej poslednej foto je ukázané ako je tá reťaž vyťahaná oproti novej ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Ano vždy fotím nový a starý řetěz aby majitel viděl ten rozdíl v délce.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Bude zima a Webasto je drahé, tak jak ohřát motor? https://www.youtube.com/watch?v=gZFMxdCUB-I
Ruce i nohy mu zlámat!!!
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

HonzaXM píše:Bude zima a Webasto je drahé, tak jak ohřát motor? https://www.youtube.com/watch?v=gZFMxdCUB-I
Ruce i nohy mu zlámat!!!
Budto to bude prodavat, nebo to neni jeho a verim tomu, ze je to firemni ... takze nejspis neni duvod, proc by se mel starat. Jsem hluboce presvedcen, ze to neni jeho osobni vuz, ktery si koupil z vlastnich penez.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nevím, taky mohl "regenerovat", diag nevidno, možná měl Caristu, a nebo usoudil jen podle zvýšených otáček ... Nebo to po opravě zkoušel :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, ta regenerace mě taky napadla jako první
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Pri regeneraci to nejede v tak vysokych otackach. Nucene regenerace delam, motor takhle nerve, tohle melo otacky jako krava.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No nemyslel jsem právě nucenou ;) Tady ji tedy řídil sám plynem, jen to dráždil moc ...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Odborná montáž egr ventilu na Sharana 1.8Turbo, ty 4 pacičky po obvodu těsnění mají přimknout k přírubě egr trubky pro snažší montáž, ale jsou tam skoro zbytečné neboť samotný egr ventil je na šteftech.
Zde je někdo zamáčknul dovnitř, čímž vytvořil mezeru mezi přírubama.

Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“