Co je moc to je moc!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No mne sa podarilo na mojom aute tiež takto dlhý nastavec ale imbus keď som montoval vstrekovače PD tak prepadel cez olejový kanal a zostal ležať na klukovke. Musela isť vaňa dole škoda že sem nespravil fotku keby som vám dal 1000pukusov tak sa vám to nepodarí
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Ano, tohle se stát může a také se to stává a Huml má pravdu, chce si to pořádně přečíst, než odsuzovat. Jen mi trochu zaráží, že dotyčný neudělal to, co je třeba vždy udělat, když se dělá cokoliv na motoru, a to je zatočit motorem před startem a samozřejmě to, co se většinou nedělá, /já jen někdy/že se uklidí nářadí na zeď nebo do pouzder, aby bylo vidět, zda něco nechybí..Já tuhle přišel o magnetickou lampu a kladivo,/přinesl mi ho majitel/ které jsem nechal na nápravě..U leteckých mechaniků se klíče přivazují k ruce a bity se neustále počítají...
nepropadat panice...
Přesně tak, u těch motorů, co maj cívku drženou torx šroubem jako tenhle to asi bude do budoucna častý jev, pokud si nepozorný a zbrklý mechanik nespočítá po operaci všechny nástroje jak chirurgHuml píše:no já mám pocit, že torxovej vořech může někomu spadnout do válce u jakékoli automobilky , tady to trošku zavání nevraživostí proti koncernu a třeba se to stalo mechošovi co zrovna dělal ve fiatu a podle poloh těch elektrod na svíčkách, jestli je to u 1,5 TSI stejný jak na 1,4 TSI to byl dozajista nějakej odborník
S těma pozicema obloučků elektrod je to na té fotce uplně na hlavu, DADA/DACA motory maj svíčku taky jen na 22Nm jako EA211 1,2 a 1,4 TSI, řekl bych, že poloha svíce jistě bude hrát roli i u téhle 1,5 TSI EVO a jen čas ukáže, jak velkou, když DP opět neuvádí ani slovo zmínky o pozici svíčky ale jen o Nm ...
Jarda S. >>> postnul bys link na to zdrojové Tiguan forum? Dík
Kámoš dělal teteckyho mechanika a nejni problém v kastli najit šrouby nářadí co tam někdo minule "zapoměl "
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Originální olejové filtry dle přání zákazníka:
https://xtskygroup.en.made-in-china.com ... wagen.html
https://xtskygroup.en.made-in-china.com ... wagen.html
Jak dlouho je po rozvodech?? Tohle jsem jednou řešil nešlo jim povolit kolo loukotě nějaký praskly při povolovaní a utahovaní pak to nějakou chvíli jezdilo a pak toto a zjistil jsem že to jezdilo jen na 1 loukoti jelikož zbyvající byli rezatý v prasklině. No a pak to z nich vypadlo že to za to kolo všelijak páčili když onehdá si sami dělali rozvody.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Člověk si pořád říká, že už viděl všechno a vždycky něco překvapí.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...