Co je moc to je moc!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

No mne sa podarilo na mojom aute tiež takto dlhý nastavec ale imbus keď som montoval vstrekovače PD tak prepadel cez olejový kanal a zostal ležať na klukovke. Musela isť vaňa dole škoda že sem nespravil fotku keby som vám dal 1000pukusov tak sa vám to nepodarí (rofl)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, tohle se stát může a také se to stává a Huml má pravdu, chce si to pořádně přečíst, než odsuzovat. Jen mi trochu zaráží, že dotyčný neudělal to, co je třeba vždy udělat, když se dělá cokoliv na motoru, a to je zatočit motorem před startem a samozřejmě to, co se většinou nedělá, /já jen někdy/že se uklidí nářadí na zeď nebo do pouzder, aby bylo vidět, zda něco nechybí..Já tuhle přišel o magnetickou lampu a kladivo,/přinesl mi ho majitel/ které jsem nechal na nápravě..U leteckých mechaniků se klíče přivazují k ruce a bity se neustále počítají... :)
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Huml píše:no já mám pocit, že torxovej vořech může někomu spadnout do válce u jakékoli automobilky ;), tady to trošku zavání nevraživostí proti koncernu a třeba se to stalo mechošovi co zrovna dělal ve fiatu (noteeth) a podle poloh těch elektrod na svíčkách, jestli je to u 1,5 TSI stejný jak na 1,4 TSI to byl dozajista nějakej odborník
Přesně tak, u těch motorů, co maj cívku drženou torx šroubem jako tenhle to asi bude do budoucna častý jev, pokud si nepozorný a zbrklý mechanik nespočítá po operaci všechny nástroje jak chirurg :)
S těma pozicema obloučků elektrod je to na té fotce uplně na hlavu, DADA/DACA motory maj svíčku taky jen na 22Nm jako EA211 1,2 a 1,4 TSI, řekl bych, že poloha svíce jistě bude hrát roli i u téhle 1,5 TSI EVO a jen čas ukáže, jak velkou, když DP opět neuvádí ani slovo zmínky o pozici svíčky ale jen o Nm ... :)

Jarda S. >>> postnul bys link na to zdrojové Tiguan forum? Dík
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Kámoš dělal teteckyho mechanika a nejni problém v kastli najit šrouby nářadí co tam někdo minule "zapoměl "
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Originální olejové filtry dle přání zákazníka:

https://xtskygroup.en.made-in-china.com ... wagen.html
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Marienka Fiatova, 1.9 JTD, 105k. Ze v nej nejako hrka a nechce nastartovat.

Obrázek

Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak ta vačice se ale jistě netočí, že? Přešponovaný řemen by asi takový vliv na loukotě toho kola mít nemohl :D
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jak dlouho je po rozvodech?? Tohle jsem jednou řešil nešlo jim povolit kolo loukotě nějaký praskly při povolovaní a utahovaní pak to nějakou chvíli jezdilo a pak toto a zjistil jsem že to jezdilo jen na 1 loukoti jelikož zbyvající byli rezatý v prasklině. No a pak to z nich vypadlo že to za to kolo všelijak páčili když onehdá si sami dělali rozvody.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

to vypadá, že se to zastavilo o hliníkovej drzák motoru
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

tam to stáhl řemen až to upadlo z loukotí snad přeci ;)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jarda S. píše:asi ne jenom mě by zajímal výrobce toho torxu (LOL)
Obrázek
Obrázek
foto z netu, tiguan 1.5tsi
Podle všeho toto nebylo 1.5TSI, ale nějaký starší provedení 1.2/1.4, který opravdu nemělo štěstí na pana "mechanika" ...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Obrázek


chladené kotúče sú vždy dobrý performance prvok ! (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Rayx píše:
Jarda S. píše:asi ne jenom mě by zajímal výrobce toho torxu (LOL)
Obrázek
Obrázek
foto z netu, tiguan 1.5tsi
Podle všeho toto nebylo 1.5TSI, ale nějaký starší provedení 1.2/1.4, který opravdu nemělo štěstí na pana "mechanika" ...
Ja by som chcel vydiet ten pokruteny ksicht ked to mechanik natocil (noteeth)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Source to je 4kolka ne?
Tel:776005385 Nový Bor
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Člověk si pořád říká, že už viděl všechno a vždycky něco překvapí. :o
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“