Co je moc to je moc!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak já taky přidám. A dokonce to bude o mě
Je to měsíc co mám svojí T4řku Doka. Právě proběhla první zatěžkávací zkouška, když jsem v posledních dvou týdnech dělal novou koupelnu. Odvoz starých věcí, doprava materiálu, prostě úžasné auto. Včera jsem to dodělal, skončila dovolená a já jsem dnes první den v práci. O pauze koukám, že palubka je jak čuně, chtělo by to otřít. Vezmu tedy kokpit sprej, hadr, objedu palubku a všechny plasty, jsem spokojený a tak můžu zamačkat kolíčky na dveřích, sprej a hadr hodit do boxu pod zadní sedačkou a zabouchnout dveře. Když třetí udělali "buch" tak koukám, kde mám klíče. A v ten moment mi došlo, že jsem ho hodil do toho boxu s hadrem a sprejem. A teď dumám jak to otevřít, když všechno nářadí, nějaký drát atp. mám zamčený v autě i s těma klíčema.
Prostě co je moc to je moc
Je to měsíc co mám svojí T4řku Doka. Právě proběhla první zatěžkávací zkouška, když jsem v posledních dvou týdnech dělal novou koupelnu. Odvoz starých věcí, doprava materiálu, prostě úžasné auto. Včera jsem to dodělal, skončila dovolená a já jsem dnes první den v práci. O pauze koukám, že palubka je jak čuně, chtělo by to otřít. Vezmu tedy kokpit sprej, hadr, objedu palubku a všechny plasty, jsem spokojený a tak můžu zamačkat kolíčky na dveřích, sprej a hadr hodit do boxu pod zadní sedačkou a zabouchnout dveře. Když třetí udělali "buch" tak koukám, kde mám klíče. A v ten moment mi došlo, že jsem ho hodil do toho boxu s hadrem a sprejem. A teď dumám jak to otevřít, když všechno nářadí, nějaký drát atp. mám zamčený v autě i s těma klíčema.
Prostě co je moc to je moc
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
To dobře znám, já to mám u tohohle aut trochu obdobně, mám prasklou pružinku, která drží čudlík ve dveřích nahoře, po odemknutí..Tak jsem narychlo pod čudlík sezhora dal slabou pružinku, abych to nemusel rozebírat..Ale už několikrát se mi stalo, že jsem zabouchl dveře , klíče v zap. a dveře se zamkly..Naštěstí mi nejde zámek vzadu ve víku, takže můžu vlézt do auta a zkrz okénko, které mám pořád pootevřené/mám tam přepážku/strčím ruku a dveře otevřu...Čert nikdy nespí a já na to často zapomínám a lenost je jeho velký pomocník...
nepropadat panice...
No už mám otevřeno a přísahám na holej pupek, že už to víckrát neudělámjericho-3 píše:To dobře znám, já to mám u tohohle aut trochu obdobně, mám prasklou pružinku, která drží čudlík ve dveřích nahoře, po odemknutí..Tak jsem narychlo pod čudlík sezhora dal slabou pružinku, abych to nemusel rozebírat..Ale už několikrát se mi stalo, že jsem zabouchl dveře , klíče v zap. a dveře se zamkly..Naštěstí mi nejde zámek vzadu ve víku, takže můžu vlézt do auta a zkrz okénko, které mám pořád pootevřené/mám tam přepážku/strčím ruku a dveře otevřu...Čert nikdy nespí a já na to často zapomínám a lenost je jeho velký pomocník...
Ale teď vážně. Na druhé straně mé dnešní trasy na konečný jsem hledal jak to otevřít a jako první na mě strejda gůgl, že prej jsou to jedny z nejsnáze ukradnutelných aut. A vážně, i já takový kopito jsem to otevřel za pět vteřin jen s nůžkami z pedikúry
takže můžeš zavírat okýnko, stačí jen nějakej pahejl
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
když se kabel nedá zpět do držáku
Vozidlo Passat B6 bylo dotaženo k nám na servis s tím, že za jízdy z ničeho nic vše zhaslo, včetně motoru.Majitel uvedl, že byl pár dnů nazpět na výměně spojky.
Pod kapotou jsme našli topný článek v podobě autobaterie neznámé značky s napětím 0V. Padlo podezření na poškozený kabel ke startéru při výměně spojky. Po demontáži AirBoxu už bylo jasno.Kabel vedoucí ke startéru byl přivařen ke hraně levého nosníku.O tento nosník se zřejmě prodřela izolace kabelu, protože kabel nebyl uchycen v původním plastovém vedení.
Na fotce už je kabel od nosníku odtržen.Auto nevyhořelo asi jen proto, že autobaterie byla docela stará a nějaká pochybná značka.Myslím, že s novější baterií by se kabel rozžhavil a zapálil plasty v okolí.
Pod kapotou jsme našli topný článek v podobě autobaterie neznámé značky s napětím 0V. Padlo podezření na poškozený kabel ke startéru při výměně spojky. Po demontáži AirBoxu už bylo jasno.Kabel vedoucí ke startéru byl přivařen ke hraně levého nosníku.O tento nosník se zřejmě prodřela izolace kabelu, protože kabel nebyl uchycen v původním plastovém vedení.
Na fotce už je kabel od nosníku odtržen.Auto nevyhořelo asi jen proto, že autobaterie byla docela stará a nějaká pochybná značka.Myslím, že s novější baterií by se kabel rozžhavil a zapálil plasty v okolí.
Nafta patří do TDi!
Zajímavé..všiml jsem si toho, ale tohle mne nenapadlo..Ale když přelétávají jiskry přímo z proudu na kostru vepředu pod kapotou tak to rovnou chytne, ne? Vždy jsem měl vítr právě z toho, co je zde ukázáno a proto jsem často povolil šroub co držel kabel a šroub našrouboval zpět do závitu/pokud nevadil/ a hlavně nechvátat při dodělávání , popřípadě práci ve dvou, kdy jeden neví, co dělá druhý a poté jeden tohle sundá a druhý to tam nedá, protože to nesundaval/nepovoloval/..
nepropadat panice...
BMW má monitorovanej plusák a roznětku na terminálu.Rolan píše:Co se týká pojistky.
Nebude to tenhle případ, ale nemají auta s akumulátorem v kufru v jednom místě ten přívodní kabel záměrně zeslabenej?
Při zkratu to zahoří v přesně určeném místě?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Roznětku na kontaktu u baterie mají i jiné značky, ale je to z důvodu havárie, aby se celá sít vozidla při bouračce odpojila od baterie a nezačlo auto hořet kvůli zkratu.dhfool píše:BMW má monitorovanej plusák a roznětku na terminálu.Rolan píše:Co se týká pojistky.
Nebude to tenhle případ, ale nemají auta s akumulátorem v kufru v jednom místě ten přívodní kabel záměrně zeslabenej?
Při zkratu to zahoří v přesně určeném místě?
Pochybuji, že airbagová jednotka pozná zkrat na vedení ke startéru a odpálí roznětku.Neříkám, že by to nešlo vymyslet, stačilo by porovnávat napětí na začátku a konci kabelu mimo startování, ale to se asi v praxi nepoužívá.
Nafta patří do TDi!