Co je moc to je moc!!!

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Môže byť, to mi včera poslal kamarát na pobavenie, je možné že to je 4kola :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak já taky přidám. A dokonce to bude o mě :D

Je to měsíc co mám svojí T4řku Doka. Právě proběhla první zatěžkávací zkouška, když jsem v posledních dvou týdnech dělal novou koupelnu. Odvoz starých věcí, doprava materiálu, prostě úžasné auto. Včera jsem to dodělal, skončila dovolená a já jsem dnes první den v práci. O pauze koukám, že palubka je jak čuně, chtělo by to otřít. Vezmu tedy kokpit sprej, hadr, objedu palubku a všechny plasty, jsem spokojený a tak můžu zamačkat kolíčky na dveřích, sprej a hadr hodit do boxu pod zadní sedačkou a zabouchnout dveře. Když třetí udělali "buch" tak koukám, kde mám klíče. A v ten moment mi došlo, že jsem ho hodil do toho boxu s hadrem a sprejem. A teď dumám jak to otevřít, když všechno nářadí, nějaký drát atp. mám zamčený v autě i s těma klíčema.
Prostě co je moc to je moc :D
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To dobře znám, já to mám u tohohle aut trochu obdobně, mám prasklou pružinku, která drží čudlík ve dveřích nahoře, po odemknutí..Tak jsem narychlo pod čudlík sezhora dal slabou pružinku, abych to nemusel rozebírat..Ale už několikrát se mi stalo, že jsem zabouchl dveře , klíče v zap. a dveře se zamkly..Naštěstí mi nejde zámek vzadu ve víku, takže můžu vlézt do auta a zkrz okénko, které mám pořád pootevřené/mám tam přepážku/strčím ruku a dveře otevřu...Čert nikdy nespí a já na to často zapomínám a lenost je jeho velký pomocník... :)
nepropadat panice...
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

jericho-3 píše:To dobře znám, já to mám u tohohle aut trochu obdobně, mám prasklou pružinku, která drží čudlík ve dveřích nahoře, po odemknutí..Tak jsem narychlo pod čudlík sezhora dal slabou pružinku, abych to nemusel rozebírat..Ale už několikrát se mi stalo, že jsem zabouchl dveře , klíče v zap. a dveře se zamkly..Naštěstí mi nejde zámek vzadu ve víku, takže můžu vlézt do auta a zkrz okénko, které mám pořád pootevřené/mám tam přepážku/strčím ruku a dveře otevřu...Čert nikdy nespí a já na to často zapomínám a lenost je jeho velký pomocník... :)
No už mám otevřeno :D a přísahám na holej pupek, že už to víckrát neudělám :D

Ale teď vážně. Na druhé straně mé dnešní trasy na konečný jsem hledal jak to otevřít a jako první na mě strejda gůgl, že prej jsou to jedny z nejsnáze ukradnutelných aut. A vážně, i já takový kopito jsem to otevřel za pět vteřin jen s nůžkami z pedikúry :D

takže můžeš zavírat okýnko, stačí jen nějakej pahejl ;)
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

když se kabel nedá zpět do držáku

Příspěvek od Toledak »

Vozidlo Passat B6 bylo dotaženo k nám na servis s tím, že za jízdy z ničeho nic vše zhaslo, včetně motoru.Majitel uvedl, že byl pár dnů nazpět na výměně spojky.
Pod kapotou jsme našli topný článek v podobě autobaterie neznámé značky s napětím 0V. Padlo podezření na poškozený kabel ke startéru při výměně spojky. Po demontáži AirBoxu už bylo jasno.Kabel vedoucí ke startéru byl přivařen ke hraně levého nosníku.O tento nosník se zřejmě prodřela izolace kabelu, protože kabel nebyl uchycen v původním plastovém vedení. ObrázekObrázek
Na fotce už je kabel od nosníku odtržen.Auto nevyhořelo asi jen proto, že autobaterie byla docela stará a nějaká pochybná značka.Myslím, že s novější baterií by se kabel rozžhavil a zapálil plasty v okolí.
Nafta patří do TDi!
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Myslím, že by se měla nejdřív utavit pojistka než by se rozžhavila taková hadice, asi to jen škrtalo, nebo dal místo pojistky nějakej mamrd "pětikorunu" (noteeth)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

To je 30 na startér,nemá pojistku...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

No to je fakt, jinak je všechno jištěno, pravda
Uživatelský avatar
WOB
Aktivista
Příspěvky: 1727
Registrován: 02 úno 2015, 12:59

Příspěvek od WOB »

fekálek opravář citroenu ani neví že na takovej drát se nedává pojistka protože to nemá smysl. (LOL)
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Důležitý je, že jsi tu ty aby jsi mě vše naučil, hned jsem v klidu ;)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Co se týká pojistky.
Nebude to tenhle případ, ale nemají auta s akumulátorem v kufru v jednom místě ten přívodní kabel záměrně zeslabenej?
Při zkratu to zahoří v přesně určeném místě?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zajímavé..všiml jsem si toho, ale tohle mne nenapadlo..Ale když přelétávají jiskry přímo z proudu na kostru vepředu pod kapotou tak to rovnou chytne, ne? Vždy jsem měl vítr právě z toho, co je zde ukázáno a proto jsem často povolil šroub co držel kabel a šroub našrouboval zpět do závitu/pokud nevadil/ a hlavně nechvátat při dodělávání , popřípadě práci ve dvou, kdy jeden neví, co dělá druhý a poté jeden tohle sundá a druhý to tam nedá, protože to nesundaval/nepovoloval/.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Rolan píše:Co se týká pojistky.
Nebude to tenhle případ, ale nemají auta s akumulátorem v kufru v jednom místě ten přívodní kabel záměrně zeslabenej?
Při zkratu to zahoří v přesně určeném místě?
BMW má monitorovanej plusák a roznětku na terminálu.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

dhfool píše:
Rolan píše:Co se týká pojistky.
Nebude to tenhle případ, ale nemají auta s akumulátorem v kufru v jednom místě ten přívodní kabel záměrně zeslabenej?
Při zkratu to zahoří v přesně určeném místě?
BMW má monitorovanej plusák a roznětku na terminálu.
Roznětku na kontaktu u baterie mají i jiné značky, ale je to z důvodu havárie, aby se celá sít vozidla při bouračce odpojila od baterie a nezačlo auto hořet kvůli zkratu.
Pochybuji, že airbagová jednotka pozná zkrat na vedení ke startéru a odpálí roznětku.Neříkám, že by to nešlo vymyslet, stačilo by porovnávat napětí na začátku a konci kabelu mimo startování, ale to se asi v praxi nepoužívá.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“