Co je moc to je moc!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ale to by jsi nemohl prodat vůbec nic, měl jsem panelku ČZ 175, kterou jsem opravil, jen dát baterii, naleštit a jezdit.Ale pořád mi překážela a bylo mi jasné, že s ní nikdy jezdit nebudu..Až když jsem se o ní kopl aspoň po sté, tak si říkám, na co ji tady vůbec máš? Dal jsem inzerát a přijel kupec až z tramtárie a s obavou se mě ptal, zda těch 5000kč pořád platí.., Říkám, samozřejmě a on měl takovou radost, že udělal radost i mě..Tak to má být a já mám více prostoru...Tomas6 píše:Každé zboží má svého kupce. Já osobně bych ty prachy za to nedal. Na druhou stranu jsem před asi 7-8 lety prodával docela obyčejnou 250 panelku z 68 roku. A tehdá to byla docela obyčejná motorka kterých bylo všude plno. Byl jsem rád že šla za 12 tis.Dneska? Dneska se tluču do hlavy že jsem ji prodal. Originál stav,čísla seděly,platný tp a STK... Dneska by se po ní zaprášilo za výrazně jiné peníze.
nepropadat panice...
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Přikládám taky jednu perlu
Před pár lety jsem kupoval jedno Volvo S40 2,0turbo na blbnutí.
Bylo bez papírů a nepojízdný. Týpek povídal, že je v prdeli poloosa.
Vnější kloub byl teda vysypanej a strčený v něm šroub, aby to prý alespoň trochu jelo A ta matice u kola se jim prý pořád povolovala
Na větší podrobnosti jsem se ho ani radši neptal. Pod sedačkou, když jsem kuchal vnitřek, jsem ještě našel sáček s nějakou bílou dobrotou Asi se jim zakutálel a bez něho to prostě hoši nedali do kupy, tak to šlo z baráku
Před pár lety jsem kupoval jedno Volvo S40 2,0turbo na blbnutí.
Bylo bez papírů a nepojízdný. Týpek povídal, že je v prdeli poloosa.
Vnější kloub byl teda vysypanej a strčený v něm šroub, aby to prý alespoň trochu jelo A ta matice u kola se jim prý pořád povolovala
Na větší podrobnosti jsem se ho ani radši neptal. Pod sedačkou, když jsem kuchal vnitřek, jsem ještě našel sáček s nějakou bílou dobrotou Asi se jim zakutálel a bez něho to prostě hoši nedali do kupy, tak to šlo z baráku
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
dej tam závaží
http://prntscr.com/ng5jc7
http://prntscr.com/ng5jc7
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
To mi teď přijeli na přezutí a tam bylo závaží ve dvou řadách a ještě dvoje na sobě! Koukám na staré pneu a Protektory Praha... Auto za nejmíň 150 tis. a tohle zvěrstvo.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
To mi teď přijeli na přezutí a tam bylo závaží ve dvou řadách a ještě dvoje na sobě! Koukám na staré pneu a Protektory Praha... Auto za nejmíň 150 tis. a tohle zvěrstvo.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
to aj také kolesá obúvate ? Keby to mne niekto privizeol ja by som ho poslal s tým niekam inam, nepodpísal by som sa pod takéto zverstvo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion