Stránka 1 z 1
Načtení kódu immobilizéru Fiat Punto 95
Napsal: 09 črc 2008, 13:33
od Batezip
Zdravím,
Známý má problém. Ztratil origo klíče a pak i náhradní od punta. Štítek s pinem není. Problém je, že ve fiatu chtěj nehorázný prachy za vyřešení této situace. Výměna řídící jednotky atd... Pin nechtěj dát.
Tak se chci zeptat, jestli zde na fóru není nějaká dobrá duše, která by za rozumný peníz dokázala vyčíst, případně vyřadit immobilizér?
Předem díky
Napsal: 09 črc 2008, 15:54
od kecka
No ja si nechal poslat primo z fiatu CODE kartu stala 450 kč ale cekal jsem asi 14 dni Podle te karty mi nahrali klic .................... ale bylo to na stilu
Napsal: 09 črc 2008, 19:54
od pajda
Stilo má code2.Punto do 99 má code1.Code karta je ti na nic a pokud nemáš hnědej klíč MASTER,tak si dohrál.Musí se objednat ten master klíč(nejsem si jistej jestli se dodává) a k němu dva klíče(jeden nejde nakodovat,musí bejt dva).Jenže se musí dát nová jednotka imo.,protože ta stará má kód kterej se nedá změnit.Ta nová je prázdná.Jednotka motoru má taky nataženej starej kód a proto jí musíš taky vyměnit.
Takže klíče + jednotku imo.+jednotku motoru.To je tak 30k
Pak si můžeš objednat jen jednotku motoru,odpojit jednotku imo.a vyříznout jakejkoli klíč(aby šel do zámku).Nová jednotka je prázdná a když nemá odkud natáhnout kód,žádnej nechce.
Nebo si zajeď na vrakoviště,kup klíče,spínačku,jednotky a vše vyměň.
A hlavně ať známej znova nestratí klíče.Nebo že by čorka?

Napsal: 09 črc 2008, 19:56
od pajda
Pardón,měl jsem pocit že jde o rok 95,nevim proč.Jakej je to rok?
Á,už vim proč

Napsal: 10 črc 2008, 05:16
od Package
naco to robit tak komplikovane a draho..vypnut v motore immo a je to vybavene..mozes si potom vypilovat aj 1000 klucov a pojde to...
Napsal: 10 črc 2008, 07:14
od Batezip
To pajda:
Čorka to není, kdo by kradl takovej šrot

.
To je hustý, vyřešení ztracených klíčů stojí víc jak celý auto ve slušným stavu v bazaru

.
To Package:
Jak se to dá prosím tě vypnout v motoru? Nějakej postup či schéma máš?
Kdyby si to tu nechtěl z nějakých důvodů šířit, můžeš přes SZ.
Napsal: 10 črc 2008, 17:37
od pajda
dělá se to sw úpravou.Ale jsou tací,kteří ti ji vypnou úplně

Napsal: 10 črc 2008, 19:20
od Batezip
pajda píše:dělá se to sw úpravou.Ale jsou tací,kteří ti ji vypnou úplně

Ty to umíš? Nebo mohl bys mi někoho doporučit?
Napsal: 10 črc 2008, 21:28
od Peete
Package píše:naco to robit tak komplikovane a draho..vypnut v motore immo a je to vybavene..mozes si potom vypilovat aj 1000 klucov a pojde to...
ani nemusis pilovat klic, to nastartujes vetsim sroubovakem

Napsal: 22 lis 2012, 00:39
od V9tek
Nedávno jsem stejný problém řešil u mojeho Punta, je to 1,7TD 46kw r.v98. Řešení je následující:
Jednotka imobilizeru je vlastně taková černá kostka umístěná dole na vstřikovacím čerpadle do který vedou 3 dráty. Za ní je schovaný kalasický elektroventil. Ta jednotka je ze strany, kde do ní vstupujou dráty, zalitá takovým bordelem (něco mezi lepidlem a keramikou).Já jsem to řešil tak že jsem vzal starý dláto a opatrně to odsekal. Za tim už je v silikonu uložený plošný spoj, ten je třeba vytáhnout a odletovat drát který vede do čerpadla, pozor je tam ještě připojená kostra takovým jakoby plíškem , tak nepoplést. No a pokud se tenhle drát připojí na + tak sepne elektroventil a po nastartování motor naskočí. Já to vyřešil protažením drátu ke spínací sřínce a tam to naletoval. Pak je dobrý ještě rozebrat přístrojovku a vyndat kontrolku imobilizéru aby zbytečně nesvítila. Pak si stačí podle zámku nechat vyrobit nový klíč bez imobilizéru, za což jsem dal 500,-kč a další rezervní klíč mi zkopírovali za 100,-Kč
Napsal: 22 lis 2012, 03:11
od jurki888
tak sa to da iba u dieslu;-)