Výměna kostí stabilizátoru a tlumících gum stabilizátoru VW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Výměna kostí stabilizátoru a tlumících gum stabilizátoru VW
Klasická závada u Octavii, Golfu IV, Seat Toledo-Leon (od 1999) Audi A3,
vrzající přední náprava vibrace při přejeti nerovnosti, v poslední fázi vibrace i na rovinaté cestě bez hrbolů, vibrace při brzdění ze kterých dostanete artrozu.
I.Sundáme kolo stačí jedna Strana a podložíme dřevem nebo bet.dlaždicemi jako já-né na zvedáku !!!!!
II.Povolení a vyšrobování matice (16 klíč) a imbus nejspíš (14), spojuje se s ní kost stabilizátoru a stabilizátor (červená-stabiliázátor, modrá-kost)
III.povolení a vyšroubování šroubu která spojuje kost stabilizátoru a rameno nápravy, následné vyjmuti spolu kosti stabilizátoru (žlutá)
IV.Povolení a vyšrobování šroubu (klíč 13) která drží objímku gumy tlumení stabilizátoru, vyjmutí objímky a gumy stabilizátoru (je zaklíněna do ramena nápravy jazýčkem) foto po demontáži
Kurva to nahrávání obrázku mně tak sere, udělám 40.fotek a jde vložit snad jen 10%
V.Montáž tlumící gumy a objímky, pozor na ně je více průměru a 2.typy hladké a hrbolama.(V obchodě vás budou tlačit jako mně aby jste koupili ty s hrbolama-pre je to lepší atp., musíte ale koupit i objímky s hrbolama 200,-Kč/ks a výsledek je stejný .
VI.Montáž kosti k ramenu nápravy, viz bod III
VII.Montáž kosti ke stabilizátoru, viz bod II
Já jsem ještě namazal grafitovou vazelinou ať se dostane do spár mezi kovem a gumou
VIII.Nasadit kolo a startujem..
vrzající přední náprava vibrace při přejeti nerovnosti, v poslední fázi vibrace i na rovinaté cestě bez hrbolů, vibrace při brzdění ze kterých dostanete artrozu.
I.Sundáme kolo stačí jedna Strana a podložíme dřevem nebo bet.dlaždicemi jako já-né na zvedáku !!!!!
II.Povolení a vyšrobování matice (16 klíč) a imbus nejspíš (14), spojuje se s ní kost stabilizátoru a stabilizátor (červená-stabiliázátor, modrá-kost)
III.povolení a vyšroubování šroubu která spojuje kost stabilizátoru a rameno nápravy, následné vyjmuti spolu kosti stabilizátoru (žlutá)
IV.Povolení a vyšrobování šroubu (klíč 13) která drží objímku gumy tlumení stabilizátoru, vyjmutí objímky a gumy stabilizátoru (je zaklíněna do ramena nápravy jazýčkem) foto po demontáži
Kurva to nahrávání obrázku mně tak sere, udělám 40.fotek a jde vložit snad jen 10%
V.Montáž tlumící gumy a objímky, pozor na ně je více průměru a 2.typy hladké a hrbolama.(V obchodě vás budou tlačit jako mně aby jste koupili ty s hrbolama-pre je to lepší atp., musíte ale koupit i objímky s hrbolama 200,-Kč/ks a výsledek je stejný .
VI.Montáž kosti k ramenu nápravy, viz bod III
VII.Montáž kosti ke stabilizátoru, viz bod II
Já jsem ještě namazal grafitovou vazelinou ať se dostane do spár mezi kovem a gumou
VIII.Nasadit kolo a startujem..
- schonus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: 25 led 2006, 09:14
- Bydliště: Pilsner
- Kontaktovat uživatele:
Zvladnuls to bez lisovacky nebo byla nutna?Ferenzzo píše:právě objednávám powerflex, tak jsem na to zvědavej je stejná montáž? zvládnu to doma na koleni viz. návod? nebo jaké lisování máš na mysli?
Nechapu z tech obrazku proc je 1. a 2. kostice plastova a 3. pak zase kovova? Co je lepsi a proc ten rozdil?
STOledo 1M, AHF - poladeno
Ked mas aspon poriadny zverak a nejake "bojove" pripravky tak bez problemov. Powerflex su cisto len pryzove ulozenia a nalisovat do svojich kosti si ich musis uz sam.Ferenzzo píše:právě objednávám powerflex, tak jsem na to zvědavej je stejná montáž? zvládnu to doma na koleni viz. návod? nebo jaké lisování máš na mysli?
a co přesně mám objednat? předpokládám že 3. a 4. nic víc není potřeba? a u 3. jaký rozměr...těch 21mm nebo 23mm??
tady je link ... http://www.speedpro.cz/download/powerfl ... eedpro.pdf
tady je link ... http://www.speedpro.cz/download/powerfl ... eedpro.pdf
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
nechtěl by to tu náhodou někdo kdo s tím má zkušenost uvést na pravou míru?! (co se mění na tom stabilizátoru? nerad bych koupil něco navíc nebo na něco zapoměl)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
chci měnit jen to, co mi dělá neplechu(při brždění vibrace, na nerovnostech vrzání) to je prý uložení stabilizátoru. Jestli se můžeš kouknout - http://www.speedpro.cz/download/powerfl ... eedpro.pdf a potvrdit mi, že to je 3 a 4?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu )
pokial chces mat pri brzdeni nielen ticho ale aj stabilitu tak vymen hlavne 1 a 2. Ked chces mat iba ticho tak nekupuj 3 a 4 ale ich len vybek a natri medenym tukom a bude ticho na vacnu pamiat. Pretoze sa ti neoplati vyhodit prachy za 3 a 4 ked 1 a 2 nechas seriove. Moj nazor je bud komplet 1,2,3,4 alebo len serive 3 a 4 vyber a vycisti a namaz tukom.
PS: pri brzdeni je to na komplet Powerflexe nebo a zem. Stlacis brzdu a ides tam kam mas otoceny volant. Predtym na seriovych silentblokoch to somnou plavalo do stran.
PS: pri brzdeni je to na komplet Powerflexe nebo a zem. Stlacis brzdu a ides tam kam mas otoceny volant. Predtym na seriovych silentblokoch to somnou plavalo do stran.