Stránka 1 z 2

OCT 66kW automat - padá do nouzáku

Napsal: 28 črc 2008, 09:59
od MilosH
Čau, už jste se někdo setkali, že jednotka docela často upadá do nouzáku, píše o přerušení komunikace motor/převodovka, spousta chyb týkajících se motoru. Nejsem si jistý, jestli nebyla jednotka motoru chipnutá.

Napsal: 28 črc 2008, 10:07
od jayd
pokud mas moznost vagu, tak to projet a kdyz kouknes na tlak turba tak z toho by melo byt videt jestli to bylo chipnuty:-)

Re: OCT 66kW automat - padá do nouzáku

Napsal: 28 črc 2008, 10:07
od cupra
MilosH píše:Čau, už jste se někdo setkali, že jednotka docela často upadá do nouzáku, píše o přerušení komunikace motor/převodovka, spousta chyb týkajících se motoru. Nejsem si jistý, jestli nebyla jednotka motoru chipnutá.
kod motora?ak ALH tak zatuhle lopatky asi...ako taha ?dobre?

Napsal: 28 črc 2008, 10:12
od MilosH
Tahá výborně. Kod motoru ALH. Jezdí třeba týden a pak tohle. Píše i o tlaku v sacím potrubí - nevěrohodná hodnota, možnosti mám téměř neomezené, jen to správně diagnostikovat. Jinak to i hrabe, má automat hrabat?

Napsal: 28 črc 2008, 11:26
od cupra
MilosH píše:Tahá výborně. Kod motoru ALH. Jezdí třeba týden a pak tohle. Píše i o tlaku v sacím potrubí - nevěrohodná hodnota, možnosti mám téměř neomezené, jen to správně diagnostikovat. Jinak to i hrabe, má automat hrabat?
pocuj mas to niake silne... (LOL) potom je to asi dobre chipnute...padanie do nuzaku je sposobene chipom...kolko tlaci turbo?ALH ide po lahky na 120 HP a 300 NM...keby viac prevodovke mozes uskodit... ;)

Napsal: 28 črc 2008, 12:02
od MilosH
O.K. nechám ji vyčistit a uvidíme, také mám typ na kostry, ale stejně se mi to pořád nezdá, tolik závad najednou ... (wallbash) 01314-ŘJ mot.bez komunikace-SP-ve všech jednotkách, 00518- Potenciometr škrtící klapky - G69 - mimo toleranci, 00660- kick-down - neplatný sig., 00529- chybí info o otáčkách, 17563- snímač tlaku v sacím potrubí - G71-zkrat na plus.

Napsal: 28 črc 2008, 18:04
od misoVW
MilosH píše:O.K. nechám ji vyčistit a uvidíme, také mám typ na kostry, ale stejně se mi to pořád nezdá, tolik závad najednou ... (wallbash) 01314-ŘJ mot.bez komunikace-SP-ve všech jednotkách, 00518- Potenciometr škrtící klapky - G69 - mimo toleranci, 00660- kick-down - neplatný sig., 00529- chybí info o otáčkách, 17563- snímač tlaku v sacím potrubí - G71-zkrat na plus.
Mam Golf IV tiez automat 4st. a podobne zavady, ale v RJ prevodovky.RJ motora je cista. Mam tam trysky z 81kW. Tiez mi to pise aj ten potenciometer skrtiacej klapky, co mi nejde do hlavy, lebo diesel nema skrtiacu klapku. Ake mas kodovanie toho automatu?

Napsal: 28 črc 2008, 19:48
od MilosH
Myslím, že ten potenciometr je plynový pedál. Uvidíme, zítra vyčistím jednotku,,,, a kdo ví, jestli není mechanicky poškozená. :? Chtělo by to pana Jiřího Hampla(píše do Autoexperta), ten by nás vyškolil.

Napsal: 31 črc 2008, 16:06
od Honza130
mám stejný problém u stejné kombinace motoru s převodovkou (wallbash) ... při zatížení to padá do nouzovýho režimu.
1.výměna ventilu N75 ... nepomohla
2.vyčištění turba... nepomohlo

navíc se po vyčištění turba přidal divný zvuk při zatěžování, divné pískání, ale není to takové "svištění" od turba.. tenhle zvuk tam určitě nepatří :?:

Napsal: 31 črc 2008, 17:29
od MilosH
Zatím jsem nechal vyčistit cipnutou jednotku, chod je kultivovanější. Nechal jsem to zase jezdit, tak uvidíme. Minule to vydrželo týden.

Napsal: 03 srp 2008, 11:54
od romantdi
Čaute,mne sa tiež teraz objavili tieto čísla chýb:00518,00660,00529,00545,01314.Pokiaľ som jazdil len na čipnutom softe,tak žiadne chyby nevypisovalo,až keď som si dal namontovať do riadiacej jednotky prepínač výkonu,tak mi ich vypísalo.Sú to všetko sporadické chyby,takže to nie sú závažné,tak som ich vymazal,teraz musím niečo odjazdiť a potom sa podívam či sa tam znova objavia.Ináč,ešte jeden dotaz: akú máte spotrebu po načipovaní? Pretože mne sa enormne zvýšila. Keď som kedysi dávno jazdil na powerbox,tak som vôbec nemal problém so spotrebou.Oproti sérii je vyššia približne o dva litre.A to jazdím s ľahkou nohou.

Napsal: 03 srp 2008, 13:33
od MilosH
Ano, i na tomto voze byla vyšší spotřeba, pořád to vytáčelo dost vysoko, ale zase to jelo, teď je to klidnější, uvidíme v pondělí, až dorazí ze Slovenska. Ten přepínač výkonu při přechodu asi odpojoval jednotku od napájení.

Napsal: 05 srp 2008, 12:14
od MilosH
Vůz po proběhu 600km - O.K.

Napsal: 05 srp 2008, 14:59
od misoVW
Ja som prekodoval prevodovku na cestovny-ekonomicky rezim. Spotreba isla o dost dolu a co sa mi paci najviac, ze do kopca krasne drzi prevod aj pri 1700ot. Odporucam aj ostatnym, ktori jazdia ekonomicky.

Napsal: 05 srp 2008, 15:38
od MilosH
Můžeš sem prosím napsat, jak se ta převodovka kóduje ?? Co všechno se dá nastavit?