Diagnostika Peugeot 406 (i další)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Urcite nebude, naviac 805.1 je uz stara verzia, nechodia na nej nove octavie, passaty atd (UDS/ODX), ja by som to nekupoval, myslim si, ze to nepojde upgrejdnut (neoriginaly upgrade zabije) (aktualna 908.2 CZ)
Ak potrebujes koncern VW a tiez peugeot, tak SupegVAG, ten je dobry, prave skusam novu verziu 2010/1 pre PSA. Alebo nejaku multiznacku, no to bude drahsie...
Ak potrebujes koncern VW a tiez peugeot, tak SupegVAG, ten je dobry, prave skusam novu verziu 2010/1 pre PSA. Alebo nejaku multiznacku, no to bude drahsie...
zaujimave, to som teda zvedavy, ako taketo auto u nas prejde cez STK, ked benziny od r.v.2005 sa povinne meraju cez OBD (readnees code, teplota a otacky) ??? a od 2012 sa budu aj dieselove.origoš píše:Ano mělo. Otázka je, jak se k tomu který výrobce postaví. Třeba BMW M5 OBD protokol vůbec nepodporuje. Včera jsem to jen tak pro zajímavost zkoušel.melo by jit minimalne precist pamet zavad a zakladni data v ramci OBD.
Pri takejto diagnostike aj tak neprecitas celu pamat zavad, len jej cast.
zkoušel někdo tohle http://www.pc-autodiagnostika.cz/zbozi/obd-log
Peugeot 407 SW 2.0HDI 100kw r.v.06
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01 čer 2012, 21:07
obd II na 307ke ---ktorý je ktorý PIN
riešim zapojenie volo chipu....nie som si istý, ktorý je ktorý PIN v OBDII....skúste poradiť...mám 307ku HDI 66kw, r.v. 2004
obsadené sú PINy 1, 4, 5, 7, 11, 12, 16...ide zrejme o nejakú variantu ISO protokolu
4 a 16 sú jasné, mínus a plus
5 by malo byť mínus pre signál z ECU
7 je K-link z ECU
12 je ABS a servo riadenie
ale neviem,, čo je 1 a 11
taketo obsadenie zasuvky som nikde nenasiel, pisal som vyrobcovi volo chipu, poradili mi dať klasicky : biely 7, cerveny 16, cierny 4 a ale zeleny namiesto 5 alebo 15 do jednotky...avsak bez blizsieho vysvetlenia......zda sa ze chip funguje ..ale aj tak by som chcel vediet ako je vlastne zapojeny
.....totiz, niekde na nete som nasiel ze zeleny by mal byt na minuse pre signal...cize v 5ke, ale tam ked bol, chip sa neaktivoval.
s pozdravom bk
obsadené sú PINy 1, 4, 5, 7, 11, 12, 16...ide zrejme o nejakú variantu ISO protokolu
4 a 16 sú jasné, mínus a plus
5 by malo byť mínus pre signál z ECU
7 je K-link z ECU
12 je ABS a servo riadenie
ale neviem,, čo je 1 a 11
taketo obsadenie zasuvky som nikde nenasiel, pisal som vyrobcovi volo chipu, poradili mi dať klasicky : biely 7, cerveny 16, cierny 4 a ale zeleny namiesto 5 alebo 15 do jednotky...avsak bez blizsieho vysvetlenia......zda sa ze chip funguje ..ale aj tak by som chcel vediet ako je vlastne zapojeny
.....totiz, niekde na nete som nasiel ze zeleny by mal byt na minuse pre signal...cize v 5ke, ale tam ked bol, chip sa neaktivoval.
s pozdravom bk