Převodové poměry
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Ahoj. Koukl by mi nekdo do etky jestli prevodovky VW T4 CRN a AYF maji stejny staly prevod?
Mam v aute CRN s petkou z EWT a kola 235/55 R17 a i tak je to pomale.
CRN uz je tesne pred smrti a AYF mam v regale, tak bych potreboval vedet jestli ta neaerodynamicka bedna nebude jeste pomalejsi 😀
Popr kdyby mel nekdo kody prevodovek do T4 s plechovym vickem ktere maji delsi staly prevod.
Mam v aute CRN s petkou z EWT a kola 235/55 R17 a i tak je to pomale.
CRN uz je tesne pred smrti a AYF mam v regale, tak bych potreboval vedet jestli ta neaerodynamicka bedna nebude jeste pomalejsi 😀
Popr kdyby mel nekdo kody prevodovek do T4 s plechovym vickem ktere maji delsi staly prevod.
Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
řekl bych že jsi natažením kvaltu do rychla tak zatížil motor težšším převodem že i přesto že máš nižšší otáčky je spotřeba lehce nahoře v automobilce uplně blbci snad nebyli když převodovku takto poskládali takhle jsi získal jen že točíš méně ta nižšší spotřeba se muže projevit až ve vyšší rychlosti a nebo nemusí:-).Jestli kecám opravte měmatesfox píše:Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
tak proč když kolegové daly do seriové oct1 81kw tento pětikvalt tak snižily spotřebu o půl litru při 130kmh,jediný problém byl že to nedalo maximálku co předtím.Milda92 píše:řekl bych že jsi natažením kvaltu do rychla tak zatížil motor težšším převodem že i přesto že máš nižšší otáčky je spotřeba lehce nahoře v automobilce uplně blbci snad nebyli když převodovku takto poskládali takhle jsi získal jen že točíš méně ta nižšší spotřeba se muže projevit až ve vyšší rychlosti a nebo nemusí:-).Jestli kecám opravte měmatesfox píše:Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
Tak pokud jsi byl u toho a jseš si jistý že to u serie snižilo fakt spotřebu težko říct.Záleží na přesnosti měřeni a na podminkách když jedu proti silnemu vetru v 130 mi spotřeba vyletí klidne o litr takže řešit desetiny mužeš tak někde kde je uplné bezvetří.matesfox píše:tak proč když kolegové daly do seriové oct1 81kw tento pětikvalt tak snižily spotřebu o půl litru při 130kmh,jediný problém byl že to nedalo maximálku co předtím.Milda92 píše:řekl bych že jsi natažením kvaltu do rychla tak zatížil motor težšším převodem že i přesto že máš nižšší otáčky je spotřeba lehce nahoře v automobilce uplně blbci snad nebyli když převodovku takto poskládali takhle jsi získal jen že točíš méně ta nižšší spotřeba se muže projevit až ve vyšší rychlosti a nebo nemusí:-).Jestli kecám opravte měmatesfox píše:Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08 lis 2017, 13:21
Zdravím, mám golf 4 66kw ALH a také řeším delší kvalt... Kámoš má převodovku z OI rs 132kw a přemýšleli jsme, že by se možná dal vzít 5ty kvalt od něj? Myslíte že by to pomohlo? Nevyznám se v těch poměrech moc tak jestli by někdo náhodou nevěděl...
Vyfoceno dnes a chtěl bych se dostat aspoň o 500ot. dolů
Vyfoceno dnes a chtěl bych se dostat aspoň o 500ot. dolů
Pája
Prevodove pomery
Zdravím řešil někdo jestli pasuje vnitřek převodovku FMU s deklem s plastovou zátkou na ložisko do obalu FEM s plným deklem -čelo odlitkem ?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 01 črc 2017, 09:55
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Osobne bych na zaklade zkusenosti doporucoval DRW z AJM (85kW/115k). Dle mych zkusenosti ma skvele odstupnovani a pri vykonu tveho vozu idealni reseni.melichar.j píše:Chci se zeptat na vaše názory při záměně 5Q LAU za delší 6Q, jde o to jakou byste doporučili,je to na A6- afn, motor má soft na 100kw.(VB, 764, EX. a IC z 2,5)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Otátka. Ktorý kód prevodovku 5Q z octavie bol najdlhsi ? Niekde som sa docital ze prevodovky zo 66kw boli dlhsie ako z 81kw. Kamarát má doma rôzne prevodovky aj zo 66, 81 aj 74 tak hladam ktory kod zobrat ked uz idem menit nech je aspon trochu dlhsia. (Mozem ju mat za par korun, preto to riesim takto a nie 6Q)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A nebude jednodussi tam zajit, udelal si vycetku kodu a pak se zde zeptat jen ktera je nejdelsi?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Clovece, ty rad diskutujes aniz by te zajimala odpoved, ze?Source píše:Tak som to aj plánoval, len som chcel vediet ci niektl nevie ktory kod je najdlhsi a podla toho sa uz rovno popozerat po nej.
Stano ti to tady vyvoslil uz pred 3 rokama ... ptas se znovu
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nie, vtedy som sa pýtal na 6Q teraz ma zaujíma 5Q, kedže od prestavby som upustil, ale nakoľko mi hučí prevodovka tak ju chcem vymeniť a mám na výber tak chcem tam dať tú najdlhšiu. Preto sa pýtam
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion