Převodové poměry

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

melichar.j
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 01 črc 2017, 09:55

Příspěvek od melichar.j »

Tak trochu jinak...na autě byla EEN, mám doma DQS doporučíte?? nastavení rozvodu platí samotná nula nebo ryska co je vedle?[img] https://dieselpower.cz/forum/userpix201 ... fn_0_1.jpg [/img]
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak som sa dostal k tým prevodovkám.

Momentálne mám v aute EGS na ASV.

K dispozícii mám buď EBJ, EGR alebo znova EGS, ktorú z nich mám zobrať, ktorá z nich je najdlhšia ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

hoši, zkuste rozkliknout ten odkaz, co sem dal hned nahoru Lokotka, oba dva v něm naleznete odpoveď :)

Jinak rozvody na rysku ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Jo už aom sa v tom začal orientovať, čiže EBJ a EGR sú identické,

V podstate sú iba o kúsok dlhšie ako EGS, pri výpočte to vychádza na EGS na 5 pri 2000 otackach 92 a pri EBJ a EGR 93, takže zoberiem tú ktorá bude v najlepšom stave
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
melichar.j
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 01 črc 2017, 09:55

Příspěvek od melichar.j »

ok dík za rysku :) ještě taková technická, z čeho použít dvouhmotu s 240 spojkou. 2,5 má 8 šroubů uchycení na klice oproti 6 AFN
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

z 1.9 96kw AVF, nebo pak z nějakýho dvoulitru...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
melichar.j
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 01 črc 2017, 09:55

Příspěvek od melichar.j »

startér bude pasovat z 2,5 nebo musím koupit taky z AVF
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nechcem zakladať novú tému tak sa skúsim spýtať tu, plánujem robiť prestavbu z 5Q na 6Q na octavii a niekedy dávnejšie som niekde tu na fóre čítal že najlepšie dvojhmoty boli z prvých sharanov, že tie boli nesmrtelné. čo je na tom pravdy ? totižto rozmýšlam akú spojku tam zvoliť keď už sa to bude meniť. Výkon plánujem okolo 170-180 koní samozrejme na 6Q chcem zachovať dvojhmotu.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Kapr88
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 14 dub 2017, 18:30
Bydliště: Kolín Cz

Příspěvek od Kapr88 »

Zdravím, Moc se v té tabulce nevyznám :/ jaka je nejdelší převodovka pro boru arl 4motion ?
Lokotka
Přispěvovatel
Příspěvky: 224
Registrován: 24 úno 2018, 17:39

Příspěvek od Lokotka »

Ta tabulka neobsahuje údaje ve smyslu, jaké převodovky do konkrétních aut výrobce montoval, ale jaké se vyráběly a jaké měly převody.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Zhanam 6Q prevodovku idealne rovnako dlhu ako ERF zo starsich TDI ( na 6tke pri 2000ot. ma 120km/h na tachometri ), ale aby pasovala do novsich TDI konkretne do Passata 3C 2.0TDI 16V 103kW ( BKP ). Ktory kod mi odporucite zhanat? Nezaujimaju ma udaje z tabulky v dielenskej prirucke , ale realne skusenosti. Prirucka v tychto veciach niekedy klame ako som sa mal moznost presvedcit. Tato informacia ma stala peniaze, cize rad by som sa tomu vyhnul. Za kazdu radu budem vdacny.
MAD Ready
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 29 led 2021, 11:03
Bydliště: CR Zlin

Příspěvek od MAD Ready »

zdar borci mam 5q z a4b5 quattro kod sem nikde nenasel zminku mel by byt PHH,mam vysypanou a potrebuji nejak slozit a co tu ctu tak prodlouzit 5q,diky za rady co do ni
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nasyp kolečka. Kup jinou na vrakáči.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
MAD Ready
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 29 led 2021, 11:03
Bydliště: CR Zlin

Příspěvek od MAD Ready »

jasne bych aj koupil ale chci mit jistotu ze se to nebude hadat se zadkem
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“