Převodové poměry

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Ahoj. Koukl by mi nekdo do etky jestli prevodovky VW T4 CRN a AYF maji stejny staly prevod?
Mam v aute CRN s petkou z EWT a kola 235/55 R17 a i tak je to pomale.
CRN uz je tesne pred smrti a AYF mam v regale, tak bych potreboval vedet jestli ta neaerodynamicka bedna nebude jeste pomalejsi 😀
Popr kdyby mel nekdo kody prevodovek do T4 s plechovym vickem ktere maji delsi staly prevod.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

matesfox píše:Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
řekl bych že jsi natažením kvaltu do rychla tak zatížil motor težšším převodem že i přesto že máš nižšší otáčky je spotřeba lehce nahoře v automobilce uplně blbci snad nebyli když převodovku takto poskládali takhle jsi získal jen že točíš méně ta nižšší spotřeba se muže projevit až ve vyšší rychlosti a nebo nemusí:-).Jestli kecám opravte mě
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Milda92 píše:
matesfox píše:Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
řekl bych že jsi natažením kvaltu do rychla tak zatížil motor težšším převodem že i přesto že máš nižšší otáčky je spotřeba lehce nahoře v automobilce uplně blbci snad nebyli když převodovku takto poskládali takhle jsi získal jen že točíš méně ta nižšší spotřeba se muže projevit až ve vyšší rychlosti a nebo nemusí:-).Jestli kecám opravte mě
tak proč když kolegové daly do seriové oct1 81kw tento pětikvalt tak snižily spotřebu o půl litru při 130kmh,jediný problém byl že to nedalo maximálku co předtím.
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

matesfox píše:
Milda92 píše:
matesfox píše:Nevíte proč se mi zvedla spotřeba když sem dal převod 0.658 ? když jsem měl stary převod 0.751 a jel sem +- 130km(3000ot) tak vždycky spotřeba 5 litru(1000km na plnou k rozsvícení rezervy),dal jsem převod 0.651 a když jedu 130(2500ot) tak mám spotřebu 5.5-5.7l..když jedu 150kmh(3000ot) tak cca 6.2l-měřeno podle tankováni nikoliv palubaku ten ukazuje chujoviny..ale nechápu proč se tak zvedal spotřeba když sem jen sundal otačky o 500... výkon 211ps .. nic víc než že jsem sundal dekl a dal druhé kolca se nedělalo..proč se tak spotřeba zvedla,když by měla jít dolu nebo zůstat stejná ?
řekl bych že jsi natažením kvaltu do rychla tak zatížil motor težšším převodem že i přesto že máš nižšší otáčky je spotřeba lehce nahoře v automobilce uplně blbci snad nebyli když převodovku takto poskládali takhle jsi získal jen že točíš méně ta nižšší spotřeba se muže projevit až ve vyšší rychlosti a nebo nemusí:-).Jestli kecám opravte mě
tak proč když kolegové daly do seriové oct1 81kw tento pětikvalt tak snižily spotřebu o půl litru při 130kmh,jediný problém byl že to nedalo maximálku co předtím.
Tak pokud jsi byl u toho a jseš si jistý že to u serie snižilo fakt spotřebu težko říct.Záleží na přesnosti měřeni a na podminkách když jedu proti silnemu vetru v 130 mi spotřeba vyletí klidne o litr takže řešit desetiny mužeš tak někde kde je uplné bezvetří.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Ja vim ale tady to dělá skoro litr, a najel sem stím už 10tkm a furt kolem 6l a predtim když sem točil 3200ot tak sem max 5 měl..
Pavel85252
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 lis 2017, 13:21

Příspěvek od Pavel85252 »

Zdravím, mám golf 4 66kw ALH a také řeším delší kvalt... Kámoš má převodovku z OI rs 132kw a přemýšleli jsme, že by se možná dal vzít 5ty kvalt od něj? Myslíte že by to pomohlo? Nevyznám se v těch poměrech moc tak jestli by někdo náhodou nevěděl...

Obrázek

Vyfoceno dnes a chtěl bych se dostat aspoň o 500ot. dolů
Pája
LUIGI124
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 22 led 2010, 19:35
Bydliště: zlín

Prevodove pomery

Příspěvek od LUIGI124 »

Zdravím řešil někdo jestli pasuje vnitřek převodovku FMU s deklem s plastovou zátkou na ložisko do obalu FEM s plným deklem -čelo odlitkem ?
melichar.j
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 01 črc 2017, 09:55

Příspěvek od melichar.j »

Chci se zeptat na vaše názory při záměně 5Q LAU za delší 6Q, jde o to jakou byste doporučili,je to na A6- afn, motor má soft na 100kw.(VB, 764, EX. a IC z 2,5)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

melichar.j píše:Chci se zeptat na vaše názory při záměně 5Q LAU za delší 6Q, jde o to jakou byste doporučili,je to na A6- afn, motor má soft na 100kw.(VB, 764, EX. a IC z 2,5)
Osobne bych na zaklade zkusenosti doporucoval DRW z AJM (85kW/115k). Dle mych zkusenosti ma skvele odstupnovani a pri vykonu tveho vozu idealni reseni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Otátka. Ktorý kód prevodovku 5Q z octavie bol najdlhsi ? Niekde som sa docital ze prevodovky zo 66kw boli dlhsie ako z 81kw. Kamarát má doma rôzne prevodovky aj zo 66, 81 aj 74 tak hladam ktory kod zobrat ked uz idem menit nech je aspon trochu dlhsia. (Mozem ju mat za par korun, preto to riesim takto a nie 6Q)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A nebude jednodussi tam zajit, udelal si vycetku kodu a pak se zde zeptat jen ktera je nejdelsi? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak som to aj plánoval, len som chcel vediet ci niektl nevie ktory kod je najdlhsi a podla toho sa uz rovno popozerat po nej.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Source píše:Tak som to aj plánoval, len som chcel vediet ci niektl nevie ktory kod je najdlhsi a podla toho sa uz rovno popozerat po nej.
Clovece, ty rad diskutujes aniz by te zajimala odpoved, ze?

Stano ti to tady vyvoslil uz pred 3 rokama ... ptas se znovu :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nie, vtedy som sa pýtal na 6Q teraz ma zaujíma 5Q, kedže od prestavby som upustil, ale nakoľko mi hučí prevodovka tak ju chcem vymeniť a mám na výber tak chcem tam dať tú najdlhšiu. Preto sa pýtam :)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“